Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni lähti mielummin kaverinsa luokse....

Vierailija
29.04.2017 |

Olen juuri palannut kuukauden työkomennukselta ulkomailta ja olin suunnitellut illanvieton tänä iltana ihan kahdestaan kotona tyttöystäväni kanssa, mikä kuitenkaan ei kelvannut hänelle, vaan hän halusi välttämättä lähteä kaverinsa luokse vapun viettoon. En ymmärrä...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ymmärrät ettet kiinnosta sitä enää Sillä on jo 2. mies 100% varmuudella.

Vierailija
2/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät ettet kiinnosta sitä enää Sillä on jo 2. mies 100% varmuudella.

Ja sillä on 50% todennäköisyydellä 200% isompi vehje.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olitteko sopineet tyttöystäväsi kanssa illanvietosta etukäteen?

Vierailija
4/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on muijaas nyljetty raivon lailla kun olet ollut pois.

Vierailija
5/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
6/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ja minun poikaystäväni olisimme olleet näkemättä toisiamme kuukauteen niin peruisin vaikka kaikki suunnitelmat kavereideni kanssa vaan viettääkseni illan poikaystäväni kanssa.

Tai sitten minulla ei vaan ole tarpeeksi hyviä kavereita.

Vierailija
7/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli jos tyttiksen kanssa ei ole ihan kirjallisesti erikseen sovittu joulusta, uudesta vuodesta ja tyttiksen synttäreistä yhdessä, voi poikkis lähteä poikien kanssa kaljoittelemaan? Onko todellakin näin?  -ei ap

Vierailija
8/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Self-hating Pakistani kirjoitti:

Jos minä ja minun poikaystäväni olisimme olleet näkemättä toisiamme kuukauteen niin peruisin vaikka kaikki suunnitelmat kavereideni kanssa vaan viettääkseni illan poikaystäväni kanssa.

Tai sitten minulla ei vaan ole tarpeeksi hyviä kavereita.

Tai sitten sulla on vaan niin hyvä poikaystävä.

Vierailija
9/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, eli jos tyttiksen kanssa ei ole ihan kirjallisesti erikseen sovittu joulusta, uudesta vuodesta ja tyttiksen synttäreistä yhdessä, voi poikkis lähteä poikien kanssa kaljoittelemaan? Onko todellakin näin?  -ei ap

Uusfeministien logiikka toimii vain yhteen suuntaan.

Vierailija
10/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, tietenkin voi. Mikä ihme oletus on, että pitäisi viettää kaikki yhdessä, vaikka ei ole sovittu mitään? Oletteko puhuneet tästä? Suullinen sopimus riittää.

Olen ollut mieheni kanssa yli 5 vuotta yhdessä ja kaikki joulut, juhannukset sun muut vietetään sen kanssa, kenen kanssa on ensin sovittu. Ja kuukausi erossa ei ole mikään pitkä aika. :D älä ole drama queen.

Vierailija
11/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh, tietenkin voi. Mikä ihme oletus on, että pitäisi viettää kaikki yhdessä, vaikka ei ole sovittu mitään? Oletteko puhuneet tästä? Suullinen sopimus riittää.

Olen ollut mieheni kanssa yli 5 vuotta yhdessä ja kaikki joulut, juhannukset sun muut vietetään sen kanssa, kenen kanssa on ensin sovittu. Ja kuukausi erossa ei ole mikään pitkä aika. :D älä ole drama queen.

"yhdessä"

Vierailija
12/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän noikin lainausmerkit mahtaa vihjailla? :D

Vierailija
13/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät kyllä itsekin, joten eipäs viisastella :D Aikamoista yhdessä olemista jos muiden kanssa sovitut jutut menee aina parisuhteen edelle. 

"Vietetäänkö juhannus yhdessä? No kun ehdin jo sopimaan kavereiden kanssa."

Itse en ainakaan paljon painoarvoa antaisi toiselle vastaavassa tilanteessa, vaan olisin kokoajan vähän haku päällä. Sano vielä että teillä on avoin tai polyamorinen suhde?

Vierailija
14/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarviiko tätä edes kysyä? Tietysti voi. Ei kait sitä nyt jumalauta 24/7 tartte kököttää toisessa kiinni. Jos mun poikaystävä ei ota puheeksi mitä tehdään vappuna tai pääsiäisenä niin oletan, että sillä on jo muuta sovittuna enkä vedä herneitä nenään vaan lähden omiin menoihin. Joulua ei vietetä ikinä yhdessä ja synttäreitäkin juhlitaan silloin kun satutaan ehtimään siinä viikon marginaalilla.

Vierailija
15/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amen 

-Ap

Vierailija
16/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät kyllä itsekin, joten eipäs viisastella :D Aikamoista yhdessä olemista jos muiden kanssa sovitut jutut menee aina parisuhteen edelle. 

Itse en ainakaan paljon painoarvoa antaisi toiselle vastaavassa tilanteessa, vaan olisin kokoajan vähän haku päällä. Sano vielä että teillä on avoin tai polyamorinen suhde?

Ei ole avoin suhde, eikä ole haku päällä. Eikä kaverit mene miehen edelle, vaan pointti oli siinä, että sopimuksista pidetään kiinni, oli ne sitten kavereiden tai miehen kanssa. Jos on jotain sovittu, se pitää. Eri asia, jos olette sopineet, että jokaikinen juhla tulee viettää puolison kanssa. Mutta ymmärtäisin, että ap ja tyttiksensä eivät ole sopineet erikseen näin, ja siksi kiukuttelee nyt ihan turhaan.

Vierailija
17/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta taustaoletusta teet tossa mm. että mukamas aina menis muiden kanssa sovitut menot edellä, hirveän yleistävää. Ja itsekin juuri totesit, että tässä on sinun subjektiivinen käsityksesi toisen ihmisen subjektiivistä käsitystä vastaan. Toki saat ilmaista mielipiteesi, kuten kaikki muutkin, mutta se ei anna oikeutta kritisoida muiden mielipiteitä.

Ja mitä väliä minun parisuhdetilanteellani on? Mikä vika muka polyamorisessa suhteessa on, jos se joillekin yksilöille toimii? Ei aina tarvitse noudattaa perinteisiä malleja, mikäli poikkeuksellinen tapa sopii itselle ja kumppanille paremmin.

Vierailija
18/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole avoin suhde, eikä ole haku päällä. Eikä kaverit mene miehen edelle, vaan pointti oli siinä, että sopimuksista pidetään kiinni, oli ne sitten kavereiden tai miehen kanssa. Jos on jotain sovittu, se pitää. Eri asia, jos olette sopineet, että jokaikinen juhla tulee viettää puolison kanssa. Mutta ymmärtäisin, että ap ja tyttiksensä eivät ole sopineet erikseen näin, ja siksi kiukuttelee nyt ihan turhaan.

Okei, my bad. Otetaan vähän takaisin, oletin ehkä liikaa että kaikki menee aina kumppanin edelle. Samaa mieltä että sopimuksista pidetään kiinni.

Vierailija
19/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monta taustaoletusta teet tossa mm. että mukamas aina menis muiden kanssa sovitut menot edellä, hirveän yleistävää. Ja itsekin juuri totesit, että tässä on sinun subjektiivinen käsityksesi toisen ihmisen subjektiivistä käsitystä vastaan. Toki saat ilmaista mielipiteesi, kuten kaikki muutkin, mutta se ei anna oikeutta kritisoida muiden mielipiteitä.

Ja mitä väliä minun parisuhdetilanteellani on? Mikä vika muka polyamorisessa suhteessa on, jos se joillekin yksilöille toimii? Ei aina tarvitse noudattaa perinteisiä malleja, mikäli poikkeuksellinen tapa sopii itselle ja kumppanille paremmin.

Osuiko hermoon? ;) Koska elän satumaisten sattumien elämää ja sun jutut vaikuttaa hyvin tutuilta, pistä mulle jollain tekosyyllä viesti just nyt ja katsotaan osuinko oikeaan. :D

Vierailija
20/22 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sä voit olla kolkyt iltaa jossain muualla, mutta kun tyttöystävällä on yksi meno, niin alat nillittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan