Seiskan mukaan Karalahdella ollut nuori kampaaja kainalossa Thaimaassa
Kommentit (415)
Tämä oli täysin odotettavissa.
Todennköisesti Nanna syyttää vielä itseään, onhan hän sanonut ettei ole lapsen saamisen jälkeen ehtinyt huomioida miestään niin paljon kuin Jere olisi halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Todennköisesti Nanna syyttää vielä itseään, onhan hän sanonut ettei ole lapsen saamisen jälkeen ehtinyt huomioida miestään niin paljon kuin Jere olisi halunnut.
Oikea tie. Itsetutkiskelun kautta eteenpäin.
Sinkkumies
Me ei voida tietää sitä onko tuo nainen ollut Jerellä esim. eroamisen jälkeen. Yleensä noita eroja selvitellään vähän aikaa, eikä heti ensimmäisenä haluta mennä someen, ennenkuin kaikki on 100% varmaa. Halusin vain sanoa joviaalina miehenä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Jep, täysin odotettavissa ja ihan hyvä kun Nanna ei Jertsulle koipiaan aukonutkaan liiaksi. Tuskinpa siinä olisi liitto kasassa pitänyt vaikka Nantsu olisi ollut koivet levällään 24/7, mielenkiinto hänestä oli jo mennyt. Kyllä Nande saa ihan pää pystyssä olla, Jerde se on tarinan konna.
Jere on saalistaja.
Kun saa saaliinsa, mielenkiinto häviää ja hylkää saaliinsa.
Tämäkin keskustelu on niin syvältä. Jos mies haluaa huomiota, äitiä tulee auttaa vauvan hoidossa. Räkänokkamiehet lähtevät suhteesta vauvavuonna. Miehet ottakaa vastuuta, jotta äitikin voi hieman hengähtää! Siten äidillä on jonkinlainen mahdollisuus huomioida teitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää, Jere. Voi Nanna parkaa.
Nannalla oli niin paljon elävää oppimateriaalia miehestään, että hänestä ei kyllä saa tekemälläkään mitään parkaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä pitää, Jere. Voi Nanna parkaa.
Nanna ei ole mikään parka. Itse aloitti suhteen Jeren kanssa kun tämä oli vielä naimississa ja toinen nainen oli juuri saanut lapsen Jerelle. Nanna sai mitä tilasi,pettämällä aloitettu suhde päättyi siihen mistä alkoi. Tiesi ihan hyvin millaisen miehen kelkaan lähti.
Minkä taakseen jättää sen edestään löytää, niin se on, Nanna ja muut.
Kumpikin ovat täysiä pellejä. Jere sen takia, että on täysin vastuuton apina. Nanna siksi, että on niin helvetin tyhmä, ettei tätä nähnyt, ja kuvitteli tuollaisen jänniksen kanssa saavuttavansa jonkun perheidyllin.
Mistä ihmeestä Seiska tietää että nainen on kampaaja?
Eikös Jere ole ollut työtön? Nanna ei tarpeeksi passannut lasta ja työtöntä miestä?
Jere elää vaistojen varassa. Jos auto tai vaimo narisee ja kitsee se päivitetään nuorempaan. Ei totuus muutu siitä minkä Esa Sievinen sanoi aikoinaan ääneen.
http://www.iltalehti.fi/perhe/200701155551835_pr.shtml
Kyllä nuori nainen vetreyttää vanhankin miehen. Täytyy varmasti itsekkin kokeilla. Tärkeintä on fiilis ja nuorekas olo vaikka peilissä näkyisi pallomaha ja pälvikalju.
Mammat varmasti osaa neuvoa missä on parhaat fitnesstytöt pk-seudulla. Ehdoton edellytys on kiinteys ja notkeus luontaisen kauneuden lisäksi.
Mikä Nanna parka? Vapaa mies, antaa mennä vaan =)
hyvä jere. kateelliset kaakattaa. oot äijien äijä ensi kaudeksi hifk!!
Hassua. Olen itse aina miettinyt, miten muka nuoremman puolison vierellä mies tuntee olonsa nuoremmaksi, eikö se ole päinvastoin? Silloin se oma vanhentuminen vasta paljastuukin... eikö se ole aika ahdistava tunne, kun vierellä on ihan toisen sukupolven edustaja ja se oma vanhentunut olemus on siinä suoraan verrattavissa? Eikö se nimenomaan vanhenna entisestään?
Itse olen nelikymppinen ja tunnen itseni aika vanhaksi parikymppisten seurassa, mutta kuuskymppisten seurassa taas nuoreksi.
Typerä nainen. Tiesi millaisen miehen sai ja meni vielä tekemään lapsen tämän kanssa.
Nanna taisi itse aloittaa suhteensa Jereen vastaavalla tavalla miehen ollessa aviossa.
Jere on oksettava, eikä pelkästään tämän tapauksen takia. En ymmärrä, mitä Nanna hänessä näki?