Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäntapani on Paleo. Ei mikään dietti. Se on sitä että aina valitsee vähiten prosessoimatonta. Esim jäätelöstä vaniljajäätelö.

Vierailija
26.04.2017 |

Vanilija-jäätelöä on kaikkein vähiten prosessoitu se sopii Paleo-ihmiselle parhaiten. Suosittelen todella tätä jotenkin tunnen miten elimistö on karaistunut.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mammuttia pöytään, paleo tuli käymään!

Vierailija
22/61 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös paleo ole vähän sellaista kivikautista ruokaa. Vaniljajäätelöähän kivikaudella todellakin oli, jos muistan oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ei mun mielestä kyllä paleo ole se, että valitaan vähiten prosessoitu jäätelö. Mun mielestä jäätelölle vähemmän prosessoitu vaihtoehto olisi vaikkapa pakastettu banaani, itse tehty joku sokeriton, lisäaineeton jäätelö, tai marjoja jollain lisäaineettomalla lisukkeella.

Vierailija
24/61 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet kylään nyrpistelet koska et voi syödä mitään mitä kahvipöydässä on tarjolla.

En syö jos ei ole Paleo ruokaa. Kerron etukäteen ja toivon että elämäntapani otetaan huomioon. AP

Esim vanilijajäätelöä tulisi olla.

Vierailija
25/61 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, ei mun mielestä kyllä paleo ole se, että valitaan vähiten prosessoitu jäätelö. Mun mielestä jäätelölle vähemmän prosessoitu vaihtoehto olisi vaikkapa pakastettu banaani, itse tehty joku sokeriton, lisäaineeton jäätelö, tai marjoja jollain lisäaineettomalla lisukkeella.

Oliko kivikaudella banaaneja?

Vierailija
26/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, Pablo Chiquita keksi ne vuonna 1912.

Vierailija
27/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha ap, mees lukemaan opukset nyt uudestaan.

Olen noudattanut Paleota jo vuosia. Maito ei kuulu ruokavaliooni eikä varsinkaan kauppojen jäätelöt koska niissä on lisäaineita jotka eivät paleoon kuulu. Myös vaniljassa. Teen itse omat jäätelöni.

Vierailija
28/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni luulee että Paleo on sitä että järsitään jotain juuria, ei tosiaan ole. AP

Et taida edes itse tietää mitä puhut tai sitten olet trolli.

Paleio ruokavaliota noudattava syö samaa ruokaa kuin ihmiset söi ennen kehittymistään yhteiskunniksi. Eli kivikaudella.

Paleo ruokavaliota noudattava EI syö jäätelöä. 

Vierailija
29/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanilija-jäätelöä on kaikkein vähiten prosessoitu se sopii Paleo-ihmiselle parhaiten. Suosittelen todella tätä jotenkin tunnen miten elimistö on karaistunut.

Millä tavalla prosessointi eroaa jäätelössä joka on maustettu vaniljalla kuin jollain muulla esimerkiksi mansikalla?

Vierailija
30/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Banaanit olivat muuten "ennen" todella paljon maukkaampia. Mutta lajike 'Gros Michel' kuoli sukupuuttoon 1820-luvulla geneettisen yksipuolisuuden takia. Koska baananeista on jalostettu siemenet pois, on jokainen banaani toisensa kopio. Nykyisin suosituin lajike Cavendish kokee todennäköisesti saman kohtalon 10-20 vuoden aikana. Geneettinen yksipuolisuus siis altistaa taudeille yms.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Banana

Tuleekohan joku kohta huutelemaan vihervasemmistomädättäjäksi geneettisen yksipuolisuuden kritisoimisen takia 😁

Vierailija
31/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut, Pablo Chiquita keksi ne vuonna 1912.

itse asiassa ei kaukaa liippaa, tässä artikkeli siitä miten jalostaminen on muuttanut hedelmiä ja vihanneksia vuosisatojen aikana, kuvituksena taulu meloonista 1600 luvulta joka eroaa paljon meidän tuntemasta melonista

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-3428689/What-fruit-veget…

Vierailija
32/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet kylään nyrpistelet koska et voi syödä mitään mitä kahvipöydässä on tarjolla.

En syö minäkään mitään kahvipöydässä kun ei siellä ole mitään terveellistä.

s

Vierailija
33/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita "vanhoja" porkkanoita tulee aina välillä sadossa, itsekin olen saanut. Eli vanha geeni löytyy sieltä jostakin ja tulee hallitsevaksi. Ovat mehukkaita ja makeita!

Sinkkumies

Vierailija
34/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan elimistö vaniljajäätelöstä karaistuu. 

Jep, aina oppii uutta.

Vierailija
35/61 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleo on paras

Vierailija
36/61 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paleot on karskeja pitäisikö alkaa

Luin tämän ketjun ja päätin että alan kesän jälkeen haluan olla karski. Grillatessa tykkään makkarasta joten grillikauden jälkeen voin alkaa.

Vierailija
37/61 |
08.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosipaleo tekee jäätelötkin itse

Vierailija
38/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karaistunut Paloe-mies!

Vierailija
39/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan myös paleo-ruokavaliota. Paleoon ei kuulu maitotuotteet eivät teolliset lisäaineet, ei viljat ja sokerit.

Ihmettelen todella mitä "vanlijajäätelöä" ap voi syödä. Luultavasti hän on kuitenkin trolli, joten hän ei tiedä paleosta mitään.

Vierailija
40/61 |
19.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi sieluntoveri lisää. Eniten kyllä omassa paleo- versiossani olen huomioinut jättää lehmänmaidon ja gluteenin pois. Sen jälkeen ei ole ollut sellaista heinänuhaa tai flunssaa ym. allergista limaneritystä. Maku- ja hajuaisti ovat parantuneet, iho voi paremmin, ym. positiivista olen huomannut terveydessä. Varsinkin vatsakivut ja menkat helpottaneet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi