Mikä järki on ruveta asuntovellaliseksi sauntattoman asunnon kanssa?
Fakta on kuitenkin, että et todellakaan tule käyttämään sitä taloyhtiön älöttävää saunaa jonka vuoro on ainoastaan kerran viikkoon tiettyyn aikaan. Etkä kutsu kavereita saunomaan.
Kommentit (10)
Sauna ei kaikille ole niin tärkeä. Meilläkin se toimii varastona.
Ap, sun ei kannata ruveta asuntovelalliseksi ollenkaan. Ryhdy saunavelalliseksi ja osta vain sauna.
Kaikki eivät tykkää saunomisesta ja halua omaa saunaa, varsinkaan jotain kerrostalon hikikoppia. Minä pidän saunomisesta ja kerrostalokodissani on sauna, mutta mieluummin saunon silti mökillä puulämmitteisessä saunassa, josta pääsee rauhassa terassille vilvoittelemaan ja osan vuodesta myös järveen uimaan.
Minulle taas isäni ihmetteli, että miksi ostin rivariasunnon jossa sauna, kun en mikään himosaunoja ole. No, vaikea olisi ollut ostaa ilman saunaa ko. asuntoa ja ehkä hiukan kiusallista jos asunnon entinen omistaja jolle sauna olisi jäänyt olisi aina ilmestynyt saunomaan 😀😀😀
No mieluummin parveke kerrostaloasunnossa kuin OMA SAUNA. Taloyhtiön saunavuorot voitkin jättää meille muille niin pääsen itselleni sopivaan aikaan helpommin. Ja minusta on kivaa, ettei tarvitse siivota sitä saunaa.
Sauna ei ole tärkeä, kunnollinen kylpyhuone on. Hyvä suihkutila, johon voi viedä tuolin ja peseytyä istuen, on todella tärkeä. Jos sitä lämpöä haluaa, ottaa lämpimämmän suihkun.
Salaisuus: sitä taloyhtiön saunaa ei ole pakko käyttää. Hyvin on pärjätty ilman saunavuoroa vuosikaudet. Nyt on asunnossa sauna ja tykätään, mutta ennen oli mökki ja mummola sekä lähellä uimahalli, missä käytiin monta kertaa viikossa.
Itse halusin nimenomaan saunattoman kämpän. En välitä saunomisesta muutenkaan ja se pieni kerrostalon hikikoppi on kauhistus. Mieluummin kunnon kokoiset huoneet ja lasitettu parveke - ja vielä halvemmalla kuin saunalliset samankokoiset kämpät :D
Mitä järkeä maksaa saunasta, jos sitä ei käytä kuin korkeintaan varastona. Vaatehuone on paljon halvempi ja käytännöllisempi säilytykseen.
Sais edes kerran korjata tekstiä prkl ni se menis ees sinnepäin...