Tyttöystäväni lähti mielummin kaverinsa luokse....
Olen juuri palannut kuukauden työkomennukselta ulkomailta ja olin suunnitellut illanvieton tänä iltana ihan kahdestaan kotona tyttöystäväni kanssa, mikä kuitenkaan ei kelvannut hänelle, vaan hän halusi välttämättä lähteä kaverinsa luokse vapun viettoon. En ymmärrä...
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän noikin lainausmerkit mahtaa vihjailla? :D
Tiedät kyllä itsekin, joten eipäs viisastella :D Aikamoista yhdessä olemista jos muiden kanssa sovitut jutut menee aina parisuhteen edelle.
"Vietetäänkö juhannus yhdessä? No kun ehdin jo sopimaan kavereiden kanssa."
Itse en ainakaan paljon painoarvoa antaisi toiselle vastaavassa tilanteessa, vaan olisin kokoajan vähän haku päällä. Sano vielä että teillä on avoin tai polyamorinen suhde?
Aika monta taustaoletusta teet tossa mm. että mukamas aina menis muiden kanssa sovitut menot edellä, hirveän yleistävää. Ja itsekin juuri totesit, että tässä on sinun subjektiivinen käsityksesi toisen ihmisen subjektiivistä käsitystä vastaan. Toki saat ilmaista mielipiteesi, kuten kaikki muutkin, mutta se ei anna oikeutta kritisoida muiden mielipiteitä.
Ja mitä väliä minun parisuhdetilanteellani on? Mikä vika muka polyamorisessa suhteessa on, jos se joillekin yksilöille toimii? Ei aina tarvitse noudattaa perinteisiä malleja, mikäli poikkeuksellinen tapa sopii itselle ja kumppanille paremmin.
Osuiko hermoon? ;) Koska elän satumaisten sattumien elämää ja sun jutut vaikuttaa hyvin tutuilta, pistä mulle jollain tekosyyllä viesti just nyt ja katsotaan osuinko oikeaan. :D
No, ei nyt varsinaisesti, sillä en tällä hetkellä elä parisuhteessa. Huomautin vain, että sulla vaikuttaa olevan tapa kärjistää asioita ja pitää omia mielipiteitä ainoana oikeana. Korjaa toki, mikäli ymmärsin väärin.
Minäkin vietän vapun ilman miesystävääni. Oma ystävä ehdotti mulle vapputekemistä hyvissä ajoin ja sovittiin siitä. Mies taitaa viettää illan yksin. Kukaan ei ole vihainen kenellekään.