Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi aikuiset ihmiset eivät osaa suojata röörejään kun yskivät/aivastavat yleisissä paikoissa??

Vierailija
27.04.2017 |

Ihanaa saada vieraan ihmisen räät niskaan... mun 5 v. tietää miten toimia, miten on mahdollista ettei aikuinen osaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen ammattikorkeakoulussa terveysalalla ja meilläkin liian moni (useimmat) pärskii vaan menemään yhtään miettimättä mihin suuntaan ja voisko vähän suojata. Hyvin moni aivastaa myös kämmeneen, mutta ei käy pesemässä kättään. Hyi saatana.

Vierailija
2/3 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen ammattikorkeakoulussa terveysalalla ja meilläkin liian moni (useimmat) pärskii vaan menemään yhtään miettimättä mihin suuntaan ja voisko vähän suojata. Hyvin moni aivastaa myös kämmeneen, mutta ei käy pesemässä kättään. Hyi saatana.

Juu nuo kämmeneen aivastelijat on melkein niitä pahimpia 😝 Mullakin yksi frendi pyyhki kädet aina aivastuksen jälkeen kädet reisiin joten ilmeisesti tuotosta tuli kun tarvi pyyhkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan niin oksettaa tollanen käytöstapojen puute. Ei kyllä ajatella muita yhtään. Mä voisin pyyhkiä perseeni ja hieroa paskapaperia tälläisten ihmisten lärviin