Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä voi käydä hakemassa lapsen jos ei ehdi ennen päiväkodin sulkemista?

Vierailija
26.04.2017 |

Eivätkö ne pyydä jotain sosiaalipäivystystä tms ottamaan lapsen? Mistä vanhempi voi sen sitten hakea? Kunnallinen päiväkoti kyseessä.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oikein luulet että ne päiväkodin liharuuat tehdään

Vierailija
2/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytötavaratoimistosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sulkemisajan jälkeen tekstiviestillä lokerokoodin, jolla saat haettua lapsen automaatista.

Vierailija
4/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun rahoistasi maksetaan päikyn tätien palkka, joten olet heidän pomonsa. Päikyn velvollisuus on pitää ovet auki niin kauan että kaikki asiakkaat tulevat palvelluiksi.

Vierailija
5/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mistä?

Vierailija
6/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putkasta.

Vierailija
7/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään. Ovat siinä vaiheessa pysyvästi huostassa.

Vierailija
8/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

otetaanko se huostaan?

Vierailija
9/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 17:01 ylijäämälapset luovutetaan päivystäville sosiaalityöntekijöille. Voi pyytää palauttamaan virka-aikana.

Vierailija
10/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy sieltä päiväkodista?!?

Vierailija
11/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kysyisin ihan sieltä päiväkodista, tietävät ehkä palstaa paremmin missä jälkikasvu sijaitsee. Vaikka onhan täällä näiltä "näkijöiltäkin" aina monenlaista kysytty.

Vierailija
12/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä päikyssä odotetaan niin kauan kunnes viimeinenkin lapsi on haettu.

Jollei vanhempi itse soita,että myöhästyy,niin silloin hoitaja soittaa vanhemmalle.Jos kuvio toistuu,tehdään lasu.

Vierailija
13/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitäti tulee hakemaan lapsen talteen ja saat hakea sen paikasta x, kun ehdit. Varaudu selittelemään syytä huolella... Pari kertaa jos tapahtuu, niin joudut erityistarkkailuun ja pahimmassa tapauksessa lapsi otetaan sinulta pois. Kannattaa siis sopia joku hakemaan se lapsi sieltä, siis joku muu kuin sosiaalitäti. Tarkkaa hommaa ja hyvä niin. Sinun tehtäväsi on huolehtia siitä, että lapsi haetaan ajallaan pois ja pääsee turvalliseen paikkaan jatkamaan päiväänsä.

Vierailija
14/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä päikyssä odotetaan niin kauan kunnes viimeinenkin lapsi on haettu.

Jollei vanhempi itse soita,että myöhästyy,niin silloin hoitaja soittaa vanhemmalle.Jos kuvio toistuu,tehdään lasu.

Ei muuten odoteta. Kun päiväkodin sulkemisaika on mennyt niin soitetaan päivystävälle sossulle ja joku sieltä hakee lapsen lastenkotiin.

Vierailija
15/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jumissa täällä kuopion ja varkauden puolivälissä, auto hajos ja odottelen hinausta. Päiväkoti ei vastaa. Olen soittanut noin 100 kertaa.

Vierailija
16/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun rahoistasi maksetaan päikyn tätien palkka, joten olet heidän pomonsa. Päikyn velvollisuus on pitää ovet auki niin kauan että kaikki asiakkaat tulevat palvelluiksi.

Lapsen vanhempi ei ole tarhan työntekijöiden pomo vaikka veroja maksaakin. Samalla logiikallahan olemme presidentin pomoja ja esim yksityisten yritysten työntekijöiden koska heille maksetaan palkkaa verovaroista kun yksityiset firmat tekee urakoita kunnille ja valtioille.

Päiväkoti tarjoaa palveluita tiettyinä kellon aikoina ei muuten.

Vierailija
17/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita muihinkin numeroihin kuin siihen ryhmän numeroon.

Vierailija
18/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen otti hoitolapsen kotiinsa, kun tätä ei haettu. Asui heillä sitten aikuiseksi asti. Kyllä normaalisti vanhempi tekee kaikkensa, että pääsee lapsen hakemaan, joten lähinnä vakava onnettomuus tai vastaava olisi selitys myöhästymiselle.

Vierailija
19/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jumissa täällä kuopion ja varkauden puolivälissä, auto hajos ja odottelen hinausta. Päiväkoti ei vastaa. Olen soittanut noin 100 kertaa.

Soita naapureille, tuttaville, sukulaisille, työkavereille, eikö kukaan voisi hakea lapsen.

Vierailija
20/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun läheiseni (lto) odotti, jos myöhästyi vanhemmat. Tosin nyt ap:lla on mahdottomuus ehtiä noin kaukaa, olisko sukulaisia, jotka voisivat hakea?