Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Oikeasti kauniit naiset eivät kerro kauneudestaan anonyymeilla keskustelupalstoilla"

Vierailija
27.04.2017 |

Tämä on ehkä kummallisin väite, minkä olen tältä palstalta lukenut.

Jos olet sitä mieltä kuin otsikossa lukee, miten perustelet väitteesi?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se nyt jonkinasteisesta epävarmuudesta kertoo jos tarvitsee vauvapalstalla kehua itseään. Eikö niitä kehuja sitten saa muualta jos on niin hemaiseva? Vai eikö mikään riitä?

Hae apua kateusongelmaasi. "EIKÖ MIKÄÄN RIITÄ!!!11!!!?!?!?"

Vierailija
22/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan perustuu siihen ettei ole tarvetta "todistaa" ihmisille mitään. Kyllä hän tietää olevansa kaunis, miksi jonkun anonyymin ihmisen pitäisi se tietää? Ovat itsevarmoja ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäpä sitten väite että kauniit ihmiset on ilkeitä? Sellaisenkin väitteen olen kuullut.

Alkuperäiseen kysymykseen vastaan että kokemukseni perusteella kauniit ihmiset eivät juurikaan puhu ulkonäöstään. Anonyymisti keskustelupalstoilta en tiedä... mistä sitä tietää miltä se nimettömänä ja kasvottomana kirjoittelevat oikeasti näyttää?

Tieteellistä pohjaa on vain väitteellä kauniit ihmiset ovat tavallista useammin myös älykkäitä. Sori.

Vierailija
24/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan perustuu siihen ettei ole tarvetta "todistaa" ihmisille mitään. Kyllä hän tietää olevansa kaunis, miksi jonkun anonyymin ihmisen pitäisi se tietää? Ovat itsevarmoja ihmisiä.

No helvetti, asia mainitaan yleensä siksi koska se on olennainen tieto keskustelussa ja näin ollen olennaista kertoa!

Vierailija
25/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osaa sanoa väitteeseen mitään, kun en näe heitä livenä, mutta ainakin se on niin tylsää. Ne klassiset "näytän 25-vuotiaalta vaikka olen 43"-väittämät ilman kuvaa ovat vain tyhjää täynnä. Näitä ällistyttävän nuoria, rypyttömiä ja juonteettomia on av:lla aina runsaasti, mutta kukaan ei tunne sellaisia tosielämässä. Paitsi nyt, kun kirjoitin tämän, moni heti tuntee :D

Vierailija
26/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti kauniit naiset anonyymeillä keskustelupalstoilla ovat yleensä miehiä.

Vierailija
27/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en osaa sanoa väitteeseen mitään, kun en näe heitä livenä, mutta ainakin se on niin tylsää. Ne klassiset "näytän 25-vuotiaalta vaikka olen 43"-väittämät ilman kuvaa ovat vain tyhjää täynnä. Näitä ällistyttävän nuoria, rypyttömiä ja juonteettomia on av:lla aina runsaasti, mutta kukaan ei tunne sellaisia tosielämässä. Paitsi nyt, kun kirjoitin tämän, moni heti tuntee :D

Älä huoli, kaltaisiasi kateellisia akkoja on maailma väärällään.

Vierailija
28/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleisen kauneusihanteen mukainen nuori nainen ja käyn av-palstalla silloin kun on tylsää. Sue me.

Vierailija
29/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No helvetti, asia mainitaan yleensä siksi koska se on olennainen tieto keskustelussa ja näin ollen olennaista kertoa!

Jaa a, sinä et ainakaan ole itsevarma kun otat tästä noin itseesi.