Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lukiokysymys

Vierailija
27.04.2017 |

Jos ei ole tehnyt koetta x koeviikolla eikä myöskään uusinnoissa, niin mitä käy? Ainakin kurssi täytyy varmasti uusia. vai lentääkö sitä pihalle koko koulusta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu ammattikouluun

Vierailija
2/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssista tulee hylsy. En nyt lupaa että sinua ei heitetä ulos mutta minä olen tehnyt noin varmaan viisi kertaa lukion aikana, ja lakin sain viime syksyllä, eli en lentänyt ulos.

Vierailija
4/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasse-Setä on hyvin vihainen.

Vierailija
5/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai nyt koulusta voi jonkun yhden kurssin takia ulos lentää?? Ja miksi kurssi pitäisi uusia jos et ole vielä edes koetta yrittänyt, eikö sen voi tehdä milloin tahansa yleisenä tenttipäivänä?

Vierailija
6/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurssista tulee hylsy. En nyt lupaa että sinua ei heitetä ulos mutta minä olen tehnyt noin varmaan viisi kertaa lukion aikana, ja lakin sain viime syksyllä, eli en lentänyt ulos.

Kurssi pitää varmasti suorittaa uudestaan?

Vierailija
7/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai nyt koulusta voi jonkun yhden kurssin takia ulos lentää?? Ja miksi kurssi pitäisi uusia jos et ole vielä edes koetta yrittänyt, eikö sen voi tehdä milloin tahansa yleisenä tenttipäivänä?

Etälukio.

Vierailija
8/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ainakin uusintakokeen lisäksi kaksi kertaa vuodessa "yleinen uusintapäivä", siellä sai vielä koettaa onneaan jos uusinnan oli missannut/halusi muuten vaan pyrkiä korottamaan.

Vierailija
9/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut uusimaan koko kurssin

Vierailija
10/10 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa pitää kysyä ko. kurssin opettajalta. Meillä on tätä pohdittu nyt viikon verran. Ongelmana vielä se, että hän on vaihtamassa koulua. Että voiko tenttiä siellä, jos ei täällä kerkeä ennen muuttoa tekemään, vai jääkö todistukseen merkintä K? Vieläpä aineesta, joka olisi jatko-opintojen kannalta tärkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän