Helvetin vappu, lapset odottavat vaikka mitä. Ei huvita
Munkkeja en tee, en ole ikinä tehnyt joten kai se on taas ostettava jotain kaupan minidonitseja! Ja sitten pitäisi olla limsaa . Foliopallot. Vesi-ilmapallot.Ei jaksaisi. Tympii koko vappu.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla masentunut, aistin rivien välistä väsymystä joka ei ole fyysistä...
Minä ymmärrän ap:ta... ja joo, olen masentunut. Kaikesta on tullut pakkopullaa, joka vuosi samat jutut. Juuri kun saa pääsiäiskamat kasaan niin vappu. Ja kaikilla synttärit vuoden ekalla puoliskolla. Sitten saa olla rauhassa jouluun saakka..
Parhaita lapsuuden vappumuistoja olivat juuri itsetehtyt munkit, sima ja vähän serpentiiniä ja ihan tavallisia ilmapalloja ja vesi-ilmapalloja.
Olikohan aloitus vain ärsyyntynyt toteamus jonka jälkeen äiti kokoaa itsensä ja puhaltaa ilmapallot.
Minustakin melkeinpä kaikki juhlat on vuorattu vaatimuksilla äideille.
Vappu minulle helpoin.
Lapsillekkin voi olla ne omat pienet jutut ne tärkeimmät.
Ihmettelen vaan kun aina näissä ketjuissa vastaillaan että: "eikö miehesi auta" mutta ilman että tiedän ap:n tilannetta toivottavasti tajuatte että on todellakin monia joiden mies voi olla töissä koko vapun tai sitten sitä miestä syystä tai toisesta ei ole ollenkaan. Ei kaikki ole aina niin selvää ja mustavalkoista. En oikein ymmärrä myöskään tätä vappuvouhotusta. Onneksi pienet lapset ei osaa oikein pyytää mitään erikoista vapuksi kun eivät oikein tiedä edes mitä pitäisi olla tarjolla mutta kyllä meillekin ne tavalliset pallot ja jotain vappuhärpäkettä hankitaan. Tosin ei vielä. Olenko sitten vanhanaikainen mutta minusta vappupallot ja muut härpäkkeet on kivempi ostaa sitten vappuaattona. Johan ne käytetään loppuun (sprayt sun muut) jos niitä nyt jo aletaan ruiskimaan. Paitsi toivottavasti kaikki ei ole rohmuttu kaupoista jo ennen sunnuntaita?
Sitähän se lepo on, vai mitäs sitten?