Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne voin tehdä ilmoituksen päiväkodista nimettömänä?

Vierailija
27.04.2017 |

Voiko jonnekin tehdä päiväkodista ilmoituksen nimettömänä? Lähes joka päivä kun haen lapseni hoidosta on päiväkodissa täysi kaaos. Lapsia on samassa ryhmässä lähes kaksikymmentä mutta paikalla saattaa olla vain kaksi hoitajaa ja opiskelija. Kyseessä siis pienten ryhmä. Osaa lapsista puetaan, osa on puettuina, osa vauvoista itkee täyttä kurkkua lattialla eikä kukaan ehdi huomioimaan jne. Minun silmiini tilanne näyttää todella hurjalta ja olen huolestunut lapseni hoidosta sekä myös työntekijöistä. Kyseessä on yksityinen päiväkoti joten kuinka hyvin toimintaa tarkkaillaan? Minne voin ottaa yhteyttä ja kertoa huoleni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa työpaikaltani. Olemme pyytäneet lisää hoitajia mutta ei ole näkynyt. Laitonta on. En uskalla ilmoittaa minnekään ettei mene työpaikka.

Vierailija
2/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa työpaikaltani. Olemme pyytäneet lisää hoitajia mutta ei ole näkynyt. Laitonta on. En uskalla ilmoittaa minnekään ettei mene työpaikka.

Voi ei, lapsenikin päiväkodissa siis toiminta saattaa olla laitonta. :( Missäpäin työpaikkasi sijaitsee?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt tuollaisia päiväkoteja. Valitettavasti hoitajat eivät saa tilanteesta sinulle kertoa, mutta voisit mennä juttelemaan johtajan kanssa. voisit sanoa että näet usein "kaaoksen" kun tuot lastasi ja et nää kuin yhden hoitajan. sano ystävällisesti että olet huolissasi. johtaja voi sitten kiinnittää asiaan enemmän huomiota. joko ryhmässä on henkilöitä jotka eivät ole oikeassa paikassa oikeaan aikaan tai siellä on liian vähän henkilökuntaa lapsiin nähden tai ryhmän aikuinen joka on yksin ei uskalla hakea apua.

itse toisin lastani hoitoon eriaikoina jolloin näkisin onko tilanne aina sama vai vaan tiettynä kellonaikana. jos tilanne on sama esim klo8:30 tarkoittaa se sitä että joutuvat ehkä muuttamaan työaikoja. T: monessa paikassa keikkaillut

Vierailija
4/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungilla /kunnalla on valvomisvastuu yksityisistä sosiaalipalveluista. Katso kunnan nettisivuilta organisaatiorakenteesta, kuka on vastuussa oleva virkamies. Ja viimekädessä tietysti Ely-keskukset valvoo, sen kun googlailemaan.

Vierailija
6/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVI, eli aluehallintovirasto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän