Täytyy kyllä sanoa että tämä vasta parikymppisenä alkanut kaljuuntuminen on tehnyt minusta aivan perseen näköisen. :(
Koska olen nuori ja kaljuuntuva mies niin voinkin sitten sanoa hyvästit naisille loppu elämäkseni. Kyllä harmittaa todella paljon että kävi näin, olen kaikkien naisten silmissä ruma joten kukaan ei halua kanssani suhteeseen saatikka että harrastaisi seksiä. Ja vielä kun kaljuuntuminen alkoi näin varhain niin surettaa sekin että nyt jäävät sitten kaikki nuoruuden naiskokemukset väliin koska kukapa tahtoisi tällaisen perseen näköisen kaljuuntuvan miehen kanssa olla kun löytyy vielä niitäkin joilla hiukset päässä. :(
Kommentit (47)
Kyllä. Yksikään kalju ihmiskunnan historiassa ei ole saanut naista tai seksiä. Surkea kohtalo, saman tien olisit voinut syntyä ilman sukupuolielimiä :(
No mulla on kaunis tuuhea tukka, mutta tällä luonteella ei onnistu suhteet.
Etkö ap oikeasti ole nähnyt ketään kaljua miestä parisuhteessa tai avioliitossa? Aika suppea maailmankuva sinulla.
Tuo asenteesi on jo niin vastenmielinen että karkoitat kaikki tiehensä.
Kelpaisiko sinulle kaljuuntuva nainen?
Uusperhekokemuksia:
Omillani ovat hiukset päässä, mutta miehen kahdella pojalla ei ole. Kyse on kahdenkympin iästä molemmin puolin.
Miehen pojilla aivan ihan tyttöystävät. Toisella omistani ei ole ollenkaan, toisella kyllä tosi kiva poikaystävä.
Jos ihan muusta nyt olisi kyse kuin näin pinnallisesta ulkonäkösekasta?
Minä, minä, minä nyyh.
Itsekeskeisyys + pessimismi + luovuttaminen = viimeinen niitti.
Täällä 22v kaljuuntuva nainen :)) ohimoilla ei kasva mitään, ei ole kasvanut viiteen vuoteen. Hiuksia vaan lähtee koko ajan, en ole mikään parikymppinen unelmahiuksinen tyty. Saan aika inhoavia katseita eikä minulla todellakaan ole mitään seurustelusuhteita. Itse kyllä sanoisin että kalju nainen voi herättää paljon enemmän ennakkoluuloja kuin kalju mies....
Ja taas tämä sama vanha väsynyt aloitus....
Kaljuuntuminen on kyllä ikävä juttu ja muuttaa hirveästi omaa itseluottamusta. Itse en ole kaljuuntunut, mitä nyt hieman ohimolla vähän ohuempaa kohtaa kuin muualla, mutta OK.
Kaljuksi sheivaaminen on yksi vaihtoehto, mutta työläs pitää ja ymmärrän, että kaikki eivät siitä pidä.
Onneksi nykyään on myös lääketiede asiassa kehittynyt ja myös peruukint alkaa olla hyviä.
Useimmilla on ns.puutteita ulkonäössään, kypsyessä ne alkaa hyväksyä, ja samalla myös kumppanissa. On tietysti niitäkin, jotka eivät halua kaljua miestä, mutta olisiko kiva seurustella sellaisen kanssa, joka jättää heti kun hiukset alkaa harventua?
Kaikki ei halua pitää nahkatukkaa vaikka se joillekin sopiikin.
Vierailija kirjoitti:
ja samat v*ttuilut vastauksina.
- eri
Olet sitten ihmisperse ihan fyysisestikin :)
Ymmärrän sinua täysin. Itse myös 20 vuotias ja kärsin itse aika kriittisestä arpeuttavasta kaljuudesta. Myös ruma olin sitä ennen ja siksi todella heikosti sain naisia (huonoja suhteita siltikin) . Nykyään sitten tällä tukalla saa naiset myös unohtaa varmaan kokonaan. Ikäisemme naiset ovat vielä niin kauniitakin lähes kaikki että heihin ei ole todellakaan varaa. Tuskinpa harva ruma nainenkaan rumaa miestä enempää haluaa myöskään. Mikä on tilanteesi ? Onko kaljuus miestyyppistä ja kuinka paha tilanne on? Jos on niin äkkiä lääkitys ja jos rahaa on niin mene hiustensiirtoon. Sinuna siis tekisin noin mikäli oma tilanne ei olisi niin huono
Itse "rupesin" kaljuksi 20-vuotiaana ja hyvin oon pärjännyt,m36v
Vierailija kirjoitti:
Täällä 22v kaljuuntuva nainen :)) ohimoilla ei kasva mitään, ei ole kasvanut viiteen vuoteen. Hiuksia vaan lähtee koko ajan, en ole mikään parikymppinen unelmahiuksinen tyty. Saan aika inhoavia katseita eikä minulla todellakaan ole mitään seurustelusuhteita. Itse kyllä sanoisin että kalju nainen voi herättää paljon enemmän ennakkoluuloja kuin kalju mies....
Tiedätkö syyn hiustenlähtöön? Pidätkö hiuksia kokoajan kiinni ja tiukalla esim.? Se voi nimittäin harventaa hiuksia ihan pysyvästi. Tyypillisesti se näkyy naisilla että ohimot alkaa vetäytyä
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä toinen myöskin 22-vuotias nainen jolta tippuu hiukset päästä. En tiedä onko tilanteeni yhtä paha kuin sinulla mutta olen kärsinyt n. kuukauden ajan rajusta hiustenlähdöstä. Päälaki paistaa ja en enää saa peiteltyä kaljuja kohtia. Itkettää, hävettää ja masentaa. En tiedä yhtään mitä tehdä.
Harva parikymppinen kyllä kaljuuntuu joten voin miehenä kyllä olettaa että se voi olla nuorille naisille ongelma. Etenkin kauniille jotka saa kyllä kenet tahansa miehen valita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja samat v*ttuilut vastauksina.
- eri
Mitä muuta odotit? Täällä on jo ennestään miljoona samanlaista aloitusta ja jokaiseen on vastattu, että leikkaa kaljuksi ja se on ihan ok ja kaljutkin voivat saada tyttöystävän yms., mutta silti sama ulina ja itsesääli jatkuu...
Tuolla asenteella varmaan jääkin. Kummasti vaan kaikki tuntemani rumat ja kaljut miehet näyttää olevan suhteessa.