Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro muumimuki - tarina ! Rikkomistarina tai muu kiva

Vierailija
27.04.2017 |

Miten sinulle tuli eka muki? Rikoitko rakkaimman mukisi? Kiinnosta nämä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut ainuttakaan muumimukia. Loppu.

Vierailija
2/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini keräsi niitä minulle, sain aina syntymäpäivänäni sellaisen. Nyt äidilläni on alzheimerin tauti eikä hän enää muista minua, mutta muumimukit muistuttavat minua hänestä ja siksi ovatkin käytössä joka päivä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on tommonen keltainen niiskuneitimuki vitriinissä kunniapaikalla koska siitä meidän tytär siitettiin. Minä ja vaimo löydettiin baarista mies joka suostui vetämään käteen siihen muumimukiin ja sitten vaimo ruikkasi siitä spermst minun sisääni ja näin tyttäremme sai alkunsa. Tuossa tuo nyt 1v2kk leikkii <3

Vierailija
4/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania, lisää :)

Vierailija
5/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin muumimukiin ja saatoin tutun naisparin (molemmat) siunattuun tilaan.

T: Homomies

Vierailija
6/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pikkutyttönä haaveilin muumimukista ja äiti lupasi että käydään ostamassa minulle joku kiva. Päästiin kaupasta, olin niin iloinen ja ylpeä uudesta mukista. Se oli pienessä pussissa jota minä kannoin. En tiedä miten, mutta autolle kävellessä pussin kahva repesi ja muki mätkähti parkkihallin lattialle ja siitä lähti kahva irti. Itkua pidättelin mutta onneksi myyjä suostui vaihtamaan sen ehjään.

Vierailija
7/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tonnin, kun myin 90-luvun mukikokoelman.

Vierailija
8/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran muumimuki, jota ei kukaan halunnut ostaa. Se päätyi hävikkiin. Loppu.

Vierailija
9/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nuorimies järjesti tuparit, johon päätyi vieraaksi monien kavereiden lisäksi eräs kaverinkaveri. Tuli siinä illan mittaa otettua kuppia aika reippaasti. Aamusta sitten tupareiden järjestäjä rupesi etsimään rakasta Mörkö-mukiaan ja kuinka ollakkaan, se oli kadonnut! Tästä syntyi kamala haloo tuparimiehen ollessa varsin jääräpäinen ja pienestä vihastuva henkilö. Syypääksi Mörkö-mukin katoamiseen hän julisti tietenkin tuon yhden kaverinkaverin, joka oli ainoa epäilyttävä henkilö tuparivieraista. Siinä sitten haukuttiin ko. henkilö maan tasalle, kunnes rakas Mörkö-muki löytyi illalla tuparimiehen oman sängyn alta jotkut epämääräiset drinksun jämät pohjalta. Ei meinannut mies niellä vihaansa tätä vierasta kohtaan edes mukin löytymisen jälkeen!

Tämän tapauksen jälkeen alettiin kaveripiirissä heittää läppää "*Matti* (se syylliseksi epäilty tyyppi) pölli sen" aina kun joku tavara oli hukassa.

Vierailija
10/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin joskus aikamaan viettämässä kavereiden kanssa pikkujouluja erään ystäväni luona. Tarjolla oli mm. glögiä, jota itse join ruskeasta nipsumukista. Jotenkin onnistuin sohlaamaan ja rikkomaan sen mukin. Ystäväni oli selvästi harmissaan vaikka yritti väittää ettei haittaa. Sitä mukia kun ei valmistettu enää. Muutaman viikon päästä aattona avasin joululahjojani ja yhdestä paketista (joka oli äidiltäni) kuoriutui mikäs muukaan kuin ruskea nipsumuki! Lahjoitin sen eteen päin tälle ystävälleni.

Vierailija
11/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran hyvä haltiatar, joka oli maailmankaikkeuden voimakkain haltiatar. Hän inhosi muumimukeja koska ne ovat lapsellisia ja kliseisiä. Niinpä hän lausui eräänä päivänä taikasanat, ja simsalabim! Kaikki muumimukit ja muut muumiastiat katosivat maailmasta! Ja niin ihmiskunta jatkoi elämäänsä pärjäten vallan hyvin ilman noloja muumimukeja. Sen pituinen se.