Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää Nanna

Vierailija
27.04.2017 |

Jos se ei ois aina antanut ymmärtää, kuinka heillä on niin spessua, kuinka hän on niin erityinen jne. niin voisi tällä hetkellä antaa niiden pskatunteiden tulla ihan vapaasti. En osaa kuvitella miten paljon tuo, että itelleenkin varmaan valehtelee että eros jostain "ennalta arvaamattomista syistä" ja kuinka se oli "molempien päätös" pitkittää sen ihmisen toipumisprosessia tuosta.

Kulissia kulissin perään, ei kateeksi käy :/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oman mielikuviin perustuneen vankilansa on tosin rakentanut. Nyt ei voi haukkua Jereä, pakko esittää että kaikessa on kyse molempien tahdosta, kun ovat niin superpari.

Vierailija
2/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on myös yrittäjä, jonka tulot riippuu aika pitkälti julkisuudesta. Ihan fiksua häneltä pitää asiassa kommentit asiallisina. Mietin sitäkin, että hän on hyvinvointialan yrittäjä ja jos mies ratkeaa ryyppäämään ja rellestämään on se todella huonoa mainosta. Hänen on ajateltava myös elantoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo Nannan syy, että rakastuikin trash tier -tyyppiin. Kellepä sitä ei sattuis. Jatkossa toivottavasti parempia rakkauksia.

Vierailija
4/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua se säälitti, kun seisovat ne skumppalasit kädessä siinä kirkonportailla. Nythän toi hommaon jo voiton puolella.

Vierailija
5/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kellepä sitä ei sattuis"

No öööööö.... :D onneksi enemmistölle ei!

Vierailija
6/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vahingossa kaikki menee totaali douchebagin kanssa seurustelemaan, naimisiin, hankkii lapsen ja huutaa turuilla ja toreilla kuinka on nyt mies tiukassa liessa tyytyväisenä. Kun ollaan niin "erityisiä"

LOL

Vierailija
7/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaa jännämiehen niin saa jännämiehen. Case closed.

Vierailija
8/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sekaantui varattuun rahankiilto silmissä. Ei säälitä. Pätkääkään.

Vierailija
9/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä säälitä yhtään, itse on soppansa keittänyt. Lapsen takia tosin toivon että asiat menisi hyvin ja lapsi saisi normaalin terveen elämän.

Vierailija
10/15 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei riitä sääliä hänelle. Hän tiesi tismalleen millaisen miehen kanssa oli suhteeseen lähtenyt. Jos nyt mamman muisti on vähän heikko, niin kerrataan nyt vielä että tää misu on omalta osaltaan syyllinen yhteen avioeroon. Samaan aikaan toki eron kanssa tuli ilmi Jeren avioton lapsi Venäjällä.

Vierailija
11/15 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se jännämiehen vetovoima nähdään. Naiset tietävät kuinka hänen kanssaan käy, mutta eivät edes välitä. Se on vaan niin ihanaa että takki auki ja elämä risaiseksi. Joka mamma haluaa oman palansa.

Vierailija
12/15 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös vahvuus, jos pystyy ennakkoluulottomasti näkemään ihmisissä hyvää ja uskomaan parasta ja ottamaan riskejä. Nanna on rohkea ja vahva, hän tulee pärjäämään mainiosti ilman Jereä. 

Vierailija
13/15 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo Nannan syy, että rakastuikin trash tier -tyyppiin. Kellepä sitä ei sattuis. Jatkossa toivottavasti parempia rakkauksia.

Kyllä saa tavallisen tampio ihminen olla, jos haksahtaa Karalahden kaltaiseen tapaukseen. Miehellä on sellaiset "referenssit", että supertampionkin olisi pitänyt ymmärtää pysyä kyseisestä ääliöstä mahdollisimman kaukana. Ei siis säälitä kyseisessä Nannassa kuin suunnaton yksinkertaisuus, jonka on "lahjakseen" syntymän lottoarvonnassa saanut.

Vierailija
14/15 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on myös vahvuus, jos pystyy ennakkoluulottomasti näkemään ihmisissä hyvää ja uskomaan parasta ja ottamaan riskejä. Nanna on rohkea ja vahva, hän tulee pärjäämään mainiosti ilman Jereä. 

No höpö höpö. Tämä on niin liirumlaarumia. Ei se kyllä vahvuus ole vaan sokeus, että näkee "ennakkoluulottomasti" hyvää, kun siihen ei ole perusteita menneessä.

Se on vahvuus, että aistii ihmiset, jotka ovat satuttaneet muita - ja tulevat satuttamaan. Myös sinua ja lastasi.

Vierailija
15/15 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin erityinen nainen, että voin parantaa pahan pojan (pahan puliukon). :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi