Rumasta kauniimmaksi, mutta miten?
Olen siis melko ruma, hieman ulkomaalaisen näköinen ja olen aina ollut epäsuosittu miesten keskuudessa. Haluaisin löytää puolison siten, että se mies tai nainen tekisi aloitteen, eikä mun tarvitsisi siihen sosiaaliseen puoleen satsata.
Speksini ovat tässä:
-Ikää 35+ (=olen wanha)
-mitat 173cm/64kg (=lihavahko)
-kropaltani olen melko sopusuhtainen ja sporttinen, mutta leveähkölantioinen ja pienehkörintainen (laitoin tänne pari päivää sitten kuvan ja useimmat pitivät silti viehättävänä yllättäen)
-kasvoiltani olen jotenkin yli-ikäisen keijukaisen ja maahisen sekoitus, muistutan vähän jtn Scarlett Johanssonia tjsp., mutta tummemmin hiuksin (en siis itse pidä edes ko. näyttelijätärtä lainkaan kauniina).
Nyt ideoita kehiin, että musta saisi salonkikelpoisemman, jotta löytäisin puolison ilman nettideittailua, Tinderiä, baareihin menoa tai muuta aktiivista hakeutumista ihmisten seuraan. Haluaisin olla sen verran viehättävä, että joku tulisi vaikka kadulla pyytämään treffeille tms., kun olen aamuruuhkassa matkalla töihin. En siis jaksa/pysty/kykene henkisesti altistamaan itseäni sellaiseen, että menisin jonnekin tyrkylle, mutta normaalin arjen keskellä ois mukavaa saada joku yhteydenotto. Olen valmis käyttämään muutokseen runsaasti rahaa.
T. Epätoivoinen rumilus
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmuutta. En tiedä haetko nyt vain kehuja vai oletko oikeasti sitä mieltä että noilla mitoilla olet lihavahko? Et nimittäin ole, ihan normaali. Kauneintakin naista rumentaa yllättävän paljon sellainen itsensä haukkuminen, monet miesystävänikin ovat sanoneet että se oikeasti on yksi isoimmista turn-offeista. Tai vaikka ei nyt kedon kaunein kukka olekaan niin itsevarmuus, hymy, ryhti, valloittava persoona tekevät kenestä tahansa viehättävän.
Samaan kiinnitin minäkin huomiota.
No ap, sanotaan se nyt: et sä ole läski.
Eihän tuollaisesta sivuvääntökuvasta saa mitään selvää vartalon mittasuhteista. Kuva pitäisi olla suoraan edestä.
No sitä katukutsua saat odottaa maailman tappiin. Olen kaunis, mutta ei mua kukaan muu oo kadulla treffibongannut kuin jotku Muhamadit ja Alit joille taitaa kelvata kaikki mikä liikkuu. 😁 Ei se siis oo kovin yleistä tulla kadulta napatuksi kun ihmiset ei täällä ok kovin ekstroverttejä. Treffikutsut tuntemattomilta on tullut yleensä toisenlaisissa tilanteissa kuten esim. jos oot kaupassa myyjänä kassalla tai vaikka taidenäyttelyn valvojana.