Täytyy kyllä sanoa että tämä vasta parikymppisenä alkanut kaljuuntuminen on tehnyt minusta aivan perseen näköisen. :(
Koska olen nuori ja kaljuuntuva mies niin voinkin sitten sanoa hyvästit naisille loppu elämäkseni. Kyllä harmittaa todella paljon että kävi näin, olen kaikkien naisten silmissä ruma joten kukaan ei halua kanssani suhteeseen saatikka että harrastaisi seksiä. Ja vielä kun kaljuuntuminen alkoi näin varhain niin surettaa sekin että nyt jäävät sitten kaikki nuoruuden naiskokemukset väliin koska kukapa tahtoisi tällaisen perseen näköisen kaljuuntuvan miehen kanssa olla kun löytyy vielä niitäkin joilla hiukset päässä. :(
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas tämä sama vanha väsynyt aloitus....
ja samat v*ttuilut vastauksina.
- eri
Mitä muuta odotit? Täällä on jo ennestään miljoona samanlaista aloitusta ja jokaiseen on vastattu, että leikkaa kaljuksi ja se on ihan ok ja kaljutkin voivat saada tyttöystävän yms., mutta silti sama ulina ja itsesääli jatkuu...
Ei rumille vain se kalju sovi.se tässä taitaa olla se isoin ongelma. Ruma hiuksellinen mies ehkä joskus saattaisi löytääkkin tyttöystävän mutta kalju ruma ei
Tapasin mieheni ollessani 17 ja hän 20.
Hänen hiuksensa olivat jo tuolloin ohentuneet reippaasti päälaelta, ns. kalju paistoi tumman tukan seasta.
Eipä tuo minua haitannut, äitiäni kylläkin, koska totesi" sehän on kohta kalju"!
Kaksviitosena hiuksensa olivat jo mallia kranssi ja sen jälkeen hän on ajanut päänsä pari kertaa viikossa suosiolla täysin kaljuksi.
Tulevana kesänä olemme olleet yhdessä 33 vuotta, meillä on aikuiset lapset ja lapsenlapsiakin.
Olen elänyt oman kaljuni kanssa onnellisen elämän, enkä osaisi edes kuvitella häntä hiusten kanssa.
Joo, monet ei tykkää kaljusta. Mutta monet taas nimenomaan tykkää, ja isolle osalle sillä ei ole väliä jos on muuten ihana tyyppi. Ja oikeesti, jos suhde kaatuu ton tapaseen ulkonäkökysymykseen, niin haluatko sitten edes sellaisen tyypin kanssa olla...
Ajele hiukset pois kokonaan. Niin moni tukkapäinen mieskin tekee ja naiset käy ihan kuumina.
Jumala loi vain muutaman täydellisen pään, loput se peitti hiuksilla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Mitä muuta odotit? Täällä on jo ennestään miljoona samanlaista aloitusta ja jokaiseen on vastattu, että leikkaa kaljuksi ja se on ihan ok ja kaljutkin voivat saada tyttöystävän yms., mutta silti sama ulina ja itsesääli jatkuu...
Ei rumille vain se kalju sovi.se tässä taitaa olla se isoin ongelma. Ruma hiuksellinen mies ehkä joskus saattaisi löytääkkin tyttöystävän mutta kalju ruma ei
Onko Bull Mentula mielestäsi kaunis? Kalju hän on ainakin. Jotenkin en voi edes kuvitella, miten huvittavalta hän näyttäisi paksu tukka päässään. Katsele ympärillesi ja huomaa miten paljon kaljuja miehiä on ja sellaisia, jotka ajavat päänsä kaljuksi.
Osanotot. Älä ehkä ota niin henkilökohtaisesti. Ehkä varhainen kaljuuntuminen joillakin (epäonnekkailla) miehillä on luonnon keino rajoittaa lisääntymistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Onko Bull Mentula mielestäsi kaunis? Kalju hän on ainakin. Jotenkin en voi edes kuvitella, miten huvittavalta hän näyttäisi paksu tukka päässään. Katsele ympärillesi ja huomaa miten paljon kaljuja miehiä on ja sellaisia, jotka ajavat päänsä kaljuksi.
Ei miehen kuulukkaan olla naisen silmään kaunis vaan maskuliinisen komea. Komeus ja kauneus eri asioita. Mentula on siis maskuliininen mihin kalju istuu. Kuvitteleppa kalju jollekkin pyöreille naismaisille kasvoiselle ja lyhyelle miehelle. Uskotko tällaisilla mitään naista olevan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
Ei miehen kuulukkaan olla naisen silmään kaunis vaan maskuliinisen komea. Komeus ja kauneus eri asioita. Mentula on siis maskuliininen mihin kalju istuu. Kuvitteleppa kalju jollekkin pyöreille naismaisille kasvoiselle ja lyhyelle miehelle. Uskotko tällaisilla mitään naista olevan ?
Tiedän kuule montakin pyöreäkasvoista kaljua tai sellaista, joka ajelee hiuksensa kokonaan pois juurikin siksi, että ne ovat alkaneet harventua. Heillä on jopa perheitä. Ps. Bull Mentulalla on hyvin pyöreät käsvot
Ite oon ruma mies, jolla on vielä hiuksia päässä. Ei tämä tilanne ole yhtään sen helpompi eli ei kannata kaljuuntumista murehtia
Vierailija kirjoitti:
Täällä 22v kaljuuntuva nainen :)) ohimoilla ei kasva mitään, ei ole kasvanut viiteen vuoteen. Hiuksia vaan lähtee koko ajan, en ole mikään parikymppinen unelmahiuksinen tyty. Saan aika inhoavia katseita eikä minulla todellakaan ole mitään seurustelusuhteita. Itse kyllä sanoisin että kalju nainen voi herättää paljon enemmän ennakkoluuloja kuin kalju mies....
Joo kalju tai harvahiuksinen nainen on friikki.
Vierailija kirjoitti:
Ite oon ruma mies, jolla on vielä hiuksia päässä. Ei tämä tilanne ole yhtään sen helpompi eli ei kannata kaljuuntumista murehtia
Kyllä sen huomasi että kaljuuntumisella oli iso rooli flaksiin vaikka ruma olin jo hiuksillakin mutta silti huomattavasti parempi silti. Naismenestys oli surkeaa mutta onneksi silloin edes muutaman naisen kanssa oli säätöä että ei tarvitse neitsyt sentään olla. Nykyään sitten kaljuuntuessa se vähäinenkin toivo naisten kannalta on mennyttä.Eli rumasta voi tulla kaljuna vieläkin rumempi mikä voi olla sitten ratkaisevaa saatko enää yhtään naista.
Suosittelen peruukkia. Elä nuoruus loppuun paremman näköisenä nauttien naisista ja pidä hauskaa. Myöhemmin on aikaa sitten kaljua murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- eri
En ole tuo aloittaja vaan nainen. Aina nämä samat vittuilut tulee koska täällä on henkisesti sairaita ihmisiä jotka nauttivat siitä että saavat vittuilla sellaiselle jolla menee muutenkin huonosti ja huom! ilman omaa syytään, sillä tuollainen kaljuuntuminen on geneettinen ominaisuus johon ei voi itse vaikuttaa. Kaljuksi ajaminen on kaikista typerintä, se on verrattavissa siihen että jos minulle tulisi arpi naamaan niin viiltelisin naamani täyteen arpia ettei se oikea arpi erotu joukosta. Olen itsekin nuorempana pitänyt kaljua rumana mutta nyt olen jo niin vanha etten sellaisista välitä ja minun ikäiseni miehet melkein kaikki ovat alkaneet kaljuuntua. Mutta ap:lle ei taida siitäkään olla iloa että muut miehet kaljuuntuvat aikanaan, koska tuskin kokematon keski-ikäinen mies kenellekään kelpaa. N57
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisiko sinulle kaljuuntuva nainen?
Heh. Mä olen kaljuuntuva nainen. Mitä väliä? Ostan peruukin. Ehkä jonkun tosi makean blondin. Itse olen (olin) niin tumma, etten ole viitsinyt värjätä kun juurikasvu näkyy heti. Samaa suosittelen sullekin, ap. Tai sitten lääkkeitä, jos kaljuuntuminen häiritsee. Niitähän löytyy tosi tehokkaita syötäviä (sivuvaikutuksia saattaa kyllä oll ja naisillehan ne eivät kai tehoa) tai sitten hiuksiin laitettavaa tököttiä.
oikeasti, jos kaljuus häiritsee, etkä halua syödä lääkkeitä sivuvaikutusten pelossa, osta peruukki. Ei sitä kukaan huomaa, ne ovat nykyisin tosi hyviä. Mutta kokeile vaikka Rogainea ensin.
Tsiisus, joko olen todella yliväsynyt tai sitten toi oli oikeesti päivän paras otsikko, mutta putosin ihan totaalisesti XD "Perseennäköinen".
Käyttäjä2771 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen huomasi että kaljuuntumisella oli iso rooli flaksiin vaikka ruma olin jo hiuksillakin mutta silti huomattavasti parempi silti. Naismenestys oli surkeaa mutta onneksi silloin edes muutaman naisen kanssa oli säätöä että ei tarvitse neitsyt sentään olla. Nykyään sitten kaljuuntuessa se vähäinenkin toivo naisten kannalta on mennyttä.Eli rumasta voi tulla kaljuna vieläkin rumempi mikä voi olla sitten ratkaisevaa saatko enää yhtään naista.
No sitten et ollut kovin ruma, jos sulla oli jotain säätöjä
Auts. Mahtaa vituttaa