Miksi kassaneiti (n. 25v) teittiteli minua (36v mutta nuorekas)?
Tuli ihan wanha olo. Siihen asti oli hyvä ilta, kunnes se myyjä pilasi kaiken. *suutelee Pirkka-olusta*
Kommentit (36)
Muka kohtelias, oikeast vain v*ttuilua.
Olen kassalla. Teitittelen kaikkia paitsi itseäni nuorempia (lukioikäisiä), koska se on kohteliasta ja auttaa pitämään asparoolin yllä. Toki jos asiakas kesken tapahtuman pyytää sinuttelemaan, sinuttelen. Osaan toki teititellä oikein, en monikossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kassalla. Teitittelen kaikkia paitsi itseäni nuorempia (lukioikäisiä), koska se on kohteliasta ja auttaa pitämään asparoolin yllä. Toki jos asiakas kesken tapahtuman pyytää sinuttelemaan, sinuttelen. Osaan toki teititellä oikein, en monikossa.
No hyvä sitten. Mä jo pelästyin, että näytänkö muka ihan sedältä jo. Ap
Kassat teitittelevät minuakin, vaikka ovat yleensä minua vanhempia.
Korotan panoksia, minua teititeltiin, ja silti kysyttiin papereita, koska ostin myös olutta.
Kun on niin hyvin alkoholilla säilötty, näinkin voi käydä.
Siksi kun sä et ole nuorekas vaikka luulet olevasi.
Selkeä setämies.
Tervetuloa keski-ikä! Tuosta se alkaa.
suomen teitittelysäännöt on typeriä kun koskaan ei tiedä kuka niitä noudattaa. joskus vanhat rouvat vaativat sinuttelua ja nuoret rööki huulessa teitittelyä
Olistko pitänyt haistattaa paskat?
Teitittely on kohteliaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Olistko pitänyt haistattaa paskat?
Teitittely on kohteliaisuutta.
Keksitkö mitään muita vaihtoehtoja kuin teitittely tai haistattelu? Jos oikein kovasti pinnistät niitä vähiä aivosolujasi?
Teitittelen kaikkia asiakkaita, mutta olethan sä jo iäkäs.
N26
Vierailija kirjoitti:
N26
Ayooooooooo!!!
Vierailija kirjoitti:
N26
Miten voi olla iäkäs ennen kuin on edes puolivälissä elämää?
M18
Vierailija kirjoitti:
suomen teitittelysäännöt on typeriä kun koskaan ei tiedä kuka niitä noudattaa. joskus vanhat rouvat vaativat sinuttelua ja nuoret rööki huulessa teitittelyä
Mikä ongelma? Minä ainakin lähtökohtaisesti teitittelen vieraita ihmisiä. Jos he sinuttelevat, niin myös minä vaihdan sinutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Miten voi olla iäkäs ennen kuin on edes puolivälissä elämää?
M18
Mistä sitä kukaan tietää päiviensä määrää, ovi hyvinkin olla jo ihan kuoleman kynnyksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26Miten voi olla iäkäs ennen kuin on edes puolivälissä elämää?
M18
No ei se ainakaan nuori ole. Eikä nuorekas. Keski-ikäinen setä.
N26
Ite myyjänä teitittelen ja sinuttelen randomisti ikään katsomatta. Turha tosta mitään kriisiä vetää, myyjä katto et oot sitä vanhempi --> teititteli?
Mitä väliä? Sitä paitsi teitittely osoittaa arvostusta. Sä olet ikäisesi ja jos joku nuorempi sitä arvostaa, niin ok?
Itse kassaneitinä en muuta puhetapaani asiakkaita varten, teitittely ei ole minulle luonteva tapa puhua.
Hän luultavasti kunnioitti sinua niin paljon. Taidat olla melko komea? ;)