Nykyajan nuoret naiset tulevat viettämään yksinäisen vanhuuden
Koska miehet kuolevat naisia nuorempina ja yhä useampi mies on vanhapoika / MGTOW + naisten epäuskollinen pariutumiskäyttäytyminen johtaa siihen että vanhoja yksinäisiä mummoja tulee olemaan yhä enemmän.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhus voi turvata ystäviin. Olen tarkkaillut viittä yli kasikymppistä ja ystävät on joko kuolleet tai vanhuuttaan niin huonossa kunnossa, että niistä ei ole seuraa. Joskus voivat soitella.
Esim 87-vuotias läheiseni meni vuosittaiselle luokkakokouspaikalle vuosittaiseen aikaan. Ei ketään muuta tullut enää.
Mummoni kaikki ystävät olivat kuolleet, kun hän oli 93-vuotias.
Siksi pitääkin pitää huoli että on kaiken ikäisiä ystäviä, äitiäni 75v kävi samana päivänä tervehtimässä ystävätär 99v, naapuri 57v ja siskon tyttö 41v oman tyttärensä 8v tyttären kanssa.
Isoäitini kuoli 96v, hän suri 90v erään ystävänsä kuolemaa ja totesi että ei enää millään jaksaisi tässä iässä uusia ystäviä hankkia, mutta pakko se on, kun vanhat kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhus voi turvata ystäviin. Olen tarkkaillut viittä yli kasikymppistä ja ystävät on joko kuolleet tai vanhuuttaan niin huonossa kunnossa, että niistä ei ole seuraa. Joskus voivat soitella.
Esim 87-vuotias läheiseni meni vuosittaiselle luokkakokouspaikalle vuosittaiseen aikaan. Ei ketään muuta tullut enää.
Mummoni kaikki ystävät olivat kuolleet, kun hän oli 93-vuotias.
Siksi pitääkin pitää huoli että on kaiken ikäisiä ystäviä, äitiäni 75v kävi samana päivänä tervehtimässä ystävätär 99v, naapuri 57v ja siskon tyttö 41v oman tyttärensä 8v tyttären kanssa.
Isoäitini kuoli 96v, hän suri 90v erään ystävänsä kuolemaa ja totesi että ei enää millään jaksaisi tässä iässä uusia ystäviä hankkia, mutta pakko se on, kun vanhat kuolee.
Tuli yksi sukupolvi liikaa, siis 41v:llä oli 8v tytär
Me etsitään vanhana joku jännämiesvaari joka käy panemassa meitä kaikkia.
Minä aion vanhana hankkia jonkun nuoren miehen. Minulla on säästöjä sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Minä aion vanhana hankkia jonkun nuoren miehen. Minulla on säästöjä sitä varten.
Et saa rahallakaan. Miehiä on silloin niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Me etsitään vanhana joku jännämiesvaari joka käy panemassa meitä kaikkia.
Jännämiehet on kuolleet ajat sitten jännään elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa rahallakaan. Miehiä on silloin niin vähän.
No sitten haen v o k ista.
Koska hyvänsä naiset huomaavat, nuoret miehet ovat jo keskieuroopassa. Miksi jäädä tänne kattelemaan, jos ikäistään ei löydä. Markkinat ovat auki muuallakin.
Täh? No eikä ole :D Homoseksuaaleja on pieni prosentti väestöstä.