Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kiusaaja jatkaa kiusaamistaan, vaikka välit on jo poikki?

Vierailija
29.04.2017 |

Olen vähitellen laittanut välit poikki ihmisen kanssa, johon en luota. Emme ole edes nähneet yli vuoteen. Miksi hän silti puhuu minusta selän takana pahaa, ja yrittää järjestää tapaamista muiden ihmisten kautta? Miksi hän ei jätä minua rauhaan? Miksi hän ei päästä minusta irti? Emme ole enää ystäviä, joten en ymmärrä mitä hän saa siitä, että puhuu minusta edelleen selän takana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hullu akka

Vierailija
2/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä ilmeisesti kiinnostat häntä.

Älä kuuntele niitä puheita, joita hän levittää sinusta. Keskity mukavampiin asioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
4/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parikymppisenä samanlainen "ystävä", jonka vittuiluun ja paskan puhumiseen selän takana kyllästyin täysin. Katkaisin välit ja vielä vuosi pari jälkeenpäin kuulin hänen kertovan ihmisille pahaa musta. Sitten kun kasvotusten törmättiin, hän yritti tulla jutteleen mulle kuin ei mitään. Mä en edes moikannut. En koskaan ymmärtänyt, mitä hän halusi toiminnallaan. Luulisi, että olisi tyytyväinen, kun pääsi eroon näin inhottavasta kusipäästä ;)

Toinen tapaus on lapsuuden ystäväni, joka myös haukkui teininä mua selän takana. Katkaisin välit ilman mitään draamaa. Hän vielä aikuisenakin on yrittänyt pitää yhteyttä, mutta mä en halua. Luottamus meni aikanaan. Molemmilla on uudet kaverit. Miksi lämmitellä jotain sellaista, joka ei anna kummallekaan mitään.

Mä en ymmärrä tällaista ystävyyttä. Aina ei tarvi olla mukavaa ja ihanaa, mutta totaalinen mustamaalaaminen selän takana ei kuulu ystävyyteen.

Vierailija
5/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä outoa, että tungetaan seuraan vaikka ei ole kuin pahaa sanottavaa. Luulisi niitä mieluisampiakin ihmisiä löytyvän.

Vierailija
6/6 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sekin outoa että hyvä ystävä laittaa välit poikki vaikka en ole koskaan puhunut pahaa edessä enkä takana :(. Ihan samalla lailla pistää miettimään miksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi