Mitä herkkuja syötte Vappuna?
Millä herkuttelette Vappuna? Aiotteko leipoa?
Menua tässä suunnittelen ja jotain muutakin kuin munkkia tekisi mieli.
Kommentit (15)
Vatuista ja viikunasta aattelin nauttia vappuna.
Nakkeja, Hornetteja ja kotitekoisia munkkeja. Simaa kyytipojaksi.
Suklaata. Tosin herkuttelen sillä joka päivä muutenkin...
Aina kun teen aloituksen, niin ensimmäiset vastaukset on aina noita huonoja. :(
Sitten myöhemmin tulevat normaalit ihmiset katsoo, että olipa huono ketju kun nuo ekat vastauksetkin on tuollaisia, enpä vastaa mitään.
Miksi tulette huonot mutta nopeat pilaamaan toisen ketjua, kun haluaisin oikeasti vinkkejä?
ap, kettuuntunut
Minäkään en vielä tiedä! Simaa tehtiin, pohdin että pitäiskö ekaa kertaa paistaa itse munkkeja, on ollut mun äidin bravuuri, mutta nyt vietetään vappua eri paikoissa. Voisi ehkä tehdä dippikasviksia ja hedelmiä naposteltaviksi ainakin.
Oonko ainoa kuka on muuten yllättynyt nakeista ja perunasalaatista vappuruokana? Monessa paikassa törmännyt noihin just ja ennen olen liittänyt ne lähinnä vuodenvaihteen juhliin.
Silliä lähinnä, suurta herkkua! Se vaan janottaa.
VIINAA (juonu jo ciikon, viel pitäis jaksaa 5 päivöä HÄHÄÄ) t.opiskeliaj
Vierailija kirjoitti:
Vatuista ja viikunasta aattelin nauttia vappuna.
Vituista ja vaakunasta? Mitäs nautittavaa vaakunassa on?
Kotona vain tippaleipiä ja kuoharia. Menemme vappulounaalle ravontolaa. Se on perinne.
varmaan ihan vaan lohisalaattia ja kananmunaa. nakkeja ja perunasalaattia on nyt jo eväslaatikossa. lonkeroo ja kuohuviiniä.
No jos minä olisin Vappu, niin söisin varmaankin lämpimiä voileipiä juustolla ja viikunalla.
Tiedoks : vaakuna on viinaa! Kumma juttu, oli pyhä mikä hyvänsä nii syöminen pääelinkeino, vapuks keksitty omaa nii tyrkytetään samaa ku vuoden vaihteessa. Onneks ei tarvi lähteä kaikkeen mukaan , voi syödä mistä tykkää eikä pakosti joitain tippaleipiä jotka ei maistu miltään.
En mitään, kun en ole läski ja ahne av-mamma.