Seiskan mukaan Karalahdella ollut nuori kampaaja kainalossa Thaimaassa
Kommentit (415)
On se toi N.A. Se on viimeksi lisännyt kaveriksi Jeren kaverin,joka asuu siellä Pihliksen huudeilla,siltiksessä. Ja ollut myös just thaikuissa.
Hyvä me salapoliisit!
Olen vasta kuukauden verran seurannut tätä palstaa. Uskomatonta, että miehet tai ns . miehet osallistuvat näihin keskusteluihin. Eivät ole oikeita miehkä. Ush!
Olisko nanna saanut veljeltänsä kuulla noorasta?
Vierailija kirjoitti:
Olisko nanna saanut veljeltänsä kuulla noorasta?
Kiitos! Enää tarvitaan se A:lla alkava jälkimmäinen nimi.
Oisko tärppejä, kun en ole facebookissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kateellinen22 kirjoitti:
Jere osaa ottaa elämästä ilon irti.Ei samaa pillua tarvitse nuolla vuodesta toiseen.Kyllä nanna ja jaxu pärjää ilman jereäkin.Sossusta saa tukea jos Jere ei jaksa maksella elareita.
Voitais miehissä kerätä kolehti Jerelle jotta pääsee uuden elämän alkuun ja uusiin suhteisiin.
Kun Jere nussii naisia siinä on itsekin miehenä vähän niinkuin mukana aktissa. Noin kuvainnollisesti.
Tsemppiä Jere! Lisää vaan munaa pannulle ja makkaraa piirakan väliin.
😂🤣 Tuommoisia ne on jotkut "miehet", riittää että joku julkkis saa, kun ei itse mihinkään pysty. Voi SÄÄLI!
Turha säälittely pois. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies iloitsee vilpittömästi kaverin menestyksestä naismaailmassa.
Naiset sen sijaan tuomitsevat Jere-vuoren huipulle kivunneen naisen 'megapölvästiksi'. Se on todella säälittävää.
Miehetkö sitten nykyisin arvostavat näitä jännämiesten exiä ja nyxiä? Miten ihmeessä tällä palstallakin on jo vuosia nimenomaan miehet ulisseet, kuinka naiset juoksevat vain jännämiesten perässä ja tavallisille miehille on niin vaikeaa saada naista? Viimeksi viikko sitten luin pitkän ketjun, jossa miehet haukkuivat yh-naiset lyttyyn ja julistivat kuinka eivät halua alkaa jännämiesten siittämien kakaroiden elättäjiksi. Mutta nytkö on ääni kellossa muuttunut ja jännämiehen kanssa lisääntynyt yh-nainen onkin palstamiesten mielestä hyvä ja arvostettava ihminen?
Vierailija kirjoitti:
On se toi N.A. Se on viimeksi lisännyt kaveriksi Jeren kaverin,joka asuu siellä Pihliksen huudeilla,siltiksessä. Ja ollut myös just thaikuissa.
Hyvä me salapoliisit!
Mistä tuo N.A. löytyi? M.R.:n kyllä löysin 😃
Vierailija kirjoitti:
Pakko tän on olla totta kun se ihan Seiskassa lukee.
Hassu juttu, että kysyttäessä kaikki halveksuvat tätä lehteä, mutta sen julkaiseman juorun luotettavuutta ei kukaan kyseenalaista, vaan kyökkipsykologia alkaa pauhata
Seiskan jutut kyllä yleensä pitää aika hyvin paikkansa. Ne tarkistetaan niin monesta lähteestä ennen julkaisemista. Seiska on ollut äärimmäisen harvoin oikeudessa perättömien juttujen takia ja vielä harvemmin saanut tuomion. Ihmisillä on vaan se kuvitelma, että seiska kirjoittaa paskaa. Ei kirjoita, jutut on 99,9% totta.
Olisiko se siis Tämä N**** H***** A*****? Eli siis sukunimenä sama kuin tällä Helsingin huumepoliisin entisellä johtajalla, joka istuu seuraavat vuodet linnassa..? Pakko Kyl sanoo ainakin FB:n perusteella et ei kyllä yhtään sen tyylinen nainen joka lankeis vanhus-Jereen... Jos siis oikean Oon stalkannut?
N.A:n Insta oli yksityinen mutta Jere seuraa. Samoin oli tykkäillyt facessa Jeren thaikkuvideoista.
Mä oon aina luullut olevani Ulla Taalasmaa mutta onneksi meitä on muitakin, ja paljon pahempia! 😂 Ilman teitä en olisi uutta muijaa keksinyt.
Vain vähän olen kateellinen, että Jere pääsee painamaan taas uutta - tällä kertaa brunettea - tiukkaa fitnespimua edestä ja takaa pakaroitten väliin.
Sitä todella saa mitä tilaa.
Ehkä Nanna pääsee asumaan Kaskisaareen ja Minttu hoitelee hänelle uuden miehen - näin se menee.
Jere haluaa elää, on aikuinen mies - eikä mikään lälly-isi. Hyvä Jere!!!!
Toi tyttöhän on ihan pikkutyttö...
Jos on tämä hellu, niin kivannäköinen tytteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kateellinen22 kirjoitti:
Jere osaa ottaa elämästä ilon irti.Ei samaa pillua tarvitse nuolla vuodesta toiseen.Kyllä nanna ja jaxu pärjää ilman jereäkin.Sossusta saa tukea jos Jere ei jaksa maksella elareita.
Voitais miehissä kerätä kolehti Jerelle jotta pääsee uuden elämän alkuun ja uusiin suhteisiin.
Kun Jere nussii naisia siinä on itsekin miehenä vähän niinkuin mukana aktissa. Noin kuvainnollisesti.
Tsemppiä Jere! Lisää vaan munaa pannulle ja makkaraa piirakan väliin.
😂🤣 Tuommoisia ne on jotkut "miehet", riittää että joku julkkis saa, kun ei itse mihinkään pysty. Voi SÄÄLI!
Turha säälittely pois. Hyvällä itsetunnolla varustettu mies iloitsee vilpittömästi kaverin menestyksestä naismaailmassa.
Naiset sen sijaan tuomitsevat Jere-vuoren huipulle kivunneen naisen 'megapölvästiksi'. Se on todella säälittävää.
Miehetkö sitten nykyisin arvostavat näitä jännämiesten exiä ja nyxiä? Miten ihmeessä tällä palstallakin on jo vuosia nimenomaan miehet ulisseet, kuinka naiset juoksevat vain jännämiesten perässä ja tavallisille miehille on niin vaikeaa saada naista? Viimeksi viikko sitten luin pitkän ketjun, jossa miehet haukkuivat yh-naiset lyttyyn ja julistivat kuinka eivät halua alkaa jännämiesten siittämien kakaroiden elättäjiksi. Mutta nytkö on ääni kellossa muuttunut ja jännämiehen kanssa lisääntynyt yh-nainen onkin palstamiesten mielestä hyvä ja arvostettava ihminen?
En minä lyttää ketään. Iloitsen siitä jos ihmiset löytävät rakkautta uudessa ja paremmin toimivassa ihmissuhteessa.
Mitä Jere tekee kampaajalla kun eihän hänellä ole hiuksiakaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vain vähän olen kateellinen, että Jere pääsee painamaan taas uutta - tällä kertaa brunettea - tiukkaa fitnespimua edestä ja takaa pakaroitten väliin.
Jos olet holtittomasta seksuaalikäyttäytymisestä kateellinen niin korjaa ihmeessä asia!
Jos sinulla ei ole täällä aaveella hyväksyttäviä karvaisia pakaroita omasta takaa, niin kiinnitä niihin luomupakaroihisi kaksipuolista teippiä ja pyöri sitten sängyn alla pölypallojen joukossa; siten saat hommaan tarvittavat ulkoiset avut eli ne karvat pyllyyn. Vielä ehdit kun lähdet heti kauppaan, on yksi yö aikaa ennen huomista perjantaita!
Sitten alat dokaamaan ihan huolella ja mielellään vedät vielä kamaa päälle. Opettele kiroilemaan koko ajan, jos et jo osaa tätä arvokasta taitoa. Jos koulutusta on, niin älä vain kerro siitä kenellekään.
Hommaa itsesi pikapikaa ulosottoon. Ota vaikka pikavippejä jotka jätät maksamatta jos ei muu auta.
Ja sitten kun saat uran (eli lapsia) alkuun niin jätä kaikki ruokot maksamatta ja nekin tietysti sitten pyörität ulosoton kautta, mielellään Kelan eli veronmaksajien piikkiin. Jää heti pois töistä niin et ole itse enää kiltti veronmaksaja. Keräät siten lisää uskottavuutta Jänniksen CV:hen.
Tulethan tänne raportoimaan, miten kävi :) Tsemppiä projektiin!
Voi voi... aikuiset sinänsä tehkööt mitä lystää mutta lapset näissä sääliksi käy.
Miten lapset esimerkiksi vastaavat niinkin yksinkertaiseen kysymykseen, kuin onko sinulla sisaruksia? Tai ketä perheeseesi kuuluu?
Julkisuudessa tapellaan elatusmaksuista ja revitellään äidin ja isän tekosilla. Lapsiparat.
Ja onkohan edes sama muija Jeren kainalossa Thaimaassa kuin täällä Suomessa tapailut nainen,niin läheisissä väleissä kun nanna on veljensä kanssa niin tuntuu oudolta että Jere ja Nannan veli lähti yhdessä reissuun..noh ehkä seikalla kuvia tai enemmän faktaa.