Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään kokemusta, että mies on kiinnostunut vaikka viestittelee harvoin?

Vierailija
26.04.2017 |

Siis... tapaamisaateella... kerran nähty. Mies ei lähetä viestejä, mutta jos minä lähetän, vastaa niihin ja kysyy lisäkysymyksiä ja käyttää hymiöitä. Tuntuu vähän ujolta ja kokemattomalta tyypiltä..

Mitä tosta nyt ajattelisi? Voiko olla kiinnostunut kun ei vaivaudu lähettämään viedtejä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Kun tarpeeksi kiinnostaa niin ottaa yhteyttä itse ensin vaikka olisi kuinka ujo tahansa.

Vierailija
2/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako viestiä sinulle pitäisi lähettää päivässä/viikossa jotta mies mielestäsi vaikuttaisi kiinnostuneelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka yksi viesti kolmen päivän sisällä olis mulle riittävä..

Vierailija
4/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin alan uskoa ettei ole kiinnostunut.

Ap

Vierailija
5/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vaan, että meilllä oli niin ihana yhteinen ilta (ei seksiä) ja mielestäni mies vaikutti minuun ihastuneelta. Ihmettelen myös miksi vastaa viesteihini ja kysyy kysymyksiä jos ei ole kiinnostunut. Mikä juttu tänä on? Miksi se ei voi vain lähettää viestiä?!?!? Itse olen niin ylpeä, että olen päättänyt jättää aloitteen teon, enkä enää ota mieheen yhteyttä jos hän ei ota minuun.

Vierailija
6/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on kokemus ujosta jätkästä, mutta se alotti kuitenkin aina viimeistään iltasin keskustelun viesteillä. Ujous näky vaan kasvotusten. Että... oon samaa mieltä, kyllä se laittais ujoudesta huolimatta viestiä jos olis kiinnostunut!

Vierailija
7/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus ujosta miehestä, joka ensitreffien jälkeen ei ottanut yhteyttä, mutta minä otin. Kävimme treffeillä kolme kertaa ja lopuksi se olin minä joka lopetti jutun, vaikka mies olisi ollut kiinnostunut. On vielä pariinkin otteeseen ottanut yhteyttä antamieni pakkien jälkeen, joten kai hän ihan kiinnostunut oli.

Vierailija
8/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä ollut ujo nyt kun tarkemmin mietin. Mutta kokematon

Vierailija
9/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tai on myös todella urasuuntautunut. Onko sillä mitään merkitystä?

Vierailija
10/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylhän sä voit silti saada hänet kiinnostumaan itsestäsi vaikket just nyt nähtävästi pyöri sen mielessä. Jatkat vaan pommitusta.

Vierailija
11/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies. Laita viestiä ja kysy että mitä se haluaisi tehdä. Miehet tykkää jos nainen on aloitteellinen, ja raukka voi odottaa sitä. Seuraavan setin jälkeen siirryt suoraan puhelinkontaktiin, ja unohdat viestittelyn, ja jos mies jatkaa niin on kiinnostunut. Viestittely on huonoin kommunikaatioväylä.

Vierailija
12/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tavanneet vasta kerran. Teillä oli mukavaa ja viestittelette edelleen. Kuulostaa hyvältä! Älä ylianalysoi tilannetta. Aika näyttää tuleeko teistä paria.

Vierailija
13/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos viestittelee mieluummin kuin soittaa niin on varattu. Tiedän kokemuksesta koska itse tein niin :) Nyt olen parantanut tapani ja olen taas vaihteeksi uskollinen aviomies.

M41

Vierailija
14/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mun poikaystävä oltiin tapailuvaiheessa molemmat samanlaisia eli ei kumpikaan laitettu viestiä muuten kuin silloin kun oli asiaa eli lähinnä kun kysyttiin että nähdäänkö tänään :D oli ihana tavata sellainen mies jolla ei myöskään ole tarvetta olla viestiyhteyksissä jatkuvasti ja lähetellä "mitä teet"- ja "mitä kuuluu"-viestejä joka päivä.

Vierailija
15/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos viestittelee mieluummin kuin soittaa niin on varattu. Tiedän kokemuksesta koska itse tein niin :) Nyt olen parantanut tapani ja olen taas vaihteeksi uskollinen aviomies.

M41

Aika iso osa ihmisistä vaan tykkää viestittelystä enemmän kuin soittelusta eikä ole sillä ole yleensä mitään tekemistä sen kanssa onko varattu. Mä en ikinä soita kellekään enkä aina edes vastaa puheluihin kun inhoan puhelimessa juttelua.

Vierailija
16/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelimies, hänellä on kiire viestitellä muiden tyttöjen kanssa.

Vierailija
17/22 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette tavanneet vasta kerran, nyt jäitä hattuun! Ei se toinen osapuoli välttämättä ole, eikä tarvitsekaan olla, heti ensitreffien jälkeen korviaan myöten ihastunut. Ehkä hän ajattelee "ihan kiva muikkeli, voisihan sen tavata uudelleen ja katsoa johtaako tämä mihinkään".

Vierailija
18/22 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkään ei ole kuulunut mitään!

Vierailija
19/22 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis... tapaamisaateella... kerran nähty. Mies ei lähetä viestejä, mutta jos minä lähetän, vastaa niihin ja kysyy lisäkysymyksiä ja käyttää hymiöitä. Tuntuu vähän ujolta ja kokemattomalta tyypiltä..

Mitä tosta nyt ajattelisi? Voiko olla kiinnostunut kun ei vaivaudu lähettämään viedtejä?

Ap, oletko minä? :D Juuri olen samaa miettinyt. Normaalitilanteessa tulkitsisin asian niin ettei tyyppi ole tarpeeksi kiinnostunut, mutta kun tilanne ei nyt vaikuta ihan niin yksiselitteiselle. Hän vaikuttaa ilahtuvan joka kerta kun otan yhteyttä ja joskus todella varovaisesti ottaa itsekin. Hän on melko kokematon joten olen ajatellut että kyseessä saattaa olla sekin. Tai mikä tahansa muu. Olen hyvin lähellä jättää tilanteen jo sikseen mutta ajattelin vielä katsoa pari kertaa. Jossain vaiheessa pitää sitten vaan kysyä suoraan että mikä on ja toivoa että saa rehellisen vastauksen!

Joskus näissä saattaa siis olla myös pelkoa ja jännitystä mukana jos ei ole suhteista paljoa kokemusta. Monelle voi tulla ns. sitoutumiskammo-refleksi jos on ollut vuosia yksin ja yht'äkkiä huomaakin ajautuvansa suhteenomaiseen tilanteeseen. Ko. ihminen ei välttämättä pysty tai osaa asiasta puhua mutta tällaistakin tilannetta voi yrittää ymmärtää jonkin aikaa.

Vierailija
20/22 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä tekstaa usein koska ei ole tekstattavaa. Ei ole mitään uutta asiaa.

Kannattaisi naiset enemmän päätellä että onko mies halukas tapaamaan kasvokkain, itsekin olin aina halukas tapaamaan mutta viestittely ei kiinnostanut.