Miksi uusi miesystävä pitää ottaa joka menoon mukaan?
Joo, olen vanha kalkkis joka ei tajua mitään. Itsellä takana kymmenen vuoden parisuhde joten en muista millaista on olla vastarakastunut kun kaikki tehdään yhdessä jne.
Ei olla parhaan ystäväni kanssa nähty puoleen vuoteen välimatkan takia, tiiviisti kuitenkin pidetään yhteyttä. Nyt kuukausi takaperin ystäväni tapasi vanhan tuttunsa 20 vuoden takaa ja ovat seurustelleet siitä asti. Tavanneet jo toistensa suvut ja mies on esitelty ystäväni lapsille jne jne. Nyt he ovat tulossa meille kylään, koko konkkaronkka! :O Joo, ihan kiva että pyyhkii hyvin mutta oispa kiva nähdä ihan vaan keskenämme kun ei minunkaan mieheni tykkää smalltalkata vieraiden kanssa joten yksin heitä olisin vastassa.
Ärsyttää mutta en kai voi kieltäytyäkään.... vai voinko? Teen varmaan itsestäni vain katkeran kuuloisen... :D
Kommentit (5)
Ehkä haluaa esitellä miehen teille...?
No siis jos sinun miehesi ap on paikalla, niin mitä helvettiä :D Ystäväsi pitäisi kuitenkin tulla yksin??
Haluaa esitellä miehen sinulle.
Ps sinulla on törppö mies, ei ihme jos kadehdit ystävää jonka mies suostuu kyläilemään ja seurustelrmaan.
Haluaisit ettei näy niin selvästi että oma miehesi mököttää jossain kellarissa kun ystäväsi mies on mukava ja seurustelee.
Täh? :D
Siis mä ajan mun miehen kavereilleen jotta mä voin tavata mun ystävää ja hänen lapsiaan ja voimme keskustella sellaisista asioista joista me keskustellaan luontevasti naisten kesken? Mutta jos yks ulkopuolinen mies tyuodaan paikalle niin keskustellaan koleasta keväästä ja tulevan juhannuksen säästä? MMMM. hauskaa :D ? Tai sit mun mies voi jäädä kotiin ja jutellaan....öööö, säästä?
Ja mä tunnen tämän miehen itsekin kun tosiaan on tuttu monien vuosien takaa. Enkä edes pidä hänestä. :D
ap
Näen kavereita välillä miehet ja lapset mukana, välillä ilman. Siis niin että joko molemmilla on ne mukana tai ei kummallakaan.
Kaksistaan käydään useimmiten jossain ja perheiden kanssa tavataan jommankumman kodissa.
Onhan se nyt kiva et miehetkin tutustuu keskenään niin että voidaan olla sitten perhetuttuja ehkä viettää joskus vappua tai iltaa porukalla.