Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Miksi ihmiset kavahtavat kun heille sanoo että ymmärtää niitä joiden ratkaisut on radikaaleja? Kun raha riittää vain murto-osaan menoja eikä parannusta asiaan näy. Miksi ei uskota että joku ei todella voi ostaa herkkuja tai syödä ravintolassa tai käydä vaatekaupassa. Läheellä on minullakin että mietin radikaaleja ratkaisuja.

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (4)

Vierailija

En tiedä. Joku murtuminen tulee. Mitäkö se auttaa. Ei varmasti mitään. Pankkiryöstöstä rekan eteen. Järkikö vielä kai tallella kun tuollaista en tee. Miksi se järki pysty kertomaan hyvää ratkaisua asiaan.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse mietin tässä voinko olla tyytyväinen 5000€ rannekelloon vai pitäiskö laittaa 8k€.

Vierailija

Jos tuo kysymys olisi esitetty minulle 20-vuotta sitten niin olisin pitänyt kysyjää hulluna, mielenvikaisena tms. tasapainottomana.  Tähän mennessä elämää olen kokenut monelaista niin en koe, että voisin ketään tuomita. En hyväksy välttämättä, mutta ymmärrän ns. oman käden oikeuteen päätyviä ratkaisuja. Laajennettua itsemurhaa en ymmärrä vieläkään, enkä sitä hyväksy.

Jos ja kun elämä on yhtä senttien laskemista ja miettimistä miten saa rahat riittämään, mitä jättää maksamatta, minkä maksaa nyt ja minkä myöhemmin. Eikä pysty elämään, tekemään asioita, joista nauttii. Ja nyt on ihan turha kertoa mitä kaikkea voi tehdä ilmaiseksi. Ne tiedetään. Niukkuudessa eläminen syö hiljalleen ihmistä sisältä päin ja elämästä tulee mielenkiinnotonta selviytymistä ja sitä alkaa kiertämään kehää, josta ei näe ulospääsyä, tilanne ikäänkuin ruokkii itse itseään.