Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei sitten ole mitään vappusuunnitelmia :(

Vierailija
29.04.2017 |

Kävin juuri Alkossa hakemassa pari pulloa viiniä. Kaikki kaverit on jossain miehensä kanssa tmv ja minä sitten kaveriporukan ainoana sinkkuna haluaisin juoda hirveet kännit ja lähteä johonkin. Voihan sen tietysti yksinkin toteuttaa, mutta onhan se vähän tylsää ehkä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mutta sun elämähän on silkkaa onnea koska sinulla ei ole lapsia??!!!

Nauti nyt vaan siitä lapsettomuudesta kun me lisääntyjät kärsitään täällä.

Vierailija
2/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Mulla taas ei ole alkoholiakaan kun olen ilman. Eikä ole suunnitelmia kun ei ole ystäviäkään. Ikävä elämäntilanne, mutta tuskin jatkuu koko ikää.

Hyvää vappua noin muuten! Söin äsken nakkeja, perunasalaattia ja keitettyä parsakaalta. Nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta sun elämähän on silkkaa onnea koska sinulla ei ole lapsia??!!!

Nauti nyt vaan siitä lapsettomuudesta kun me lisääntyjät kärsitään täällä.

eikä ole miestäkään vieressä valittamassa ja odottamassa passausta. Elämä hymyilee.

Vierailija
4/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen flunssassa ja ajoin miehen ja lapset anoppilaan jo eilen. Tulevat vasta tiistaina.

Nyt sen verran aivo toimii, että aloin siivoamaan pientä sälää sisältävä

Lipaston ja huomenna alan tekemään pari tori ilmoitusta.

Eli olen yksin kotona, kipeänä, jääkaappi tyhjänä ja siivoan.

Vierailija
5/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä miehen vai naisen tekemä valitus? Jos miehen, niin poistetaan. Jos naisen, niin keskustelu saa jatkua.

Vierailija
6/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojuu onneksi ei ole lapsia, mutta sinkkuystäviä vois olla kyllä!

ap

Vierailija
7/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ehtii vapuksi hankkimaan pari tindermätsiä ja sopimaan treffit

Vierailija
8/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu meille :)!

Vierailija
9/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pihahommia :) Äsken vietin rattoisasti 3h pihalla haravoiden ja muita pihajuttuja tehden. Virkistävää!

Vierailija
10/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii vapuksi hankkimaan pari tindermätsiä ja sopimaan treffit

Hehe selasin just tinderin läpi mutta sielläkin aika hiljaista nykyään :D

Vierailija
11/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu mun luo pelaamaan pleikkaria, voijaan tilaa pitsaa ja kattoo lehevaa.

Vierailija
12/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten!

Vierailija
13/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat tunnelmat. Itellä omat kaverit on kaikki töissä, joten yksin joudun olemaan. Oon kyllä ajatellut yksin tehdä jotain, kun en kotiinkaan viitsi jäädä, vaikka hiukan tylsää se tosiaan on.

Vierailija
14/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku lapseton kaverini valittaa kuinka ei koskaan pääse mihinkään?! Itellä neljä lasta ja mies ja silti pääsen. Mikä estää?

Vierailija
15/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku lapseton kaverini valittaa kuinka ei koskaan pääse mihinkään?! Itellä neljä lasta ja mies ja silti pääsen. Mikä estää?

Njääh järjestelykysymyksiä. Jos oikeesti haluais lähtee johki, kyl sen sais järkättyä.

Vierailija
16/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin, mulla meni muutaman vuoden ajan vaput yksin, tai jomman kumman vanhemman luona.. Ei oikein ollut kavereita ja neki vähät oli omien opiskeluporukoiden riennoissa. Muutaman päivän kalsarikännejä, ei ollu mukavaa se.:/

Nytkään ei suuria suunnitelmia, ollaan miesystävän kanssa ihan vaan kotona, olustellaan ja odotellaan, kun yksi miehen kaveri on tulossa seuraksi illalla. Vappupäivänä ei paljon juhlita, kun mennään muuttoavuksi. Meillä vietetään siis vappua tänään.:)

Vierailija
17/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä ihmisiä jotka juovat joka juhlapäivän kunniaksi. Miksei vain voi vain nauttia siitä että on vapaapäivä?

Vierailija
18/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma syy.

Vierailija
19/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin, mulla meni muutaman vuoden ajan vaput yksin, tai jomman kumman vanhemman luona.. Ei oikein ollut kavereita ja neki vähät oli omien opiskeluporukoiden riennoissa. Muutaman päivän kalsarikännejä, ei ollu mukavaa se.:/

Nytkään ei suuria suunnitelmia, ollaan miesystävän kanssa ihan vaan kotona, olustellaan ja odotellaan, kun yksi miehen kaveri on tulossa seuraksi illalla. Vappupäivänä ei paljon juhlita, kun mennään muuttoavuksi. Meillä vietetään siis vappua tänään.:)

No tuollaista vappua mäkin tahtoisin viettää, jos olisi se mies :/

Noh tämä ilta menee lepäillessä varmaan mutta huomenna lähden vaikka sitten yksin katteleen vappuheiloja

ap

Vierailija
20/29 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti mennä vappuaattona piiiitkästä aikaa viihteelle. Kuoharit on jääkaapissa, mutta kaveri tuli kipeeksi. Huomenna on lapsi- ja miesvapaata, mutta ei kyllä huvita yksin dokata :( En tiedä sitte, pitäiskö vain reipastua ja raahata itteni kaupungille siltikin. Vielähän tässä on vuorokausi aikaa päättää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi