Rumasta kauniimmaksi, mutta miten?
Olen siis melko ruma, hieman ulkomaalaisen näköinen ja olen aina ollut epäsuosittu miesten keskuudessa. Haluaisin löytää puolison siten, että se mies tai nainen tekisi aloitteen, eikä mun tarvitsisi siihen sosiaaliseen puoleen satsata.
Speksini ovat tässä:
-Ikää 35+ (=olen wanha)
-mitat 173cm/64kg (=lihavahko)
-kropaltani olen melko sopusuhtainen ja sporttinen, mutta leveähkölantioinen ja pienehkörintainen (laitoin tänne pari päivää sitten kuvan ja useimmat pitivät silti viehättävänä yllättäen)
-kasvoiltani olen jotenkin yli-ikäisen keijukaisen ja maahisen sekoitus, muistutan vähän jtn Scarlett Johanssonia tjsp., mutta tummemmin hiuksin (en siis itse pidä edes ko. näyttelijätärtä lainkaan kauniina).
Nyt ideoita kehiin, että musta saisi salonkikelpoisemman, jotta löytäisin puolison ilman nettideittailua, Tinderiä, baareihin menoa tai muuta aktiivista hakeutumista ihmisten seuraan. Haluaisin olla sen verran viehättävä, että joku tulisi vaikka kadulla pyytämään treffeille tms., kun olen aamuruuhkassa matkalla töihin. En siis jaksa/pysty/kykene henkisesti altistamaan itseäni sellaiseen, että menisin jonnekin tyrkylle, mutta normaalin arjen keskellä ois mukavaa saada joku yhteydenotto. Olen valmis käyttämään muutokseen runsaasti rahaa.
T. Epätoivoinen rumilus
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei Suomessa ihan kauheasti kadulla noin vaan lähestytä vaikka olisit miten kaunis. Päinvastoin jopa, tosi kauniita naisia ei ainakaan uskalleta lähestyä. Mutta tosiaan jos haluat kauniimmaksi niin tässä.pari vinkkiä:
1. Yleensä miehet pitävät pitkistä hiuksista, joten kasvata sellaiset tai hommaa pidennykset jolloin saat jopa tuuheutta.
2. Käy plastikkakirurgin konsultaatiossa, ne jotka ovat hyviä työssään osaavat kertoa mitä kohtia kasvoissasi voisi ehostaa. Joskus riittää ihan kevyet toimenpiteet kuten täyteaineet.Huomioi myös ap se että, jos turvaudut kakkoskohtaan, saat hyväksyä sen että osa miehistä suhtautuu tuollaiseen keinotekoisuuteen kielteisesti.
Toisaalta ne samat eivät välttämättä hyväksyisi minua nytkään. He haluavat vain jonkun geeniloton voittajan itselleen muutenkin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa se vartalokuva uudestaan, kun en ole nähnyt. En usko että 173/64 voi olla lihava.
Tuossa siis.
Ei mitään vikaa!
Tajuan just, että olen naisversio sellaisesta katkeroituneesta, pari kertaa liian usein pakit saaneesta "kilttimiehestä". :( t. Ap
Kuulehan nyt.
Sadannennen kerran: se terapeuttisi (vanhempi, naimisissa oleva heteronainen) ei tarjoa sulle vastarakkautta, vaikka itse olisit kuinka "rakastunut" tahansa.
Sun pitää panna pääsi kuntoon eikä uikuttaa jossain nettipalstalla.
Löysin sen sinun aiemman ketjun. Näköjään olet ihastunut johonkin naiseen (ilmeisesti terapeuttiisi) ja haluat muokata ulkonäköä sellaiseksi että hän ihastuisi. Ei ne asiat kuitenkaan noin mene, ei se ole loppupeleissä se ulkonäkö mihin ihastutaan ja ei ketään voi saada ihastumaan itseensä, se joko tapahtuu tai sitten ei tapahdu. Ja terapeutti nyt on viimeinen henkilö, josta kannattaa haaveilla. Se on ehkä ainoa ammatti missä on ehdottoman kiellettyä sekaantua asiakkaaseen. Siinä on kyse hoitosuhteesta ja vielä hoitosuhteesta psyykkeeseen liittyvien asioiden kanssa, joten seurustelusuhde on täysi mahdottomuus, koska muuten se psykologi/psykiatri yms. menettää ammattioikeutensa. Sinulla ei siis ole mitään toivoa. Koita ihastua mielummin vaikka kaupan kassaan,kirjastotätiin tai työkaveriin, niin sulla on edes jotain toivoa suhteelle.
Ap Miksi mun pitäisi katsella niitä fitnesmuijia? Olen muutenkin sua vanhempi,enkä varmasti tule saamaan ikinä pillua joltain nuorelta pirkolta ellei juota sitä tajuttomaksi.
Nyt olet valittanut jo tarpeeksi,naama ja alastonkuva jakoon ja se liivien koko!
Vierailija kirjoitti:
No ei Suomessa ihan kauheasti kadulla noin vaan lähestytä vaikka olisit miten kaunis. Päinvastoin jopa, tosi kauniita naisia ei ainakaan uskalleta lähestyä. Mutta tosiaan jos haluat kauniimmaksi niin tässä.pari vinkkiä:
1. Yleensä miehet pitävät pitkistä hiuksista, joten kasvata sellaiset tai hommaa pidennykset jolloin saat jopa tuuheutta.
2. Käy plastikkakirurgin konsultaatiossa, ne jotka ovat hyviä työssään osaavat kertoa mitä kohtia kasvoissasi voisi ehostaa. Joskus riittää ihan kevyet toimenpiteet kuten täyteaineet.
1. Mulla on pitkät ja suomalaiseksi paksut hiukset luonnostaan.
2. Aion mennäkin plastiikkakirurgin konsultaatioon (taas). Pari vuotta sitten kävin ja jätin joitain kuviakin, mutta kukaan ei palannut asiaan. :/ Kuvat olivat asiallisia ja kuvasin ongelman ihan neutraalin asiallisesti ja jätin kaikki yhteystietoni, mutta tosiaan se homma jäi vähän auki. Täytyy yrittää uudemman kerran. Ne täyteaineet vois olla kieltämättä myös yksi vaihtoehto.
M41v kirjoitti:
Ap Miksi mun pitäisi katsella niitä fitnesmuijia? Olen muutenkin sua vanhempi,enkä varmasti tule saamaan ikinä pillua joltain nuorelta pirkolta ellei juota sitä tajuttomaksi.
Nyt olet valittanut jo tarpeeksi,naama ja alastonkuva jakoon ja se liivien koko!
Ei mulla ole alastonkuvia, enkä laittaisi sellaista jakoon, vaikka olisikin. En mä halua olla joku pelkkä ***** mun kumppanilleni, vaan sananmukaisesti kumppani. Toki se fyysinen puoli on osa kokonaisuutta, mutta mielestäni suhde lähtee hieman vääriltä urilta liikkeelle, jos toinen on vain fyysisisen mielihyvän toivossa liikkeellä. Haluaisin itse löytää elämänkumppanin, jonka kanssa jakaa myös henkisiä iloja.
Vierailija kirjoitti:
Löysin sen sinun aiemman ketjun. Näköjään olet ihastunut johonkin naiseen (ilmeisesti terapeuttiisi) ja haluat muokata ulkonäköä sellaiseksi että hän ihastuisi. Ei ne asiat kuitenkaan noin mene, ei se ole loppupeleissä se ulkonäkö mihin ihastutaan ja ei ketään voi saada ihastumaan itseensä, se joko tapahtuu tai sitten ei tapahdu. Ja terapeutti nyt on viimeinen henkilö, josta kannattaa haaveilla. Se on ehkä ainoa ammatti missä on ehdottoman kiellettyä sekaantua asiakkaaseen. Siinä on kyse hoitosuhteesta ja vielä hoitosuhteesta psyykkeeseen liittyvien asioiden kanssa, joten seurustelusuhde on täysi mahdottomuus, koska muuten se psykologi/psykiatri yms. menettää ammattioikeutensa. Sinulla ei siis ole mitään toivoa. Koita ihastua mielummin vaikka kaupan kassaan,kirjastotätiin tai työkaveriin, niin sulla on edes jotain toivoa suhteelle.
Kiitos vastauksestasi, mutta ilmeisesti joku on yhdistänyt mut johonkin aivan toiseen henkilöön. En kehtaa avautua mahdollisista ihastumisistani tässä. Ja vaikka olisinkin ihastunut johonkin henkilöön, niin hiljattain on ollut sillä saralla pahoja vastoinkäymisiä, joten uskoisin, että mun pitäisi ihastua johonkin aivan uuteen ihmiseen. Rakastan sitä yhtä ihmistä niin paljon, että haluan unohtaa hänet, vaikka se onkin todella vaikeaa. :'( Helpoin tapa unohtaa olisi löytää joku aivan muu. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se, onko ap lihava vai laiha, on sivuseikka.
Niin laihat kuin ns. lihavat ovat kaikki kauniita, jos ovat sinut itsensä kanssa ja viitsivät vähän panostaa ulkonäkköön ja ulkoiseen olemukseen.
Ja jos olisikin hoikka, ei se tee automaattisesti kauniiksi, jos ei yhtään välitä yleisilmeestään.
Olen samaa mieltä, että ei se paino sinänsä ole kovin olennainen asia ja omiin tunteisiini se ei vaikuta juurikaan. Mutta ilmeisesti suurin osa ihmisistä (varsinkin miehistä) on todella pinnallisia, ja niitä syvällisiä on aika harvassa ja ilmeisesti ovat kaikki varattuja tai eivät sitten muuten koskaan kiinnostuisi minusta. :/ t. Ap
Ap, sinä itse olet pinnallinen. Siinä syy, miksi syvälliset miehet eivät kiinnostu sinusta.
Minä olen myös menninkäisen tai maahisen näköinen kasvoiltani, kiinnostuin lukemaan tätä keskustelua erityisesti siitä syystä. Minulla on jopa saman mallinen vartalo kuin sinulla mutta kuvan perusteella vielä huomattavasti pienempi kuppikoko. Ja olen vain 165 cm pitkäkin. Siis vielä "rumempi" kuin sinä. Ja tästä huolimatta minulla on ollut aina paljon vientiä, ja nyt sinkkuunnuttuani on edelleenkin, vaikka täytän ihan pian 40 vuotta!
Salaisuuteni on siinä, että en ole pinnallinen. Minua siis ei häiritse se, että en näytä täydelliseltä, vaan pidän itsestäni tällaisena kuin olen. Panostan siihen, että elän hyvän elämän ja kohtelen hyvin sekä itseäni että muita ihmisiä. Vaalin onnellisuuden tunnetta itsessäni ja muissa. Nautin kehostani, seksuaalisuudestani ja mukavien miesten seurasta, ja myös näytän sen. Tapaamani miehet sanovat, että seurassani on hyvä olla ja lähes kaikki tapaamani haluaisivat suhdetta kanssani. Koska en ole pinnallinen, tuohon joukkoon mahtuu ulkonäön puolesta miehiä laidasta laitaan. En myöskään itse viehäty miehistä, jotka ovat pinnallisia.
Usko pois: sinulla ei ole muuta ongelmaa kuin oma pinnallisuutesi ja se, että asetat onnellisuutesi riippuvaiseksi muista ihmisistä. Toivottavasti olet vain provokirjoittaja, joka on tietoisesti laatinut naisversion palstalassukoiden valitusteksteistä - heillähän on tyypillisesti juuri nämä kaksi vastaavaa ongelmaa. Jos olet, niin onnittelut parhaasta provosta pitkiin aikoihin! Jos taas olet tosissasi, niin unohda hyvä ihminen plastiikkakirurgiat ja sellaiset, ja varaa aika terapeutille, jolla luetutat tämän keskustelun, niin parantumisesi pääsee hyvin käyntiin.
Tsemppiä sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet se terapeuttiin ihastunut...
Ai tää on tää! :D
Osallistuin ihan tosissani siihen "Mikä minussa on vikana" -ketjuun kunnes minua valistettiin, että kyseessä on palstan vakitrolli. Tähänkin avaukseen olin vastaamassa, mutta nyt taidan pitää "kauneusvinkkini" omana tietonani ...
Se tietysti provoissa ja trolleissa on vikana, että joku voi kysyä ihan vilpittömästi vinkkejä tai haluaa oikeasti vaihtaa ajatuksia ja hänet sekoitetaan provoon ja ketju tyssää siihen. Vilpitön ap joutuu maksamaan provon tekoisista. Tylsää.
Joo, en ole provoaja tai trolli, vaan ihan tosissani...tosin osaan nauraa itselleni ainakin välillä, mutta silti olen tosissani tässä. ;) Hassua muuten, ettei kukaan anna niitä vinkkejä. Pitää varmaan mennä vain suoraan plastiikkakirurgille ja kysyä neuvoa tai sitten laittaa jollekin ulkomaiselle keskustelufoorumille mun oikea naamakuva mahdollisimman raakaan ja armottomaan arviointiin, niin tiedän, mikä minussa on vikana. :/ t. Ap
OK, here goes:
Sivistä itseäsi, kehitä älyäsi, kiinnostu ulkonäköäsi enemmän muista ihmisistä ja maailmasta. Silloin sinusta tulee kiinnostava ja puoleensavetävä. Helpoin tie sivistykseen on lukeminen; etsi lähin kirjastosi ja hanki kirjastokortti. Ei maksa mitään.
Mene ulos, kävele tunti joka päivä raikkaassa ilmassa, säässä kuin säässä. Lisää myös arkiliikuntaa. Lihaskuntosi paranee jo kun vaihdat hissit ja rullaportaat rappusiin. Pukeudu säänmukaisesti, jolloin myös välität ympäristölle, että olet fiksu. Fiksuus on kaunista. Happi vahvistaa aivojesi välittäjäsoluja, parantaa ihoa, kirkastaa silmiä ja parantaa yöunia – kauneustekijöitä kaikki.
Tyhmä, itsekeskeinen (mm. alemmuuskompleksit, marttyyrius, uhriutuminen) ja tympeä ei voi koskaan olla kaunis, oli hänellä mitkä vaatteet, silikonit, pidennykset ja kynnet tahansa.
Vähän mua kyllä ihmetyttää, että vielä 35 -vuotiaana jaksat vaivata päätäsi ulkonäköasioilla. Mutta ehkä kehitykseksi aikuiseksi naiseksi on vain pysähtynyt jotenkin?
26
Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nyt.
Sadannennen kerran: se terapeuttisi (vanhempi, naimisissa oleva heteronainen) ei tarjoa sulle vastarakkautta, vaikka itse olisit kuinka "rakastunut" tahansa.
Sun pitää panna pääsi kuntoon eikä uikuttaa jossain nettipalstalla.
Sekoitat minut johonkin muuhun. En tiedä, mistä tällaista nappasit.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistuin ihan tosissani siihen "Mikä minussa on vikana" -ketjuun kunnes minua valistettiin, että kyseessä on palstan vakitrolli. Tähänkin avaukseen olin vastaamassa, mutta nyt taidan pitää "kauneusvinkkini" omana tietonani ...
Se tietysti provoissa ja trolleissa on vikana, että joku voi kysyä ihan vilpittömästi vinkkejä tai haluaa oikeasti vaihtaa ajatuksia ja hänet sekoitetaan provoon ja ketju tyssää siihen. Vilpitön ap joutuu maksamaan provon tekoisista. Tylsää.
Joo, en ole provoaja tai trolli, vaan ihan tosissani...tosin osaan nauraa itselleni ainakin välillä, mutta silti olen tosissani tässä. ;) Hassua muuten, ettei kukaan anna niitä vinkkejä. Pitää varmaan mennä vain suoraan plastiikkakirurgille ja kysyä neuvoa tai sitten laittaa jollekin ulkomaiselle keskustelufoorumille mun oikea naamakuva mahdollisimman raakaan ja armottomaan arviointiin, niin tiedän, mikä minussa on vikana. :/ t. Ap
OK, here goes:
Sivistä itseäsi, kehitä älyäsi, kiinnostu ulkonäköäsi enemmän muista ihmisistä ja maailmasta. Silloin sinusta tulee kiinnostava ja puoleensavetävä. Helpoin tie sivistykseen on lukeminen; etsi lähin kirjastosi ja hanki kirjastokortti. Ei maksa mitään.
Mene ulos, kävele tunti joka päivä raikkaassa ilmassa, säässä kuin säässä. Lisää myös arkiliikuntaa. Lihaskuntosi paranee jo kun vaihdat hissit ja rullaportaat rappusiin. Pukeudu säänmukaisesti, jolloin myös välität ympäristölle, että olet fiksu. Fiksuus on kaunista. Happi vahvistaa aivojesi välittäjäsoluja, parantaa ihoa, kirkastaa silmiä ja parantaa yöunia – kauneustekijöitä kaikki.
Tyhmä, itsekeskeinen (mm. alemmuuskompleksit, marttyyrius, uhriutuminen) ja tympeä ei voi koskaan olla kaunis, oli hänellä mitkä vaatteet, silikonit, pidennykset ja kynnet tahansa.
Vähän mua kyllä ihmetyttää, että vielä 35 -vuotiaana jaksat vaivata päätäsi ulkonäköasioilla. Mutta ehkä kehitykseksi aikuiseksi naiseksi on vain pysähtynyt jotenkin?
26
Olin varsinkin nuorempana todellinen "kirjatoukka" ja olen hyvinkin "älyllisistä" asioista kiinnostunut, vaikkei se välitykään tekstistäni. Harrastan myös pienimuotoisesti kestävyysliikuntaa, en tosin kovin usein ulkona, vaan kuntosalilla tai liikuntahallilla.
Kehitykseni emotionaalisessa mielessä on junnannut juuri ihmissuhteisiin liittyvien vaikeuksien vuoksi. Minulla on ollut vähän, mutta pitkiä ja huonoja suhteita, joissa mies on kohdellut julmasti ja väkivaltaisesti minua sekä tehnyt selväksi, että hän on seurassani vain siksi, kun ei saa parempaakaan. Ensinmäisessä suhteessani itseäni tuplasti (!) vanhempi mies petti lähes koko monivuotisen suhteemme ajan ja jätti mut, kun täytin 30 vuotta. Itse ihastun aika voimakkaasti ja jaksoin sietää heitä vuodesta toiseen, kunnes väkivalta, pettäminen ja nöyryyttäminen menivät liian pahaksi. Mulla ei ole ollut koskaan tasaveroista, minua aidosti rakastavaa ja tasapainoista kumppania. Siis ei koskaan. T. Ap
Kyllähän tämä ihan ap:lta kuulostaa:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2855743/mika-ihme-minussa-vikana
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, here goes:
26
Ok. Mietin tätä kommenttiasi vielä uudelleen. Kokeilen näitä neuvojasi ja uskon, että ne saavat minut unohtamaan oman surkeuteni ja epäonneni parisuhde"markkinoilla" (kuulostan katkeralta laasaslaiselta, again). Kun aikaa kuluu muutamia vuosia, ehkä joku mukava mies (tai miksei nainenkin) tupsahtaa vain sattumalta eteeni kuin huomaamatta ja päädyn hänen kanssaan yhteen. Kokeilen tätä. Ei tässä oikein muutakaan voi. Ehkä mun pitää vain unohtaa nämä ongelmani ja keskittyä johonkin muuhun ja sitten ongelmat ratkeavatkin itsestään. T. Ap
Lisää liikuntaa, hoida hiuksiasi ja ihoasi, ja jos rahatilanne sallii niin voit ottaa johonkin näkyvimpään kasvojen kohtaan täyteainetta tai botoxia. Ei se mikään rikos ole vaikka täällä niin annetaan ymmärtää (kauneusleikkaukset- ja pistokset, siis). Muista vaan, että täyteaineet maksavat aika tavalla lopputulokseen nähden eli yhdellä kerralla ei kamalasti saa aikaiseksi. Sitten siihen on helppo jäädä koukkuun kun aina jää korjattavaa. Mutta jos nyt löytyy joku todella epäsymmetrinen kohta tai ura/iso ryppy kasvoista niin mikset kävisi vähän freesaamssa sitä.
Sitten se toinen asia... jos ajattelet vain ulkonäköä tai pariutumista, niin mitä keskusteltavaa sinulla olisi ihmisten kanssa? Aivot ruostuvat, jos pyörittelet samoja asioita päivästä toiseen. Karismaattisuus vetoaa naisissakin ja älykkyys on karismaattista. Etsi joku uusi harrastus, heittäydy vaikka improkerhon aloittelijaryhmään. Sirkuskouluun. Lue kirjoja, lehtiä, katso sarjoja joista puhutaan. Intohimo johonkin asiaan herättää kiinnostuksen, kun sinulla on tavoitteita elämässä.
Ja se hymy!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK, here goes:
26
Olin varsinkin nuorempana todellinen "kirjatoukka" ja olen hyvinkin "älyllisistä" asioista kiinnostunut, vaikkei se välitykään tekstistäni. Harrastan myös pienimuotoisesti kestävyysliikuntaa, en tosin kovin usein ulkona, vaan kuntosalilla tai liikuntahallilla.
Kehitykseni emotionaalisessa mielessä on junnannut juuri ihmissuhteisiin liittyvien vaikeuksien vuoksi. Minulla on ollut vähän, mutta pitkiä ja huonoja suhteita, joissa mies on kohdellut julmasti ja väkivaltaisesti minua sekä tehnyt selväksi, että hän on seurassani vain siksi, kun ei saa parempaakaan. Ensinmäisessä suhteessani itseäni tuplasti (!) vanhempi mies petti lähes koko monivuotisen suhteemme ajan ja jätti mut, kun täytin 30 vuotta. Itse ihastun aika voimakkaasti ja jaksoin sietää heitä vuodesta toiseen, kunnes väkivalta, pettäminen ja nöyryyttäminen menivät liian pahaksi. Mulla ei ole ollut koskaan tasaveroista, minua aidosti rakastavaa ja tasapainoista kumppania. Siis ei koskaan. T. Ap
No niin. Tässähän on aivan selkeä syy siihen, miksi inhoat itseäsi. Sitä syytä ei plastiikkakirurgin vastaanotolla voida poistaa, ja todennäköisesti kirurgikin sen tajuaa kun ei ole ollut aktiivinen suuntaasi vaikka olet käynyt juttelemassakin toimenpiteistä. Heilläkin on ymmärtääkseni sen verran moraalia, että eivät lähde leikkelemään ihmistä, jonka tyytymättömyys omaan kehoon on selkeästi mielenterveyden horjumisesta johtuvaa. Se kun johtaisi sinut vain entistä pahempaan tilanteeseen, ei suinkaan auttaisi sinua paranemaan kuten kuvittelet.
Se, että olet elänyt vuosia noin kamalissa suhteissa, on vaurioittanut minuuttasi vähitellen enemmän ja enemmän. Tee nyt välittömästi itsellesi lupaus, että et koskaan enää anna kenenkään tuhota itseäsi tuolla tavalla. Jos päädyt uudelleen suhteeseen jossa sinua kohdellaan kaltoin, lähdet siitä suhteesta heti kun kaltoinkohtelusta tulee ensimmäiset viitteet.
Seuraavaksi yritä ymmärtää, että sinä olet todennäköisesti ulkoisesti täysin ok, vaikka et itse nyt sitä ymmärräkään. Sisäisen paranemisen kautta voit vähitellen ymmärtää tämän. Se, että olet suostunut noin vahingollisiin ihmissuhteisiin vuosien ajaksi, voi viitata siihen että jo kasvuperheessäsi on ollut ongelmia ja vanhempiesi suhde sinuun on ollut puutteellinen, etkä siis ole saanut kaikkia tarvittavia eväitä elämääsi. Asialle voi edelleen tehdä jotain, mutta ehdottomasti vaikuttaa siltä että yksin et tuosta suosta pääse kuiville vaan tarvitset terapiaa.
Olet hyvä ja arvokas ihminen. Sinun pitää vain oppia ymmärtämään, että näin on. Kun vähitellen sen taidon opit, saat huomata että et tullut ainoastaa "rumasta kauniimmaksi" vaan suorastaan kaunottareksi! Puhun kokemuksesta.
t. 50
Ok, en huomannut tätä viestiä, missä ap puhuu väkivaltaisista suhteista. Eli otan sanani takaisin ja sanoisin, että keskity ulkonäkösi sijasta nyt sisäiseen hyvinvointiisi ja etsi käsiisi hyvä terapeutti. Tässä tilanteessa näet itsesi varmasti todella vääristyneellä tavalla ja syytät suhteista itseäsi.
Oikeastaan, olen varmasti aika samanlainen ja samanlaisia suhteita läpikäynyt... luulin aina, että jos olisin ollut kauniimpi niin miehet olisivat kohdelleet paremmin.
Olen samaa mieltä, että ei se paino sinänsä ole kovin olennainen asia ja omiin tunteisiini se ei vaikuta juurikaan. Mutta ilmeisesti suurin osa ihmisistä (varsinkin miehistä) on todella pinnallisia, ja niitä syvällisiä on aika harvassa ja ilmeisesti ovat kaikki varattuja tai eivät sitten muuten koskaan kiinnostuisi minusta. :/ t. Ap