Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystäväni sairaat vitsit

Auris
26.04.2017 |

Olen seurustellut hänen kanssaan puolitoista vuotta. Minulla on kolme lasta ja he asuvat luonani. Miehellä ei omia lapsia.
Minua on häirinnyt muutamat miesystävän heittämät vitsit joista olenkin suuttunut näkyvästi hänellä ja hän on luvannut lopettaa mutta silloin tällöin näitä silti saa kuulla.
Esimerkiksi joskus huolestuneena olen yrittänyt saada lastani puhelimella kiinni kun hän on pidempään ulkona kuin lupa ja miesystävä on heittänyt että varmaan on jäänyt auton alle.
Tänään oli yleistä puhetta pedofiliasta ja sitä kauhistellessani, miesystävä heitti että voihan lasta nyt kerran kokeilla ja teini-ikäiseni vielä kuuli tämän ja ihmetteli miehen puheita.
Kyseessä on jo 28-vuotias joten ei ihan nuoren puheiden piikkiinkään voi laittaa. Mies itse ihmettelee suuttumista ja sanoo juttujaan vitseiksi, vaikka myöntää että huonoja ovat. Minusta aika erikoisia heittoja joillaisia en ole tottunut kuulemaan.
Ylireagoinko suuttuessani ja jopa huolestuessani tälläisistä puheista ? Pitäisikö ymmärtää vain huonona huumorina ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan olet jo jaksanut noin huonoja "vitsejä" kuunnella.

Vierailija
2/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se teinisi hänelle päiväksi käyttöön. Jokaisen miehen unelma saada äitiä ja tytärtä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon. Hyi helvetti.. anteeksi vaan.

Mä muistan äitini miesystävän oksettavan heiton kun olin 10v. Katsoin telkkaria sohvalla, tais olla MTV ja sieltä tuli joku elokuva/musiikkigaala tms. Ohjelmaan tuli mun silloinen miespuolinen idoli esiintymään ja olin ihan onnessani. Äitini mies heitti siihen että "varo ettei pikkarit kastu"...

Äiti oli vielä siinä mun vieressä, muistan edelleen miten kiusaantunut hiljaisuus vallitsi olkkariin. Mä tajusin jollain tasolla mitä hän tarkotti ja mun katse vaan naulaantu telkkariin, en tiedä äidin reaktiota. Toivon, että mies sai kuulla kunniansa myöhemmin. Hyi paska ällöttää vieläki ku mietin :D

Vierailija
4/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on vitsi?

Vierailija
5/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikkia ei järkytä vitsit aremmistakin aiheista. Esim. minua ei järkytä mikään. Mikään. 

Vierailija
6/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, säälin lapsiasi.

Vierailija
7/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysit varmaan Suoli24:sta tämän helmen?

Vierailija
8/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurilla on vähän mustahuumori, voi olla että vielä jotain muutakin vielä oudompaa paljastuu.

Vierailija
9/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä koklaa :)

Vierailija
10/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmidillä nyt vaan on erilainen käsitys huumorista. Ja sen tulee olla parisuhteessa samanlainen. Vaihtoon.

Vierailija
11/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ovat kaikki poikia mutta eihän se asiaa muuta että en tahdo lasteni kuulevan tuollaisia vitsejä. Hän ei puhu niitä kovin usein ja tämä oli ainoa kerta lapsen kuullen. Alkuun kun tapailimme ei ollenkaan enkä olisi tapailua jatkanutkaan tietenkään jos. Mutta kauan olen siltikin noita muutamia "heittoja" miettinyt ennenkuin tänne kirjoitin miettiessäni että suutunko tyhjästä kun tuollaisia vitsejä ei kiinnosta kuulla.

Vierailija
12/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen sinä olet, jos kerta miesystäväsi on 28 ja sinulla on 3 lasta, joista yksi on jo teini-ikäinen?

Vierailija
13/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen  kyllä vanhempi miestä, mutta ei se nyt tähän asiassa ole pointtina.

Vierailija
14/14 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko vaan todella outo huumorintaju tai sitten hänellä on psykopaattisia piirteitä. Tuo että sanoo jotain mieltäsi järkyttävää, reagoit (suutut) ja hän "ei ymmärrä" reaktiotasi = tunnet itsesi hulluksi ja se on tarkoituskin.