Toimiiko Posti enää lainkaan?
Minulle ei ole tullut yhtään postia koko viikon aikana ja samalla tiedän että kirje on tulossa. Mitä oikeasti ihmettä?
Kommentit (8)
Lähetin äidilleni kirjeen viime viikon maanantaina, hän sai sen tänään keskiviikkona.
Missäpäin maata näitä tapahtuu? Itse asun täällä Pohjois-Pohjanmaalla ja meillä kyllä posti kulkee 99% ajallaan ja oikein. Lähetän usein kirjeitä ympäri Suomea ja jokainen kirje ja paketti on ollut perillä ihan parissa päivässä. Yhtään ei ole joutunut hukkaan eikä mennyt rikki. Onko mulla vain satumaisen hyvä tuuri ollut (koputan puuta)?
Veroehdotuksia tässä vartoillaan..vielä on kaksi päivää aikaa tulla. Ap, soita postin palvelunumeroon tuollaisesta, jokaisesta tuollaisesta viestiä sinne ja vielä Bernerille, niin alkaisi sekin tehdä jotain palkkansa eteen.
Ainakin pakettilähetyksissä on nyt ollut melkein viikon viiveitä.
Ei toimi. Laskuja tulee niin että maksuaikaa on viikko jos sitäkään. Pahasti tökkii kaikki asiat postin kautta!
Vierailija kirjoitti:
Ei toimi. Laskuja tulee niin että maksuaikaa on viikko jos sitäkään. Pahasti tökkii kaikki asiat postin kautta!
Vaihda kaikki laskut, jotka voi, e-laskuiksi.
Sain tänään 2 pankkikorttia. Toinen oli minulle, päivätty näköjään 23.2.2017 eli helmikuussa. Toinen oli täysin tuntemattomalle henkilölle, nimi tai osoite ei edes vivahtanut tähän naapurustoon. En avannut kirjettä, en tiedä, koska lähetetty.