Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mikä biisi?
26.04.2017 |
Biisissä lauletaan jotain tyyliin uhh, nanananaaa, freaky freaky yeaah. Välissä syntikan soittoa. Soinut radiossa viimeaikoina, on siis nuorisomusiikkia. Raksuttaako kellään?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Apuja? Vaihtoehtoisesti saattaisi laulaa myös cheeky cheeky