Tyydymme rakkaudessa vain pieniin ruokapalasiin, vaikka olisi nälkä.
Puhun omasta kokemuksestani. Aina vain odotin, milloin seuraava pala tippuu. Toinen pitää ikään kuin jännityksessä koko ajan, liekö sitten tiedostamattaan. Nyt tiedän mitä haen. Sellaista, jolla on halu ja tarkoitus oikeasti antaa koko ateria.
Kommentit (3)
Ei olisi pitänyt yleistää, anteeksi.
ap
Joo tiedän tunteen.
Lisäksi itse yritin ihan kympillä tulla vastaan kaikessa, mutta vitsit millainen nyrppä miehestäni on tullut.
Viikko sitten meillä oli riita, mies taas oli ylinegatiivinen eikä nähnyt mitään hyvää ponnisteluissani. Olisin voinut vanhaan tapaani itkeä ja murtua, mutta tällä kertaa sanoinkin, että otetaan välimatkaa jätetäänpä samalla myös seksi, kun mua ei oikeasti enää kiinnosta.
Tähän asti minulta ei ole kysytty, mikä minua kiinnostaa vaan olen ollut joku runsaudensarvi miehelle joka asiassa. Joka on kiittänyt sitten olemalla aivan v***n tyly minua kohtaan.
Oma lapsikin jopa sanoi, että keskity muihin ihmisiin kun tuohon tyyppiin täynnä negatiivista energiaa. Se vaan vie sulta kaiken ja et muuta kun vaan itke jälkeenpäin. Eikä se ikinä edes kadu tai ole puolestasi pahoillaan.
Muutos on ollut hyvä. Olen nyt jaksanut enemmän ja miehen käytös asiallisempaa. Seksitauko on selkeästi siihen vaikuttanut, mutta kun mun seura ei näköjään kiinnosta kun vain reikänä, niin tyylikkästi vetäydyin tänään omiin oloihini.
En ole enää vanhaan tapaan vastaamassa kaikkiin hänen haluihinsa.
Jännä miten itsekunnioitus alkaa palata, kun ei enää anna itseään kaltoin kohtelevan ihmisen jyystää itseään.
Jos kokemus on omasi, miksi sitten yleistit otsikossa?