Ei sitten ole mitään vappusuunnitelmia :(
Kävin juuri Alkossa hakemassa pari pulloa viiniä. Kaikki kaverit on jossain miehensä kanssa tmv ja minä sitten kaveriporukan ainoana sinkkuna haluaisin juoda hirveet kännit ja lähteä johonkin. Voihan sen tietysti yksinkin toteuttaa, mutta onhan se vähän tylsää ehkä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, mulla meni muutaman vuoden ajan vaput yksin, tai jomman kumman vanhemman luona.. Ei oikein ollut kavereita ja neki vähät oli omien opiskeluporukoiden riennoissa. Muutaman päivän kalsarikännejä, ei ollu mukavaa se.:/
Nytkään ei suuria suunnitelmia, ollaan miesystävän kanssa ihan vaan kotona, olustellaan ja odotellaan, kun yksi miehen kaveri on tulossa seuraksi illalla. Vappupäivänä ei paljon juhlita, kun mennään muuttoavuksi. Meillä vietetään siis vappua tänään.:)
No tuollaista vappua mäkin tahtoisin viettää, jos olisi se mies :/
Noh tämä ilta menee lepäillessä varmaan mutta huomenna lähden vaikka sitten yksin katteleen vappuheilojaap
Tsemppiä, jos niin nyt on soveliasta toivottaa. Ja tosiaan huomenna avoin asenne mukaan, jospa sieltä joku kiinnostava löytyisi.:) (omanikin löytyi eräällä baarireissulla, kun olin yksin liikenteessä, eikä itse asiassa ollut pahemmin edes haku päällä...)
Tuskin tulee itsekään lähdettyä sen pidemmälle kun koiran kanssa lenkille..oon jotenkin vahingoniloinen(?) että taivaalta sataa räntää niin ei harmita olla sitten niin paljon kotona yksin.
Mulla vaan ei ole vappu fiilistä..ne kaverit jotka ovat lähdössä juhlimaan juhlivat sitten rankimman käden kautta ja tämä ei varmaan tekis mun mielenterveydelle parempaa kuin yksin oleminen....oon jo valmiiksi hieman allapäin niin päihteet tuskin pidemmällä tähtäimellä parantais asiaa,tuntuis tyhmältä myös väkisin kaataa viinaa kitusiin että pääsis "vappufiiliksiin" tai näytellä iloista
Miksi pitäisi olla suunnitelmia. Itse todennäköisesti olen kotona miehen kanssa. Syödään jotain erikoisempaa jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin, mulla meni muutaman vuoden ajan vaput yksin, tai jomman kumman vanhemman luona.. Ei oikein ollut kavereita ja neki vähät oli omien opiskeluporukoiden riennoissa. Muutaman päivän kalsarikännejä, ei ollu mukavaa se.:/
Nytkään ei suuria suunnitelmia, ollaan miesystävän kanssa ihan vaan kotona, olustellaan ja odotellaan, kun yksi miehen kaveri on tulossa seuraksi illalla. Vappupäivänä ei paljon juhlita, kun mennään muuttoavuksi. Meillä vietetään siis vappua tänään.:)
No tuollaista vappua mäkin tahtoisin viettää, jos olisi se mies :/
Noh tämä ilta menee lepäillessä varmaan mutta huomenna lähden vaikka sitten yksin katteleen vappuheilojaap
Meillä on näköjään samat suunnitelmat. :) Tänään ajattelin katella leffaa kotona, mutta huomenna sitten lähden yksikseni liikkeelle. Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka tapaisi jonkun kivan tyypin. :)
Ajattelin vappuaattona vaihtaa kukkamultia, pestä keittiön seinät ja parvekkeen (jos ei sitten ole pakkasta). Ei kiinnosta mennä minnekään kaupungille hengaamaan kun joka puolella on kännistä ördeporukkaa ja kusta, paskaa ja yrjöä. Amatöörit juhlii.
Vapunpäivänä sitten lounaalle kavereiden kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ihmisiä jotka juovat joka juhlapäivän kunniaksi. Miksei vain voi vain nauttia siitä että on vapaapäivä?
Puhut vähän, mutta asiaa. :)
Miksi aina pitää olla sitä alkoholia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla suunnitelmia. Itse todennäköisesti olen kotona miehen kanssa. Syödään jotain erikoisempaa jos haluaa.
Niih. No jos sinkkuna ei ole suunnitelmia, lopputulos on se, että on yksin kotona. Vappu nyt on yks niistä harvoista pakkojuomajuhlista joihin itsekin haluan osallistua :D
ap
Sama, paitsi etten edes halua tehdä mitään. Ostin vähän herkkuja ja luen ja löhöilen. Mieskin on töissä, että lähinnä nautin hiljaisuudesta. Ulkona sataa lunta, että kiva olla kotona.