Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytyy kyllä sanoa että tämä vasta parikymppisenä alkanut kaljuuntuminen on tehnyt minusta aivan perseen näköisen. :(

Vierailija
28.04.2017 |

Koska olen nuori ja kaljuuntuva mies niin voinkin sitten sanoa hyvästit naisille loppu elämäkseni. Kyllä harmittaa todella paljon että kävi näin, olen kaikkien naisten silmissä ruma joten kukaan ei halua kanssani suhteeseen saatikka että harrastaisi seksiä. Ja vielä kun kaljuuntuminen alkoi näin varhain niin surettaa sekin että nyt jäävät sitten kaikki nuoruuden naiskokemukset väliin koska kukapa tahtoisi tällaisen perseen näköisen kaljuuntuvan miehen kanssa olla kun löytyy vielä niitäkin joilla hiukset päässä. :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sinulle kaljuuntuva nainen?

Mulle ainakin kelpaisi

32

Vierailija
42/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tämä sama vanha väsynyt aloitus....

ja samat v*ttuilut vastauksina.

- eri

Mitä muuta odotit? Täällä on jo ennestään miljoona samanlaista aloitusta ja jokaiseen on vastattu, että leikkaa kaljuksi ja se on ihan ok ja kaljutkin voivat saada tyttöystävän yms., mutta silti sama ulina ja itsesääli jatkuu...

En ole tuo aloittaja vaan nainen. Aina nämä samat vittuilut tulee koska täällä on henkisesti sairaita ihmisiä jotka nauttivat siitä että saavat vittuilla sellaiselle jolla menee muutenkin huonosti ja huom! ilman omaa syytään, sillä tuollainen kaljuuntuminen on geneettinen ominaisuus johon ei voi itse vaikuttaa. Kaljuksi ajaminen on kaikista typerintä, se on verrattavissa siihen että jos minulle tulisi arpi naamaan niin viiltelisin naamani täyteen arpia ettei se oikea arpi erotu joukosta. Olen itsekin nuorempana pitänyt kaljua rumana mutta nyt olen jo niin vanha etten sellaisista välitä ja minun ikäiseni miehet melkein kaikki ovat alkaneet kaljuuntua. Mutta ap:lle ei taida siitäkään olla iloa että muut miehet kaljuuntuvat aikanaan, koska tuskin kokematon keski-ikäinen mies kenellekään kelpaa.  N57

Niin se on. Kun nuorena jää kokemus kokonaan pois naisista ja seksistä niin se on taas jo itsestään yksi ongelma lisää. Lisäksi kuka jaksaa oikeasti odottaa yksinäisyydessä nuoruuden vuosista keski-ikään jos naisen kaipuu on suuri ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aikaisin sen sitten olisi pitänyt alkaa?

Vierailija
44/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas tämä sama vanha väsynyt aloitus....

ja samat v*ttuilut vastauksina.

- eri

Mitä muuta odotit? Täällä on jo ennestään miljoona samanlaista aloitusta ja jokaiseen on vastattu, että leikkaa kaljuksi ja se on ihan ok ja kaljutkin voivat saada tyttöystävän yms., mutta silti sama ulina ja itsesääli jatkuu...

En ole tuo aloittaja vaan nainen. Aina nämä samat vittuilut tulee koska täällä on henkisesti sairaita ihmisiä jotka nauttivat siitä että saavat vittuilla sellaiselle jolla menee muutenkin huonosti ja huom! ilman omaa syytään, sillä tuollainen kaljuuntuminen on geneettinen ominaisuus johon ei voi itse vaikuttaa. Kaljuksi ajaminen on kaikista typerintä, se on verrattavissa siihen että jos minulle tulisi arpi naamaan niin viiltelisin naamani täyteen arpia ettei se oikea arpi erotu joukosta. Olen itsekin nuorempana pitänyt kaljua rumana mutta nyt olen jo niin vanha etten sellaisista välitä ja minun ikäiseni miehet melkein kaikki ovat alkaneet kaljuuntua. Mutta ap:lle ei taida siitäkään olla iloa että muut miehet kaljuuntuvat aikanaan, koska tuskin kokematon keski-ikäinen mies kenellekään kelpaa.  N57

Niin se on. Kun nuorena jää kokemus kokonaan pois naisista ja seksistä niin se on taas jo itsestään yksi ongelma lisää. Lisäksi kuka jaksaa oikeasti odottaa yksinäisyydessä nuoruuden vuosista keski-ikään jos naisen kaipuu on suuri ?

Kyllä mulle kelpaisi kokematon keski-ikäinen. Salaa fantasioin miehestä, jolla on poikuus tallella. :D T. N40

Vierailija
45/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsiisus, joko olen todella yliväsynyt tai sitten toi oli oikeesti päivän paras otsikko, mutta putosin ihan totaalisesti XD "Perseennäköinen".

Nämä tyypit ovat vähän perseen näköisiä:

Vierailija
46/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin eräs nuoruudesta asti hiustenlähdöstä kärsinyt nainen. Pälvikaljuista NAISTA katsotaan paljon enemmän kieroon kuin kaljua miestä, sen voin taata. Mutta koskaan en ole antanut itseni lannistua! Deittailumaailma on julmaa ja itsekin jouduin monta kertaa pettymään. Eräskin mies syytti minua huijariksi, koska käytin peruukkia treffeillä, vaikka olin jo aikaisemmin myöntänyt hänelle että kärsin hiusongelmista. :D On olemassa ymmärtäväisiä ihmisiä ja niitä jotka eivät vain tunne empatiaa... Neuvoisin sinua ap kehittämään itseluottamustasi jonkin muun asian kautta kuin ulkoisten avujen. Ja sitten etsit elämääsi niitä ymmärtäväisiä ihmisiä.

Vierailija
47/47 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin eräs nuoruudesta asti hiustenlähdöstä kärsinyt nainen. Pälvikaljuista NAISTA katsotaan paljon enemmän kieroon kuin kaljua miestä, sen voin taata. Mutta koskaan en ole antanut itseni lannistua! Deittailumaailma on julmaa ja itsekin jouduin monta kertaa pettymään. Eräskin mies syytti minua huijariksi, koska käytin peruukkia treffeillä, vaikka olin jo aikaisemmin myöntänyt hänelle että kärsin hiusongelmista. :D On olemassa ymmärtäväisiä ihmisiä ja niitä jotka eivät vain tunne empatiaa... Neuvoisin sinua ap kehittämään itseluottamustasi jonkin muun asian kautta kuin ulkoisten avujen. Ja sitten etsit elämääsi niitä ymmärtäväisiä ihmisiä.

Minä taas ajatteen niin, etteivät hiusongelmani kuulu millään tavalla treffikumppaneilleni, ellen nyt sitten jostain syystä halua asiasta keskustella. Se, pidänkö peruukkia vai en, on minun oma asiani. Treffikumppanini ei sitä tule huomaamaan, ellei hän sitten tykkää erityisesti hieroa päänahkaani. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän