Tykkäisitkö, jos joku mies tsekkaisi sinut päästä varpaisiin ja näyttäisi peukkua hyväksynnän merkiksi?
Vai onko sinulla niin huono itsetunto tjms, että et osaisi ottaa tuota kehua vastaan?
Kommentit (55)
Vähän kakspiippunen juttu. Jos se olis tosi kuuma mies ni ottaisin varmaan vittuiluna ja jos taas ei ihan hotein mahdollinen niin kyllä mulle siitä hyvä mieli ehkä tulis. Ja tää on varmasti ihan itsetunnollinen asia, en vaan usko, että minä kelpaisin jollekin miesmallille. Vaikka onhan niitä makuja monia vaikka joidenkin on sitä vaikea uskoa.
Kyllä mulle on jotkut alkkikset tullu sanomaan, että oon nätti. Miksi en vastaisi vaan, että kiitos? Se on kuitenkin kehu.
Mä ainakin haluisin, että ihmiset joskus uskaltaisi spontaanisti sanoa viehättävälle henkilölle, että hän näyttää kivalta. Mutta aina siihen vedetään mukaan ahdistelu ja alistaminen.
Riippuu tyypistä, useimmiten en tykkää. Jos olisi joku sikakuuma mies, niin mikä ettei, mutta niitä on vähän.
Viime kesänä mua jopa vitutti, kun tuollainen episodi tapahtui kolmena aamuna peräkkäin, kun kuljin töihin yhden työmaan ohi, ja siellä yksi niistä remppahepuista tsekkasi mut joka aamu päästä varpaisiin, ja huuteli jotain "no terve"-juttujaan minut nähdessään. Vaihdoin reittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vai onko sinulla niin huono itsetunto tjms, että et osaisi ottaa tuota kehua vastaan?
Kyse ei ole mistään itsetunnosta vaan siitä että mies olisi täydellinen moukka käyttäytyessään noin. Hyvää käytökseen tuollainen ei kuulu.
Mutta sen toki tiesitkin.
Kysymys oli että tykkäävätkö naiset.
Naiset ilmoittavat että eivät tykkää.
Miksi moinen ulina, ap? Mitäs kysyit :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä ulina? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja katsoisin miehen päästä varpaisiin, naurahtaisin ja näyttäisin peukkua alaspäin.
Miksi vastaat kehuun haukulla? Huono itsetunto?
Todella outoa kieltämättä. Tuollaisiahan pojat ovat, tekevät joskus noin. Kuulostaa siltä kuin joillain olisi harvoin kontaktia vieraiden ihmisten kanssa.
Esineellistäminen ei ole kehumista.Näyttäisin tsekkailijalle ihan muuta sormea kuin peukalo.
Minä kyllä tykkäisin.
Ja onhan näin jo käynyt.
M46
Sä kysyit ihan samaa asiaa jo aiemmin. Eikö mennyt perille?
Vierailija kirjoitti:
Sä kysyit ihan samaa asiaa jo aiemmin. Eikö mennyt perille?
Second opinion. Ap
Tässä second opinion: Ihan perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja katsoisin miehen päästä varpaisiin, naurahtaisin ja näyttäisin peukkua alaspäin.
Tämä on hyvä, täytyypä ottaa käyttöön jos tuollainen urpo joskus tulis vastaan.
Mitä hyvää tuossa on? Jos joku kertoo tykkäävänsä sinust, vastaatko että "sä oletkin aivan paska"?
Sulle on nyt ilmaistu ettei naiset pidä tuosta. Deal with it.
Haha, hauskoja oletuksia taas tehdään. Olen itsekin nimittäin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tullut jo selväksi että täällä vastailee ihan muut tyypit kuin ap?
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin hänelle, että voisi nyt dipata peukkunsa omaan pepunreikään ja vaikka imeskellä sitä.
Voi sinua. Tosielämässä et uskaltaisi sanoa sanaakaan, mutta av-palsta on sinun portaalisi uhoamiselle ja onneksesi voit sitä täällä harjoittaa agressiivisella feminismisovinismillasi.
Jos komea mies tekisi noin se olisi pettymys. Juntit ei kiinnosta.