Mä en osaa suhtautua miesten kehuihin tai flirttiin.
Olen opetellut suhtautumaan naisten kehuihin vaatteista tai hiuksista tai milloin mistäkin. Kiitän ja saatan sanoa että tykkään kovasti itsekin. Tää on pitänyt opetella.
Mutta miesten kehut, mä en vaan halua niitä enkä osaa suhtautua niihin mitenkään. Yleensä ne on niiin .....epäuskottavia ja limaisia.
Kommentit (30)
Sama. Siksi verhoudunkin nykyään säkkiin ja haluan olla kaikinpuolin harmaa.
Mä en kiitä jos mun vaatteita kehutaan. eiväthän ne mun tekemiäni ole.
Mulla ihan sama juttu! Tässä pari päivää sitten eräs herttainen pappa parkkipaikalla pyysi apuani, ja kiitti sitten jotenkin "kauniilta nuorelta naiselta on mukava saada apua" tmv, ihan viattoman oloisesti sanoi, mut mua se ei vaan imartele, vaan vaivaannuttaa. Kyseenalaistan tosin kenen tahansa kehun. Ajattelen aina, että tuo valehtelee ja tyyliin vittuilee :D ja joo on huono itsetunto. Naisten kehut osaan ottaa vähän paremmin vastaan.
Kun on teini ikäsestä yritetty pöksyihin niin siihen kyllästyy.
Joo, usein on just niin läpinäkyvää ja teennäistä, ettei sitä voi henkilökohtaisesti ottaa.
Omituisia olette. Tänään on kaksi ihmistä kehunut ulkonäköäni, toinen heistä oli vanhempi rouva ja toinen ikäiseni komea mies ja otin kehut iloisesti nauraen vastaan. Miehen kehut varsinkin saivat minut hymyilemään vielä pitkään vaikka en häntä juuri edes tuntenut.
Minun on itsekin helppo kehua muita ja jokaisesta löytyy varmasti joku mukava asia, jota voi kehua. Ehkä kehujen vastaanottaminen on minulle helppoa myös sen takia, etten ole enää mikään nuori tyttönen, itsetuntoni on hyvä ja tiedän, että olen ihan mukavan näköinen vaikka en missään tapauksessa mallimitoissa olekaan.
Ei siihen tarvitse suhtautua mitenkään. Mä en suostu menemään mihinkään flirttailukuvioon, se ei ole mun luonteelle luontevaa. Jos joku kehuu tai kommentoi ulkonäköä, sanon ehkä kiitti, tai okei, ja alan puhua jostain muusta. Äkkiä ne huomaa ettei mua kiinnosta sellainen mielistelyjuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Joo, usein on just niin läpinäkyvää ja teennäistä, ettei sitä voi henkilökohtaisesti ottaa.
Naurettavaa. Luulet itsestäsi liikoja. :)
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvitse suhtautua mitenkään. Mä en suostu menemään mihinkään flirttailukuvioon, se ei ole mun luonteelle luontevaa. Jos joku kehuu tai kommentoi ulkonäköä, sanon ehkä kiitti, tai okei, ja alan puhua jostain muusta. Äkkiä ne huomaa ettei mua kiinnosta sellainen mielistelyjuttelu.
Jo on elämä vaikeaa, huhheijaa... Ihme tosikkoja muijia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo luule just liian vähän? Sivusta.
Musta naistenkin kehut tuntuu vähän kiusallisilta. Siis olen kyllä iloinen kehuista, mutta en oikeen ikinä tiedä mitä muuta sanois kuin vaan "kiitos" tai sitten alan hölöttää ja tuntuu että mua katsotaan kuin idioottia. Mulla on kans huono itsetunto ja tulee hirveä tarve selitellä että "enhän minä..."
Miehet kun kehuu niin siinä tuppaa olemaan jokin taka-ajatus, yksi häntäheikki jonka tiedän joskus ohimennen kehaisee, varmaan koittais iskeä jos en olis varattu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks toi ole just päinvastoin? Liian heikko itsetunto?
Jep. Osaan ottaa kehuja vastaan pelkästään naisilta. Naisilla ei yleensä ole mitään taka-ajatuksia. Jos joku mies kehuu, alan heti miettimään, että mitähän se haluaa minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo luule just liian vähän? Sivusta.
Ei vaan kirjoittaja luulee, että häntä yrittää joku iskeä ja luulee, että kaikki kehujat ovat häneen ihastuneita. Eivät he ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kiitä jos mun vaatteita kehutaan. eiväthän ne mun tekemiäni ole.
mutta hei, siinähän kehutaan juuri sinua siitä, että olet valinnut ne vaatteet itse. mies arvostaa sitä vaatetta ja sinua sen valitsemisesta.
Joko luulette itsestänne liikoja tai sitten teillä ei ole itsetuntoa nimeksikään. Jos joku vilpittömästi (vaikea varmaan uskoa että jokaisella ei välttämättä niitä taka-ajatuksia ole) kehuu niin ettekai oikeasti vastaa vaan että "Ok -> puheenaiheen vaihto". Tosi kiva vastaus jos toinen koittaa ilahduttaa ilman taka-ajatuksia ja tulee joku neutraali/ynseä "Ookoo" ehkä jopa vittuilevaan sävyyn, ja puheenaiheen vaihto perään .
Henkilökohtaisesti tykkään ja tulen hyvälle tuulelle kehuista ja kivoista kommenteista. Yhdentekevää onko kehuja nuori, vanha, homo, hetero, mies tai nainen. Olis elämä vaikeaa jos täytyis mieli pahoittaa joka ikisestä kommentista .. Ettei vaan olis mitään limasia taka-ajatuksia .. Jo on aikoihin eletty
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama juttu! Tässä pari päivää sitten eräs herttainen pappa parkkipaikalla pyysi apuani, ja kiitti sitten jotenkin "kauniilta nuorelta naiselta on mukava saada apua" tmv, ihan viattoman oloisesti sanoi, mut mua se ei vaan imartele, vaan vaivaannuttaa. Kyseenalaistan tosin kenen tahansa kehun. Ajattelen aina, että tuo valehtelee ja tyyliin vittuilee :D ja joo on huono itsetunto. Naisten kehut osaan ottaa vähän paremmin vastaan.
No miksi jonkun papan stondis pitäisi ottaa positiivisesti? Kyllä minullekin tulee inhonväristykset, kun baarissa joku 50+ nainen tulee iskemään. Miten suhtaudut oman ikäistesi kehuihin?
M35
Vain kerran olen saanut tuntemattomalta mieheltä kehun, joka lämmitti aidosti: "Kyllä teillä on tyylikäs hattu! Sopii erinomaisesti." Tämän totesi kuusikymppinen talonmies (tms.), jonka kanssa osuin vastatusten, kun työpäivämme oli päättymässä samassa rakennuksessa.
Itseä inhottaa kaikki ulkonäköön liittyvät kehut tai huomiot. Mitä mun maallinen majani kenellekään kuuluu.