"Oikeasti kauniit naiset eivät kerro kauneudestaan anonyymeilla keskustelupalstoilla"
Tämä on ehkä kummallisin väite, minkä olen tältä palstalta lukenut.
Jos olet sitä mieltä kuin otsikossa lukee, miten perustelet väitteesi?
Kommentit (29)
Varmaan perustuu siihen ettei ole tarvetta "todistaa" ihmisille mitään. Kyllä hän tietää olevansa kaunis, miksi jonkun anonyymin ihmisen pitäisi se tietää? Ovat itsevarmoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä sitten väite että kauniit ihmiset on ilkeitä? Sellaisenkin väitteen olen kuullut.
Alkuperäiseen kysymykseen vastaan että kokemukseni perusteella kauniit ihmiset eivät juurikaan puhu ulkonäöstään. Anonyymisti keskustelupalstoilta en tiedä... mistä sitä tietää miltä se nimettömänä ja kasvottomana kirjoittelevat oikeasti näyttää?
Tieteellistä pohjaa on vain väitteellä kauniit ihmiset ovat tavallista useammin myös älykkäitä. Sori.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan perustuu siihen ettei ole tarvetta "todistaa" ihmisille mitään. Kyllä hän tietää olevansa kaunis, miksi jonkun anonyymin ihmisen pitäisi se tietää? Ovat itsevarmoja ihmisiä.
No helvetti, asia mainitaan yleensä siksi koska se on olennainen tieto keskustelussa ja näin ollen olennaista kertoa!
No en osaa sanoa väitteeseen mitään, kun en näe heitä livenä, mutta ainakin se on niin tylsää. Ne klassiset "näytän 25-vuotiaalta vaikka olen 43"-väittämät ilman kuvaa ovat vain tyhjää täynnä. Näitä ällistyttävän nuoria, rypyttömiä ja juonteettomia on av:lla aina runsaasti, mutta kukaan ei tunne sellaisia tosielämässä. Paitsi nyt, kun kirjoitin tämän, moni heti tuntee :D
Oikeasti kauniit naiset anonyymeillä keskustelupalstoilla ovat yleensä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
No en osaa sanoa väitteeseen mitään, kun en näe heitä livenä, mutta ainakin se on niin tylsää. Ne klassiset "näytän 25-vuotiaalta vaikka olen 43"-väittämät ilman kuvaa ovat vain tyhjää täynnä. Näitä ällistyttävän nuoria, rypyttömiä ja juonteettomia on av:lla aina runsaasti, mutta kukaan ei tunne sellaisia tosielämässä. Paitsi nyt, kun kirjoitin tämän, moni heti tuntee :D
Älä huoli, kaltaisiasi kateellisia akkoja on maailma väärällään.
Minä olen yleisen kauneusihanteen mukainen nuori nainen ja käyn av-palstalla silloin kun on tylsää. Sue me.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No helvetti, asia mainitaan yleensä siksi koska se on olennainen tieto keskustelussa ja näin ollen olennaista kertoa!
Jaa a, sinä et ainakaan ole itsevarma kun otat tästä noin itseesi.
Hae apua kateusongelmaasi. "EIKÖ MIKÄÄN RIITÄ!!!11!!!?!?!?"