Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan aloitteiden tekemisen naisille ja ryhdyn selibaattiin

Vierailija
26.04.2017 |

Olen tavallinen mies, en mikään komistus. Testimielessä ja tasa-arvonkin lopetan tuon kokonaan. Tasa-arvohan lähtee meistä miehistä myös, pienistä teoista se alkaa, jos me haluamme muutosta. Lisäksi aion pitää vuoden kestävän selibaatin.
Tiedän ei kukaan yhtä miestä kaipaa, mutta tämä on minun panokseni vallitsevaan tilaan nykysuomessa ja jos meno ei muutu jää selibaatti pysyväksi. Jostain se on aloitettava.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ettet enää yritä lähestyä väkisin tai harrastaa seksiä kanssani väkisin. Arvostan sitä suuresti.

Vierailija
22/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukkapiirin Martta 75 v jää kaipaamaan.

Ei vainkaan, pysyypähän Martankin vagina puhtaampana, kun sinne ei tarvitse tunkea jonkun eläkeläisen viime lauantain saunassa hutaisten pestyä bakteerijuustoterskaa

Ei kai mun äiti jätä tämän takia sukkapiiriä ja lapset jää ilman jo luvattuja saapassukkia?

Lopeta se selibaatti heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehittäisit luonnettasi ymmärtämään naisen näkökulmaa niin alkaa pöksyt pudota.

Vierailija
24/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin te naiset pärjäätte ilman minua, syyt onkin itsekkäitä ja teen sen itseni takia, siitä voi tulla pysyvä. 

Vierailija
25/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on pakko kommentoida edesmennen mummoni sanoin: Itselleen se sika kuisan tekee kun purtilonsa kaataa. 

Vierailija
26/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut selibaatissa jo nyt 20vuotta (koko ikäni), tosin se ei ole ollut oma valintani :D

m20

Vierailija
27/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilötasolla ihan viisas päätös. Mitä väliä jääkö joku nainen vai ei kaipaamaan. Sama jos mies lähtee reppureissulle niin ihan oma juttu, tuskin se naisille kuuluu.

Vierailija
28/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä mieltä se

p i k k u - yrjö on!??

Harmi vielä kun siellä pusseissa ois ollut niin laatuspermaa ettei edes spermapankkiin kelpaa.

No, mitäpä välii kun ethän saiskaan kun pesää vuosimallia -49 korkeintaan

Vierailija
29/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä selibaatti se on, jos antaa kaikille jotka keksii kysyä.

Tavis keski-ikäiselle suomalaismiehelle joka ei juokse baareissa hokemassa iskulauseita se on de facto selibaatti.

M

Jos et käy baareissa, mihin voin tulla tekemään aloitteen?

Vierailija
30/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksilötasolla ihan viisas päätös. Mitä väliä jääkö joku nainen vai ei kaipaamaan. Sama jos mies lähtee reppureissulle niin ihan oma juttu, tuskin se naisille kuuluu.

Näin minäkin sen näen, kun kohtelu on ollut jo pidemmän aikaa niin huonoa ja ala-arvoista, pitää tehdä ratkaisuja ihan oman itsensä takia. Lähden kesällä muutenkin reissuun ja pois Suomesta kokonaan joka tekee hyvää. Takaisinpaluu Suomeen on taas yhtä iso kulttuurishokki, kun tottuu ulkomaalaisiin ihmisiin kuinka he kohtelee muita vs suomalaiset.

Vierailija
31/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kuudes vuosi menossa. Tein sinä aikana väitöskirjan ja sain kovapalkkaisen duunin ulkomailta. Naisen kanssa asuessa en saanut mitään aikaiseksi.

Minulla on taas toisin päin. En saa yksin mitään aikaiseksi. Istun vaan netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi