Rumasta kauniimmaksi, mutta miten?
Olen siis melko ruma, hieman ulkomaalaisen näköinen ja olen aina ollut epäsuosittu miesten keskuudessa. Haluaisin löytää puolison siten, että se mies tai nainen tekisi aloitteen, eikä mun tarvitsisi siihen sosiaaliseen puoleen satsata.
Speksini ovat tässä:
-Ikää 35+ (=olen wanha)
-mitat 173cm/64kg (=lihavahko)
-kropaltani olen melko sopusuhtainen ja sporttinen, mutta leveähkölantioinen ja pienehkörintainen (laitoin tänne pari päivää sitten kuvan ja useimmat pitivät silti viehättävänä yllättäen)
-kasvoiltani olen jotenkin yli-ikäisen keijukaisen ja maahisen sekoitus, muistutan vähän jtn Scarlett Johanssonia tjsp., mutta tummemmin hiuksin (en siis itse pidä edes ko. näyttelijätärtä lainkaan kauniina).
Nyt ideoita kehiin, että musta saisi salonkikelpoisemman, jotta löytäisin puolison ilman nettideittailua, Tinderiä, baareihin menoa tai muuta aktiivista hakeutumista ihmisten seuraan. Haluaisin olla sen verran viehättävä, että joku tulisi vaikka kadulla pyytämään treffeille tms., kun olen aamuruuhkassa matkalla töihin. En siis jaksa/pysty/kykene henkisesti altistamaan itseäni sellaiseen, että menisin jonnekin tyrkylle, mutta normaalin arjen keskellä ois mukavaa saada joku yhteydenotto. Olen valmis käyttämään muutokseen runsaasti rahaa.
T. Epätoivoinen rumilus
Kommentit (64)
Aseta realistiset tavoitteet. Loppujen lopuksi harvoin suhteeseen pääseminen on ulkonäöstä kiinni. Kukaan ei tule hakemaan sinua kotona vaikka olisit huippumalli. Sinun pitää aktivoitua jotenkin. Mene paikkoihin joissa on miehiä: pelikerhoihin, harrastuksiin, lintubongaamaan. Siellä voit tutustua miehiin kavereina ja jossain vaiheessa voi orastaa suhteetkin. Kadulla ei kukaan normaali ihminen iske toista.
Fishing for compliments? Yhyy, olen ruma, näytän Scarlet Johanssonilta...
Lisäksi et ole mittojesi perusteella läskiä nähnytkään. Varmaan jos laittaisit kasvokuvan, saisit ylistystä kauneudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä. Olet ilmeisesti liian hankala ihminen. Toki Suomi on pullollaan epätoivoisia miehiä, mutta rajansa heilläkin. Mitä tekisit parisuhteella? Käyttäisit toista ilmaisena terapeuttina huolillesi? Mitä toinen saisi sinulta? Aika epätoivoista...
Ikäni on kieltämättä esteenä varmasti monellekin ihmiselle ja sen vuoksi olenkin miettinyt, että ehkä haluaisinkin tyttöystävän, sillä naiset eivät ole ehkä ihan yhtä tarkkoja iästä (?), eivätkä myöskään yhtä pinnallisia kuin miehet. Haluaisin saada rakastaa sitä ihmistä, auttaa, olla tukena elämän myötä- ja vastoinkäymisissä, ideoida kaikkea hauskaa yhdessä, mietiskellä, parantaa maailmaa, viettää leffailtoja, reissata yhdessä, keskustella jne. Mun huolista häviäisi 95%, jos löytäisin itselleni oman rakkaan. :)
Tarkkoja iästä? Tässä sulle tietoisku: joka ikinen ihminen maan päällä vanhenee jatkuvasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa, eikä pitäisikään olla. Vai haluatko seurustella jonkun parikymppisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
1. Lopeta itsesäälissä rypeminen
2. Se että ihmiset lähestyvät toista osapuolta ex tempore kadulla selvinpäin kysyäkseen treffeille, on todella harvinaista Suomessa ulkonäöstä riippumatta
1. Olen joskus ollut itsevarmempikin, mutta ei se välttämättä ole käytännössä vaikuttanut mihinkään.
2. Voisiko mun kohdallani olla ratkaisuna ulkomaille muutto? Kieltämättä ulkomailla (jo jopa heti rajan takana Ruotsissa, Norjassa tai Virossakin) on helpompaa saada kontaktia ihmisiin ja muut ovat aktiivisempia. En nimittäin juo alkoholia käytännössä lainkaan, enkä viihdy baareissa. En harrasta mitään järjestötoimintaa ja olen muutenkin liian ujo sellaiseen. Olen myös liian ujo nettideiteille ja liian ruma Tinderiin. Suomen rajojen ulkopuolella sulaudun myös helpommin massaan; Suomessa en vastaa paikallisia kauneusihanteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä. Olet ilmeisesti liian hankala ihminen. Toki Suomi on pullollaan epätoivoisia miehiä, mutta rajansa heilläkin. Mitä tekisit parisuhteella? Käyttäisit toista ilmaisena terapeuttina huolillesi? Mitä toinen saisi sinulta? Aika epätoivoista...
Ikäni on kieltämättä esteenä varmasti monellekin ihmiselle ja sen vuoksi olenkin miettinyt, että ehkä haluaisinkin tyttöystävän, sillä naiset eivät ole ehkä ihan yhtä tarkkoja iästä (?), eivätkä myöskään yhtä pinnallisia kuin miehet. Haluaisin saada rakastaa sitä ihmistä, auttaa, olla tukena elämän myötä- ja vastoinkäymisissä, ideoida kaikkea hauskaa yhdessä, mietiskellä, parantaa maailmaa, viettää leffailtoja, reissata yhdessä, keskustella jne. Mun huolista häviäisi 95%, jos löytäisin itselleni oman rakkaan. :)
Tarkkoja iästä? Tässä sulle tietoisku: joka ikinen ihminen maan päällä vanhenee jatkuvasti. Ja siinä ei ole mitään pahaa, eikä pitäisikään olla. Vai haluatko seurustella jonkun parikymppisen kanssa?
En halua seurustella parikymppisen kanssa. Mieluummin mua kiinnostaisi joku itseäni vanhempi henkilö. Mutta exäni puheiden sekä nettikeskusteluiden perusteella on tullut sellainen vaikutelma, että suurin osa miehistä haluaisi kaikkein mieluiten nuoremman naisen kuin mitä itse olen. Naisista (siis muuten kuin omalta kohdaltani) en kyllä tiedä, mitä he hakevat kumppaniltaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet se terapeuttiin ihastunut...
Ai tää on tää! :D
Osallistuin ihan tosissani siihen "Mikä minussa on vikana" -ketjuun kunnes minua valistettiin, että kyseessä on palstan vakitrolli. Tähänkin avaukseen olin vastaamassa, mutta nyt taidan pitää "kauneusvinkkini" omana tietonani ...
Se tietysti provoissa ja trolleissa on vikana, että joku voi kysyä ihan vilpittömästi vinkkejä tai haluaa oikeasti vaihtaa ajatuksia ja hänet sekoitetaan provoon ja ketju tyssää siihen. Vilpitön ap joutuu maksamaan provon tekoisista. Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Fishing for compliments? Yhyy, olen ruma, näytän Scarlet Johanssonilta...
Lisäksi et ole mittojesi perusteella läskiä nähnytkään. Varmaan jos laittaisit kasvokuvan, saisit ylistystä kauneudestasi.
Itse en pidä häntä erityisen kauniina, mutta se on lähinnä totuutta yleisimmin tunnetuista julkkiksista; tuli ekana mieleen siis sellaisista, jotka ovat aika lähellä ulkonäöllisesti. En ole edes itse kovin pinnallinen, mutta suurin osa muista ihmisistä näyttäisi olevan. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Se että ihmiset lähestyvät toista osapuolta ex tempore kadulla selvinpäin kysyäkseen treffeille, on todella harvinaista Suomessa ulkonäöstä riippumatta
1. Olen joskus ollut itsevarmempikin, mutta ei se välttämättä ole käytännössä vaikuttanut mihinkään.
2. Voisiko mun kohdallani olla ratkaisuna ulkomaille muutto? Kieltämättä ulkomailla (jo jopa heti rajan takana Ruotsissa, Norjassa tai Virossakin) on helpompaa saada kontaktia ihmisiin ja muut ovat aktiivisempia. En nimittäin juo alkoholia käytännössä lainkaan, enkä viihdy baareissa. En harrasta mitään järjestötoimintaa ja olen muutenkin liian ujo sellaiseen. Olen myös liian ujo nettideiteille ja liian ruma Tinderiin. Suomen rajojen ulkopuolella sulaudun myös helpommin massaan; Suomessa en vastaa paikallisia kauneusihanteita.
1. Ei tarvitse olla ylettömän itsevarma, mutta itsesäälissä piehtaroiminen voi olla rasittavaa toisille ihmisille.
2. Ainahan voit kokeilla, jos niin tahdot. Miksi ajattelet olevasi liian ujo nettideiteille, mutta kuitenkin handlaisit kadulta tulevan lähestymisyrityksen? Kirjoitatko aivan tosissasi? Minä olin ujo ja kävin lukuisilla nettideiteillä. En juonut alkoholia ja kävin yksin baareissa pitämässä hauskaa (=tanssimassa ja etsimässä miesseuraa). Aina löytyi juttuseuraa ja lopulta suhdekin. Baareissa jos missä saat olla se epäaktiivinen osapuoli, joka odottaa toisten lähestymistä.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osallistuin ihan tosissani siihen "Mikä minussa on vikana" -ketjuun kunnes minua valistettiin, että kyseessä on palstan vakitrolli. Tähänkin avaukseen olin vastaamassa, mutta nyt taidan pitää "kauneusvinkkini" omana tietonani ...
Se tietysti provoissa ja trolleissa on vikana, että joku voi kysyä ihan vilpittömästi vinkkejä tai haluaa oikeasti vaihtaa ajatuksia ja hänet sekoitetaan provoon ja ketju tyssää siihen. Vilpitön ap joutuu maksamaan provon tekoisista. Tylsää.
Joo, en ole provoaja tai trolli, vaan ihan tosissani...tosin osaan nauraa itselleni ainakin välillä, mutta silti olen tosissani tässä. ;) Hassua muuten, ettei kukaan anna niitä vinkkejä. Pitää varmaan mennä vain suoraan plastiikkakirurgille ja kysyä neuvoa tai sitten laittaa jollekin ulkomaiselle keskustelufoorumille mun oikea naamakuva mahdollisimman raakaan ja armottomaan arviointiin, niin tiedän, mikä minussa on vikana. :/ t. Ap
Jos Suomessa järjestetään joku "muuttumisleikkiohjelma" (tyyliin Extreme Makeover tai The Swan tjsp.), niin yritän hakautua sellaiseen. Nuorempana ois nolottanut, mutta nyt alan olla niin kypsä tähän elämäntilanteeseeni, etten ehkä enää välittäisi mahdollisista puolituttujen ihmettelyistä ja juoruista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en ole provoaja tai trolli, vaan ihan tosissani...tosin osaan nauraa itselleni ainakin välillä, mutta silti olen tosissani tässä. ;) Hassua muuten, ettei kukaan anna niitä vinkkejä. Pitää varmaan mennä vain suoraan plastiikkakirurgille ja kysyä neuvoa tai sitten laittaa jollekin ulkomaiselle keskustelufoorumille mun oikea naamakuva mahdollisimman raakaan ja armottomaan arviointiin, niin tiedän, mikä minussa on vikana. :/ t. Ap
Vika ei ole naamakuvassasi tai vartalossasi, vaan asenteessasi. Vinkki: muuta sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika ei ole naamakuvassasi tai vartalossasi, vaan asenteessasi. Vinkki: muuta sitä.
Olen vain sen verran materialistinen ajattelultani, että selitän asiat materiaalisista, fyysisistä seikoista lähtien. Toisin sanoen jos ulkoinen olemus olisi enemmän keskiverron makua vastaava, niin asenne muuttuisi sen seurauksena. Se, että nyt vain päättäisin muuttaa asennettani, ei auta. Sitä paitsi on vaikeaa muuttaa väkisin asennettani, sillä se on vain feikkausta ja valhetta. Olen myös niin esteetikko, että mua häiritsee epäsymmetria, epäsuhtaiset piirteet jne. Tykkään klassisesta kauneudesta ja sopusuhtaisuudesta. Tykkään maalata ja piirtää ja ärsyttää itse olla rumilus, kun voisin piirtää jotain kauniimpaa. Mun olisi pakko jotenkin fiksailla ne epäkohdat -- sen jälkeen asennekin varmaan kirkastuisi siinä sen "siivellä". T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Lähes kaikilta on ap:lle tullut saman sisältöinen ohje. Eli ohjeita on tullut, et vaan hyväksy sitä, ettei sinussa ole vikaa, vaan sinun asennoitumisessa itseesi. katso peiliin ja nauti näkemästäsi. Yritä edes.
Laitapa se vartalokuva uudestaan, kun en ole nähnyt. En usko että 173/64 voi olla lihava.
No ei Suomessa ihan kauheasti kadulla noin vaan lähestytä vaikka olisit miten kaunis. Päinvastoin jopa, tosi kauniita naisia ei ainakaan uskalleta lähestyä. Mutta tosiaan jos haluat kauniimmaksi niin tässä.pari vinkkiä:
1. Yleensä miehet pitävät pitkistä hiuksista, joten kasvata sellaiset tai hommaa pidennykset jolloin saat jopa tuuheutta.
2. Käy plastikkakirurgin konsultaatiossa, ne jotka ovat hyviä työssään osaavat kertoa mitä kohtia kasvoissasi voisi ehostaa. Joskus riittää ihan kevyet toimenpiteet kuten täyteaineet.
Minusta se, onko ap lihava vai laiha, on sivuseikka.
Niin laihat kuin ns. lihavat ovat kaikki kauniita, jos ovat sinut itsensä kanssa ja viitsivät vähän panostaa ulkonäkköön ja ulkoiseen olemukseen.
Ja jos olisikin hoikka, ei se tee automaattisesti kauniiksi, jos ei yhtään välitä yleisilmeestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Lähes kaikilta on ap:lle tullut saman sisältöinen ohje. Eli ohjeita on tullut, et vaan hyväksy sitä, ettei sinussa ole vikaa, vaan sinun asennoitumisessa itseesi. katso peiliin ja nauti näkemästäsi. Yritä edes.
Se asenteen muuttaminen tuntuu niin valheelliselta, jos fyysinen todellisuus ei muutu. Se on vähän sama, jos sanoisi masentuneelle, että "ryhdistäydy ja hymyile". Ei se itseluottamuksen rakentaminen ole niin helppoa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Laitapa se vartalokuva uudestaan, kun en ole nähnyt. En usko että 173/64 voi olla lihava.
Tuossa siis.
Vierailija kirjoitti:
No ei Suomessa ihan kauheasti kadulla noin vaan lähestytä vaikka olisit miten kaunis. Päinvastoin jopa, tosi kauniita naisia ei ainakaan uskalleta lähestyä. Mutta tosiaan jos haluat kauniimmaksi niin tässä.pari vinkkiä:
1. Yleensä miehet pitävät pitkistä hiuksista, joten kasvata sellaiset tai hommaa pidennykset jolloin saat jopa tuuheutta.
2. Käy plastikkakirurgin konsultaatiossa, ne jotka ovat hyviä työssään osaavat kertoa mitä kohtia kasvoissasi voisi ehostaa. Joskus riittää ihan kevyet toimenpiteet kuten täyteaineet.
Huomioi myös ap se että, jos turvaudut kakkoskohtaan, saat hyväksyä sen että osa miehistä suhtautuu tuollaiseen keinotekoisuuteen kielteisesti.