Olen huomannut että tällä palstalla tulee vain pahantuuliseksi.
No, sen takia en usein käykään ja aion varmaan lopettaa kokonaan. Ei tästä saa mitään irti, ei edes kunnon keskustelua kun jotkut molopää provot mellastaa.
Kommentit (8)
Fiksusti päätelty: ei kannata vapaaehtoisesti toistaa toimintaa josta ei saa hyötyä itselleen.
Eiköhän tääkin palsta kohta pistetä ikiuneen, harmi sinänsä mutta tuskin tilanne enää paranee. Avointa keskustelua käydään häiriköiden ehdoilla, niin mieletöntä kuin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Fiksusti päätelty: ei kannata vapaaehtoisesti toistaa toimintaa josta ei saa hyötyä itselleen.
Eiköhän tääkin palsta kohta pistetä ikiuneen, harmi sinänsä mutta tuskin tilanne enää paranee. Avointa keskustelua käydään häiriköiden ehdoilla, niin mieletöntä kuin se onkin.
Hymiöillä palstaa myrkyttävät pitäisi kyllä saada ojennukseen!
Mä saan täältä niin hyviä nauruja että ei oo tosikaan. Mammat päivittäin tilittää kurjuuttaan. Tätähän lukee ihan ilokseen! Tänään oli joku joka ei päässy surustaan yli, kun mies jätti jo yli kaksi vuotta sitten. Ja aina on näitä vauvansa menettäneitä tai kohtukuolemasta kärsiviä, jotka ei meinaa millään saada elämän syrjästä kiinni. Johan on ongelmia ja loppua ei näy...
Olen mielenterveyspotilas ja käyn täällä vittuilemassa tuntemattomille ihmisille koska se lievittää ahdistusta ja paskaa oloa. Oikeassa elämässä joudun nielemään kiukkuni ja käyttäytymään asiallisesti muita ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
No painu sit pulunnussija vittuun täältä.
Vituttaako? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymiöillä palstaa myrkyttävät pitäisi kyllä saada ojennukseen!
:D :DDDD XD xD =D :d :p :O :/
😂😂😂☝🏼️☝🏼☝🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼🖕🏼👋🏼💩😸😴💤
No painu sit pulunnussija vittuun täältä.