Ottaisitko sinut jättäneen exäsi takaisin jos saisit?
Minä varmaankin ottaisin vaikka todennäköisesti pelkäisin, että jättää uudestaan.
Kommentit (29)
Ottaisin. Riippuu varmaan isosti eron syistä. Joskus se voi olla pitkä välimatka, väärinkäsitys, elämäntilanne tms joka korjaantuu :) En ikinä polta siltoja kenenkään kanssa.
En ottaisi. Ei minulla koskaan ole ketään ollutkaan niin vaikea arvioida tarkasti.
En. Oli epäluotettava enkä usko että on muuttunut. Valehteli ihan vähäpätöisistäkin asioista.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi. Ei minulla koskaan ole ketään ollutkaan niin vaikea arvioida tarkasti.
:D :D
En ottaisi , olisi kumpi vaan jättäjä. Minä en koskaan palaa entiseen elämässä vaan menen eteenpäin.
En ottaisi. Olen onnellisesti naimisissa ja exäni oli aika ankea tyyppi ainakin silloin yli 15 vuotta sitten. Hyvä, kun jätti, itse olin naiivina valmis menemään vaikka alttarille, vaikka ei oikeasti sovittu yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tulin tästä niin surulliseksi..
Olen antanut aina pakit. En ole tullut jätetyksi. Käytännössä mahdoton tehtävä.
T.DI mies
Otin. Ei siitä kuitenkaan enää samanlaista tullut joten jonkin ajan kuluttua jätin sen itse.