Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietokone kaapattu? Facebook sivuillani security sivulla lukee tyyliin, et olen kirjautunut koneella, joka sijaitsee pietarsaaressa vaikka en ole siellä. Siellä sen sijaan asuu exä :(

Vierailija
27.04.2017 |

Onko se jotenkin tehnyt niin et näkee mun koneelle? tai voi kirjautua mun facebookkiin?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee milloin mikäkin paikkakunta siellä. Olen myös ihmetellyt, että onko joku murtautunut tililleni. Toisaalta jotkut kellonajoista voisivat olla omia kirjautumisiani, vaikken ole kyseillä paikkakunnilla käynyt. Kuka tietää?

Vierailija
2/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on sun face-tunnukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut oon muuttanut salsanaa monta kertaa :(

Vierailija
5/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin näkyy välillä että olisin kirjautunut paikassa Jyväskylä vaikka asun Rovaniemellä. Kenelläkään ei ole tunnuksiani faceen.

Vierailija
6/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

IP osoiteki siellä näkyy :( Mut en tajuu mikä ip se on

Vierailija
7/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paina nappia ja kirjaa käyttäjä ulos. Sit varmaan kantsis vaihtaa salasana.

Vierailija
8/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut oon muuttanut salsanaa monta kertaa :(

Aika epätodennäköistä, että tietäisi jos ihan uusi salasana on. Mutta eikös face tee sellaisenkin, että voi kirjautua vain kuvaa klikkaamalla?

Vierailija
9/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tää on niin pelottavaa ku se paikkakunta on sen exän asuinpaikka

Vierailija
10/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mäkin salasanan vaihtanut. Mite joku muka aina tietäisi uuden salasanan? Eli tietokoneella on jokin seurantaohjelma vai? T. 1

Vierailija
11/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hämmästyin yks päivä ku puhelimella selasin ja katoin et olisin muka kirjautuneena eri kaupungissa, kylläkin vastaavalla laitteella ja selaimella kuin mulla käytössä olevat. Sit kokeilin kirjautua ulos ja kirjauduin tietokoneella sisään, niin ei enää näyttänyt et oisin ollut kirjautuneena toisessa kaupungissa vaan kotikaupungissa tietokoneella. En tiedä miks se tulkitsee puhelimella selatessa noin.

Mut ei tolla oo mitään tekemistä sen kanssa että joku olis kaapannut sun koneen tms. Eihän se sun Facebook-tili sun tietokoneella sijaitse, sitähän se kirjautumisinfo siellä näyttää et missä sun Facebook-tiliä käytetään. (Vaikka näyttää siis ilmeisesti välillä ihan päin honkia.)

Vierailija
12/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paina nappia ja kirjaa käyttäjä ulos. Sit varmaan kantsis vaihtaa salasana.

oon vaihtanut monta kertaa... ja avasin just fb:hen hupiprofiilin ja siellä tulee sama kirjautumispaikka

Vierailija
13/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös mobiililiittymissä voi se ip:kin vaihtua välillä? vai voiko? entä onko koneella vielä jokin eri ip kuin itse liittymällä? nyt joku tietäjä voisi valaista

Vierailija
14/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
15/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mäkin salasanan vaihtanut. Mite joku muka aina tietäisi uuden salasanan? Eli tietokoneella on jokin seurantaohjelma vai? T. 1

Onko exäsi ollut koneellasi? Jos niin hyvinkin mahdollista että asennuttanut seurantaohjelman.

Vierailija
16/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai jos joku onkin kaapannut mobiililiittymän?

Vierailija
17/17 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko exäsi ollut koneellasi? Jos niin hyvinkin mahdollista että asennuttanut seurantaohjelman.

ei tietääkseni ole ollut. Miten sen sais pois? Miten se ois sen laittanut? Voiko tällasesta tehdä rikosilmoituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi