Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisopettajat harrastivat ryhmäseksiä oppilaan kanssa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tyhmä kundi. Siis aivan älyttömän tyhmä. Jos olisi ollut hiljaa eikä olisi kerskunut eikä yrittänyt kiristää naisia niin olisi saanut seksiä koko nuoruuden kahdelta kauniilta naiselta.

Nyt sitten teki vaan itsestä idiootin.

Eiköhän tuo kundi, jonka vuoksi opettajat olivat valmiit ottamaan niin ison riskin kuin ottivat, tule saamaan seksiä helposti vastaisuudessakin.

Epäilen. Vähintään se että kaikki tietävät että hän on kusipää joka yrittää kiristää naisia vie suhteellisen paljon haluja pois naisilta.

Itse nyt kuitenkin näen pojan enemmän uhrina, jonka toki kuuluu saada kiristyksestä oma rangaistus. Ne ns. päärikolliset tässä ovat kuitenkin opettajat.

Toi poikahan siinä se pahin oli.

On naurettavaa pitää poikaa uhrina. On naurettavaa pitää opettajia rikollisina. 

16 vuotias on enemmän kuin kykenevä päättämään omista asioista eikä sen ikäistä voi enää opettaja mihinkään painostaa. Tuossa näkyy että se on juuri toiste päin.

Mitä vittuä mä luin? Opettaja rikkoi selkeästi suomen lakia ja väität että kaikki on ok? Sinä et määrää millainen 16v on vaan laissa hän on selkesti alaikäinen, jota on hyväksikäytetty.

Sitä minäkin ihmettelen, että mitä vittua sinä tosiaan olet lukenut. 

Vierailija
22/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko kumman kaassa, kun Annella ja ellulla oli vähän samanlainen tilanne? Telttailivat yläasteikäisten kanssa ja pojat olivat tyytyväisiä, kun oman ikäisiltä ei saa kuulemma niin helposti. Myöhemmin huhut kiersi koulussa ja päättivät vaan pokkana kieltää.

Mitähän Suomessa joskus 2000-luvun puolivälissä olisi käynyt, jos tämä olisi totta eikä sarjaa?

Veikkaan, että juuri noin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän huonosti kirjoitettu/suomennettu tuo juttu.

Vierailija
24/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot. Mulla oli 13-vuotiaana seksiä 2-kymppisen miehen kanssa ja 15-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa. Eka juttu oli kyllä mielestäni väärin miehen osalta, mutta 15-vuotiaana olin kyllä ihan valmis haluamaan ja päättämään itse.

Vierailija
25/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tyhmä kundi. Siis aivan älyttömän tyhmä. Jos olisi ollut hiljaa eikä olisi kerskunut eikä yrittänyt kiristää naisia niin olisi saanut seksiä koko nuoruuden kahdelta kauniilta naiselta.

Nyt sitten teki vaan itsestä idiootin.

Eiköhän tuo kundi, jonka vuoksi opettajat olivat valmiit ottamaan niin ison riskin kuin ottivat, tule saamaan seksiä helposti vastaisuudessakin.

Epäilen. Vähintään se että kaikki tietävät että hän on kusipää joka yrittää kiristää naisia vie suhteellisen paljon haluja pois naisilta.

Itse nyt kuitenkin näen pojan enemmän uhrina, jonka toki kuuluu saada kiristyksestä oma rangaistus. Ne ns. päärikolliset tässä ovat kuitenkin opettajat.

Toi poikahan siinä se pahin oli.

On naurettavaa pitää poikaa uhrina. On naurettavaa pitää opettajia rikollisina. 

16 vuotias on enemmän kuin kykenevä päättämään omista asioista eikä sen ikäistä voi enää opettaja mihinkään painostaa. Tuossa näkyy että se on juuri toiste päin.

Ihanko oikeasti olet sitä mieltä, että opettajat, jotka harrastavat kimppaseksiä alle suojaiän olevan oppilaansa kanssa eivät ole rikollisia? Mietipä kaksi miesopettajaa panemassa nuorta tyttöoppilasta. Vieläkö se opettajat ovat syyttömiä?

Mitä se opettajana oleminen merkitsee?

16 vuotiaat nussii suomessakin täysi-ikäisiä joka ikinen päivä.

Vierailija
26/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan isä voi olla pojastaan ylpeä, kun poika on päässyt kahden kauniin naisen kanssa ryhmäseksiä harrastamaan.

27/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy kun lähtee jännämi...pojan matkaan! 

This is how I roll. A natural twenty every time.

Vierailija
28/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitun vitun vittu kun mulle ei käyny koskaan mitään tällästä kouluaikoina... katkeraksi tässä tulee!

Vierailija
29/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
30/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI EN MINÄ???

Vierailija
31/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiiiiiiice

Vierailija
32/33 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI EN MINÄ???

olitko joku urheilujoukkueen kapteeni kuten tämä tapaus? ellet niin siinä yksi syy.

Vierailija
33/33 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kheh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän