Naisopettajat harrastivat ryhmäseksiä oppilaan kanssa
Taas kävi käry.
Kommentit (33)
Muistatteko kumman kaassa, kun Annella ja ellulla oli vähän samanlainen tilanne? Telttailivat yläasteikäisten kanssa ja pojat olivat tyytyväisiä, kun oman ikäisiltä ei saa kuulemma niin helposti. Myöhemmin huhut kiersi koulussa ja päättivät vaan pokkana kieltää.
Mitähän Suomessa joskus 2000-luvun puolivälissä olisi käynyt, jos tämä olisi totta eikä sarjaa?
Veikkaan, että juuri noin...
Järkyttävän huonosti kirjoitettu/suomennettu tuo juttu.
Ot. Mulla oli 13-vuotiaana seksiä 2-kymppisen miehen kanssa ja 15-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa. Eka juttu oli kyllä mielestäni väärin miehen osalta, mutta 15-vuotiaana olin kyllä ihan valmis haluamaan ja päättämään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella tyhmä kundi. Siis aivan älyttömän tyhmä. Jos olisi ollut hiljaa eikä olisi kerskunut eikä yrittänyt kiristää naisia niin olisi saanut seksiä koko nuoruuden kahdelta kauniilta naiselta.
Nyt sitten teki vaan itsestä idiootin.
Eiköhän tuo kundi, jonka vuoksi opettajat olivat valmiit ottamaan niin ison riskin kuin ottivat, tule saamaan seksiä helposti vastaisuudessakin.
Epäilen. Vähintään se että kaikki tietävät että hän on kusipää joka yrittää kiristää naisia vie suhteellisen paljon haluja pois naisilta.
Itse nyt kuitenkin näen pojan enemmän uhrina, jonka toki kuuluu saada kiristyksestä oma rangaistus. Ne ns. päärikolliset tässä ovat kuitenkin opettajat.
Toi poikahan siinä se pahin oli.
On naurettavaa pitää poikaa uhrina. On naurettavaa pitää opettajia rikollisina.
16 vuotias on enemmän kuin kykenevä päättämään omista asioista eikä sen ikäistä voi enää opettaja mihinkään painostaa. Tuossa näkyy että se on juuri toiste päin.
Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että opettajat, jotka harrastavat kimppaseksiä alle suojaiän olevan oppilaansa kanssa eivät ole rikollisia? Mietipä kaksi miesopettajaa panemassa nuorta tyttöoppilasta. Vieläkö se opettajat ovat syyttömiä?
Mitä se opettajana oleminen merkitsee?
16 vuotiaat nussii suomessakin täysi-ikäisiä joka ikinen päivä.
Pojan isä voi olla pojastaan ylpeä, kun poika on päässyt kahden kauniin naisen kanssa ryhmäseksiä harrastamaan.
Näin käy kun lähtee jännämi...pojan matkaan!
This is how I roll. A natural twenty every time.
Voi vitun vitun vittu kun mulle ei käyny koskaan mitään tällästä kouluaikoina... katkeraksi tässä tulee!
Vierailija kirjoitti:
MIKSI EN MINÄ???
olitko joku urheilujoukkueen kapteeni kuten tämä tapaus? ellet niin siinä yksi syy.
Sitä minäkin ihmettelen, että mitä vittua sinä tosiaan olet lukenut.