Kun alatte juoda, pystyttekö lopettamaan?
Mä juon yleensä viiniä, en väkevämpiä, mutta aina menee vähintään se pullo kerrallaan. En vain pysty lopettamaan kesken pullon, vaikka jossain vaiheessa alkoholi alkaa maistua ihan kauhealta. Juon vain sinnitellen kaiken loppuun...
Kommentit (20)
En juon pakonomaisesti koko loppuelämäni.
En pysty lopettamaan, jos on päivä ja kauppa auki tai kaapissa on vielä juotavaa. Sen sijaan illalla, kun alkoholia ei enää myydä eikä lähellä ole baaria/ei ole rahaa, pystyn mainiosti juomaan vain muutaman kaljan.
Pystyn lopettamaan, vaikka alkoholia olisi tarjolla minkä verran vaan. Jossain vaiheessa tulee semmoinen fiilis, että nyt riittää. En pysty juomaan itseltä jalkoja alta. :)
Saan alas mukillinen punkkua tai melkein yhden pullollisen saunaolutta. Ei vaan kerta kaikkiaan uppoa enempää. Ja hyvä niin, sillä tuon määrän ylittävä määrä aiheuttaa seuraavana päivänä aivan helvetillisen päänsäryn.
Pystyn ja lopetankin joka kerta niin ikään "kesken". En kestä krapuloita!
En, vaikka kuinka huono olo olisi ja sama jatkuu kunnes olen niin väsynyt että nukun pari päivää ja meno jatkuu, onneksi on olemassa antanut...
Jos menen vaikk terassille "yksille" niin aina on sen jälkeen pakko käydä ostamassa lisää kaupasta. Mutta jos mulla on vaikka viinapullo ja olen jo 3/4 juotuani kauheassa kännissä niin pystyn kyllä jättämään ne loput juomatta.
Idiootteja.
Vesi maistuu, mutta pystyn lopettamaan kesken mukin.
Ei pysty! Yksi huikka ja sen jälkeen meni monta päivää, joskus viikkojakin - parhaimmillaan jopa kuusikin putkeen yötä päivää. Kaikki ympäriltä katosi ja unohtui - oli vaan alkoholi. Viimein myönsin ongelman itselleni ja ympäristölleni. Alkoi raitistuminen, pitkä ja vaikea matka omaan sisimpään. Raittiina nyt nelisen vuotta. Vappu ei hetkauta, ei hetkauttanut juodessakaan - silloin on amatöörit liikkeellä ja monesti olin kotona jopa selvin päin...
Kaikkea hyvää palstalaisten vappuun ja olkaa varovaisia siellä ulkona!
T: straigth edge
Vierailija kirjoitti:
En pysty lopettamaan, jos on päivä ja kauppa auki tai kaapissa on vielä juotavaa. Sen sijaan illalla, kun alkoholia ei enää myydä eikä lähellä ole baaria/ei ole rahaa, pystyn mainiosti juomaan vain muutaman kaljan.
Tämä myös minulla. Ja sitten jos juhlimaan lähtee, niin kyllä jatkot pitää olla jossain.
En. Ryyppään sit niin pitkään, että viinat/rahat loppuu. Tai herään putkasta tai sairaalasta. Ok, putkan jälkeen saatan vielä jatkaakin, se on fifty-fifty kuin käy.
Tämän takia en ole aloittanutkaan pitkään aikaan. Viimeksi korkki aukes tammikuussa 2007. About viikon putki ja sit se viina jäi. Jäi muuten mm. pari varvastakin sille reissulle, kun tuli vähän väsy pakkasessa. Ei enää.
Mulle riittää yleensä 1-2 lasillista, sitten lakkaa maistumasta.
Oikein hyvin onnistuu lopettaa kesken pullon.
Pystyn. Nytkin olen ottanut kolme sidukkaa ja lisää olisi jääkaapissa, mutta teetä taidan seuraavaksi keitellä ja siinä se sitten taitaa tämä ilta ollakin.
Pystyn helposti. En pidä krapulasta enkä oikeastaan humalastakaan. Sellainen ihan kevyt hiprakka, max 3 annosta on Ok.
Vierailija kirjoitti:
Idiootteja.
Vesi maistuu, mutta pystyn lopettamaan kesken mukin.
Mulla oli joskus, että piti aina juoda muki tyhjäksi, mutta nykyisin saatan ottaa täydestä vesilasista vain pari hörppyä.
Mulle tulee kahden lasin jälkeen jo vähän huono olo. (Hieman oksettava olo). En pysty juomaan alkoholia paria lasia enempää. Olen kokeillut ja oksentanut.
Miksi pitäisi lopettaa jos on alkuun päästy niin antaa mennä vaan....