Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin Tinderin sijaintitiedot päivittyvät?

Vierailija
28.04.2017 |

Jos Tinder-sovellus on ns. auki (etten ole kirjautunut ulos), mutta en käytä sitä, päivittyykö sijainti? Kuinka usein?

Viestitellessähän sijainti päivittyy saman tien? Entä jos ei avaa sovellusta, mutta on sisäänkirjautuneena?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avaat sovelluksen.

Vierailija
2/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun avaat sovelluksen.

Siis, kun ns. menet Tinderiin. Kirjautuneena oleminen ei päivitä sijaintia, vain sen aktivointi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun avaat sovelluksen.

Ei ole totta. Tiedän erään henkilön olleen nukkumassa, kun sijainti päivittyi. Siinä oli tuntien viive.

Vierailija
4/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa, no mulla on poikkeuksetta aina ollut noin. Olen tarkistanut asian, kun osa Tinder-kavereista on eri kaupungissa ja myös mun Whatsappissa, ja olen pyytänyt katsomaan etäisyyttäni kun olen itse vaihtanut paikkakuntaa, ja se on näyttänyt sen vakion, vaikka välimatka on ihan eri. Sitten kun olen mennyt Tinderiin, on välimatkakin päivittynyt. Ehkä pienellä viiveellä tämäkin juu, mutta kuitenkin vasta sen jälkeen, kun Tinderin olen avannut eri paikkakunnalla (välimatkaeroa siis >100 km, joten ei mistään pikkuheitosta ole kyse).

Selvittelin tätä parinkin kanssa, kun muakin kiinnosti. En sitten tiedä, miksi tällä eräällä nukkuvalla on mennyt eri tavoin.

Vierailija
5/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, no mulla on poikkeuksetta aina ollut noin. Olen tarkistanut asian, kun osa Tinder-kavereista on eri kaupungissa ja myös mun Whatsappissa, ja olen pyytänyt katsomaan etäisyyttäni kun olen itse vaihtanut paikkakuntaa, ja se on näyttänyt sen vakion, vaikka välimatka on ihan eri. Sitten kun olen mennyt Tinderiin, on välimatkakin päivittynyt. Ehkä pienellä viiveellä tämäkin juu, mutta kuitenkin vasta sen jälkeen, kun Tinderin olen avannut eri paikkakunnalla (välimatkaeroa siis >100 km, joten ei mistään pikkuheitosta ole kyse).

Selvittelin tätä parinkin kanssa, kun muakin kiinnosti. En sitten tiedä, miksi tällä eräällä nukkuvalla on mennyt eri tavoin.

Ilmeisesti on sitten ennen nukkumaanmenoa käynyt Tinderissä ja hänen jo nukkuessaan sijainti vasta päivittyi... Hyvä näin tapaillessa tietää, että käyttää Tinderiä vielä. ;)

Vierailija
6/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti on sitten ennen nukkumaanmenoa käynyt Tinderissä ja hänen jo nukkuessaan sijainti vasta päivittyi... Hyvä näin tapaillessa tietää, että käyttää Tinderiä vielä. ;)

Auts, no höh. :/

Vierailija
7/11 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts, no höh. :/

Onneksi juttu vasta aluillaan. Itsekin olen miehen sijainnin muuttuessa päivän mittaan "kostoksi" availlut sovellusta milloin missäkin kauppareissulla, jotta mies ehkä luulisi olevan paljon potentiaalisia matcheja sitten minullakin. :'D Itse siis käytin sovellusta aluksi vain kotona vakoillakseni sitä miestä (käyttääkö vielä Tinderiä), sittemmin päätin tehdä niin kuin mieskin eli käyttää sitä muuallakin.

Vierailija
8/11 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku miten tuo sijainti nykyään päivittyy?

Vierailija
9/11 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku päivittyykö sijainti tinderin ollessa taustalla?

Vierailija
10/11 |
07.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö joku päivittyykö sijainti tinderin ollessa taustalla?

Mitä väliä? Lopeta stalkkaus!

Vierailija
11/11 |
23.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän