Mitä teillä syödään viikonloppuna?
Kommentit (31)
Tänään uunilohta ja kermaperunaa, maanantaina tacoja teinien toivomuksesta, huomisesta ei vielä tiedä.
Tänään lounaalla pyttipannua eilisistä perunoista. Illalla tehdään pizzaa.
Huomenna pekoniinkäärittyjä broilerinfileitä. Munkkeja ja simaa. Jotain illalla esim perunasalaattia ja nakkeja
Sunnuntaina ribsejä. Illalla voileipäkakkua ym
Oon näköjään ainut, joka ei vapun takia tee mitään ihmeellisempää ruokaa. Ihan perus kotiruokaa, ja jos tekee herkkuja mieli niin sitten vasta ostan. Kauppalistalla ei ole simaa tai munkkeja.
M
Vierailija kirjoitti:
Oon näköjään ainut, joka ei vapun takia tee mitään ihmeellisempää ruokaa. Ihan perus kotiruokaa, ja jos tekee herkkuja mieli niin sitten vasta ostan. Kauppalistalla ei ole simaa tai munkkeja.
Meillä on aina viikonloppuna parempaa ruokaa. Keitot ja laatikot arkena
Kana-kookoskeittoa, oikein tulista.
Jauheliha-makaronimössöä ja jos rahat riittää ni voi siihen lisätä yhden pussin herne-maissi-paprikaakin..
Mä syön kanasalaattia. Illalla pitäisi grillata siskon luona mutten tykkää mistään grilliruuista joten syön varmaan jonkun valmisruuan. Huomenna tilaan pizzan.
Lounaalla oli lapsille pinaattikeittoa ja aikuisille sipulikeittoa. Päivälliseksi pizzaa. Huomenna lounaaksi savulohta ja uunijuureksia. Päivälliseksi tortillat. Maanantaina lounaalla perunasalaattia, lihapullia ja falafelejä. Maanantain päivällinen vielä hahmoa vailla.
Moni syö näköjään hirveästi jopa yhden päivän aikana. Ei ihme, että monella on ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Moni syö näköjään hirveästi jopa yhden päivän aikana. Ei ihme, että monella on ylipainoa.
Saman huomannut!
Arkena tulee tietty syötyä joku kevyt lounaskin (kasvissosekeitto tai salaatti) mutta viikonloppuna syömme vain yhden kunnon aterian.
Ja meilläkin syödään ihan kotiruokaa myös viikonloppuisin, vähän parempaa vaan kuin arkena.
19
Tänään lapsille lounaaksi lohikiusausta. Päivällinen perunaa ja kananmunakastiketta (yleensä ei syödä tätä, mutta mummon kanssa jutellessa tuli nostalginen olo...), Perunoita keitetään reilusti niin saa tehtyä perunasalaatin. Huomenna kiusauksen jämät, illalla hodareita ja erilaisia salaatteja + muita höysteitä, simaa ja munkkeja. Maanantaina ravintolaan vappubrunssille.