Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotivappuun 500€ . Onko mielestänne liikaa? Voin sanoa, mieheni mielestä on.

Vierailija
29.04.2017 |

Ollaan kaikki kotona perjantaista maanantaihin. Lapset 5 ja 7 ja 13. Käydään elokuvissa ja retkellä ja pidetään leikkidisko. Mies sanoi että tyyristä.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovatko nuoremmat lapset huostaanotettuja, kun joutut heität hakemaan? joka tapauksessa polttoaineisiin menevän summan voi ihan hyvin vähentää tuosta summasta. jos ei olisi vappua, niin joka tapauksesta joutuisit tankkaamaan. elokuvaliput on kalliita, joten lippuihin saa helposti menemään isonkin rahan. olisi kiva tietää mitä syötte, kun menee niin paljon rahaa ruokaan. onko lapsillanne mahdollisesti ruokaan liittyviä rajoitteita, jonkan takia pitää ostaa kalliimpaa?

Vierailija
42/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kuluu rahaa n. 1000€ kk ruokaa. Syödään aina hyvin. Mutta meillä on rahaa

Senverran ette tarvi tehdä budjetteja vappuun tai muuhun nirmielämään

No mikäs siinä. Jokainen saa pistää suusta alas mitä haluaa. Mutta minä ainakin haluan käyttää rahani johonkin muuhun kuin syömiseen, kuten vaikka matkustamiseen, merkkivaatteisiin, säästämiseen, ajan hienolla autolla jne. T; se kommentoija, joka syö miehensä kanssa yhteensä 400 euron edestä/ kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkös ap mikä ero meillä on?

Olen oikeasti varakas, eikä minun tarvitse varallisuuttani nettipalstalla esitellä.

Aloituksesi kertoo lisäksi henkisestä köyhyydestäsi.

44/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minä pidin kovana, kun viikon ruokiin meni 110e. Ja siinä oli lapselle heliumpallo ja serpentiiniäkin mukana. Tosin jos pari lasta olisi lisää, niin menisi enemmän. Mutta ei lähellekään noin paljoa vaikka herkkujakin olisi enemmän!

Vierailija
45/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkös ap mikä ero meillä on?

Olen oikeasti varakas, eikä minun tarvitse varallisuuttani nettipalstalla esitellä.

Aloituksesi kertoo lisäksi henkisestä köyhyydestäsi.

rahan tuhlaaminen jonniinjoutavaan ja varallisuuden esittely on kalsi eri asiaa.

Vierailija
46/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo rapsakkaasti yläkanttiin.

Meillä ilmapallot ja sefpenttiinit yhteensä 15 euroa (1 heliumpallo prismasta, tavallisia ilmapalloja pussi, led-valaistuja ilmapalloja pussi ja pkaetti sefpenttiiniä).

Lisäksi pari pulloa cavaa, laivalta tuotuna 12 eur yhteensä, samat pullot alkosta olu olleet 25-30 euroa.

Ruokakaupan lasku tais olla 130 euroa, jossa kaikki neljälle hengelle neljäksi päiväksi. Sisälsi mtös 4 tölkkiä saunakaljoja. Lisäksi 7,50 euroa meni leipomoon (pikkumunkkeja ja patonki). Huomenna syödään ribsejä ja perunasalaattia ja vihersalaattia sekä leivotaan munkkeja. Vapunpäivänä brunssi kotona, sekalainen valikoima pikkuruokia.

Mihinkään ei tarvii ajaa tai mennä, muttajos mentäisiin elokuviin niin maksaisi dieseliä ehkä 3 litraa (32 km naapurikaupungin leffateatteriin) ja 4 kpl tykyseteleillä hankittuja sarjalippuja leffaan, nettokustannus näistä lipuista 0 euroa.

Eli joo, melko kallista ap:llä.

On tainut tulla jo hiukan maisteltua jotain vettä vahvempaa, kun sun kirjoitus ei oikein suju ja jopa 2 kertaa saat  serpentiinin laitettua väärin. :D Yhden kerran ymmärtäisin typoks, mutta kaks.... Ei siinä mitään, hauskaa vappua vaan. 

Vierailija
47/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja asuu Porvoossa. Se selittää kaiken.

Vierailija
48/48 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole sefpenttiiniä, ei yhtää pkaettia sfefpenttiiniä.. hik.. simaa senkin edestä, meillä Pofvoon Trollskogenissa. Sit meillä meinikin semmoset 1000 eufoo sfefpenttiiniin eiku simaa. Semmosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä