Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuolisin mahdollisimman siististi ja helposti?

Vierailija
27.04.2017 |

Haluan pois tästä maailmasta. Olen onnettomasti rakastunut, enkä jaksa enää elää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu hoitoon. Et halua vielä kuolla. Jäät paljosta paitsi. Kesäkin on tulossa.

Vierailija
2/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene harrastamaan mindfullnesia ja joogaa. Opettele hidastamaan elimistösi toimintaa mielenhallinnan avulla. Valaistu. Siistiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme anna vinkkejä.

Sinkkumies

Vierailija
4/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu hoitoon. Et halua vielä kuolla. Jäät paljosta paitsi. Kesäkin on tulossa.

Tuntuu niin pahalta, tyhjältä ja onnettomalta, että en vain jaksa enää olla mukana tässä maailmassa. Olin todella rakastunut yhteen ihmiseen ja kaipasin häntä jatkuvasti, mutta hänelle olen kuin ilmaa. Ei hän välitä minusta lainkaan. Stressasin sitä tapaamista ja olin ihan paniikissa. En nukkunut riittävästi edellisenä yönä. Pahoittelin stressaantunutta käytöstäni, mutta hän oli vain aivan kylmä ja armoton. Olisin vain halunnut halia ja suukotella häntä suunnilleen, mutta keskityin hillitsemään itseäni. Ei hän tajunnut varmaankaan, miten iso juttu hänen näkemisensä on minulle. Se oli viikon kohokohta. Ei elämässäni tapahdu mitään muuta niin ihanaa.

Nyt tuntuu niin tummanharmaalta...melkein mustalta. Olo on lyijynraskas, onneton. Kuolema olisi helpotus tällaista elämää elävälle.

Vierailija
6/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkumalla tai hirttymällä. Useat muut tavat eivät ole siistejä.

Vierailija
7/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei olisi kestänyt, koska olisit ripustautunut häneen. Oikeaa rakastamista on se, että tahtoo toiselle hyvää ja antaa hänen mennä. Mikä siinä on, kun erityisesti osa nuorista miehistä hukkuu sydänsuruihinsa? Jokin kehitysvaihe varmaan, josta on vain elettävä yli. Älä anna periksi! Kasva ja aikuistu! Hae apua! Etsi jokin muu oljenkorsi, kuin ripustautuva rakkaus.

Vierailija
8/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuoleminen mitään auta, sydänsurut seuraavat tuonpuoleiseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän