Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni pukee lapsensa rumiin merkkivaatteisiin?

Vierailija
28.04.2017 |

Voiko joku oikeasti väittää että esimerkiksi gugguun vaatteet olisivat nättejä? Onko vain tarve näyttää että meillä on varaa ostaa meidän pirkko-petterille pelkkiä merkkivaatteita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 13 ja 15 pukevat ihan itse ne merkkivaatteensa ja ei, kyse ei ole siitä että haluaisin näyttää että minulla on varaa.

Olisikin jossain gugguun hinnoissa nuo kuteet...

Vierailija
2/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku oikeasti väittää että esimerkiksi gugguun vaatteet olisivat nättejä? Onko vain tarve näyttää että meillä on varaa ostaa meidän pirkko-petterille pelkkiä merkkivaatteita.

En tiedä mikä on gugguu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi muka esitellä merkkejä muille, jos muille eivät merkit merkitse mitään? Kyse on siitä kohteesta, jos häiritsee. Rumat vaatteet, no se on eri asia. Ja jos joku oikeasti yrittää päteä kalliilla vaatteilla niin siihen en sano mitään.

Vierailija
4/9 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiiä, jokainen vanhempi panostaa lapseensa miten lystää. Joku tuhlaa rahat olueeseen, joku vaatteisiin. Mun mielest se on jokaisen oma päätös.

Vierailija
5/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti näitä aloituksia, missä dissataan mm. Gugguu. Kai niitä "rumia" vaatteita on halvemmissakin. Jokainen pukee lapsensa kuten pukee.

Vierailija
6/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Köyhä nillittää, ei haittaa.

Vierailija
7/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pikkupojan haalarin rinnuksessa lukee MOLO niin ei ole kiva.

Vierailija
8/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat niitä ei-kallita ei-merrkivaatteita? Käsittääkseni niillä halvemmillakon vaatteilla on jokin merkki, ja se nyt vaan on makuasia mistä vaatteista tykkää. Itse en tiedä mitään hirveämpää kuon tokmannin printti hirvitykset supermiehen tai frozenin kuvalla, mutta lasten milestä ne ovat hienoja.

Vierailija
9/9 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne just pn nättejä! Tykkään simppelistä ja kivoista väreistä. Mulla vaan ei ole rahaa ostaa niitä vaikka haluaisinkin. Tai on, mutten raaski maksaa. Ostan kyllä esim kirppikseltä jos vastaan tulee halvalla.

Mun mielestä kaikki ryhmähau ja frozen- tyyppiset on jotain niin järkyttävää että silmään sattuu. Miksei niitä hauku kukaan, vaan aina jotain yksivärisiä trikoovaatteita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan