Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala riita. Miesystäväni sanoi.....

Vierailija
26.04.2017 |

Etten ole ollenkaan ihmeellinen. Ja kävi kaikki tekemäni virheet läpi. Siis tietenkin vain ne mitä hänen mielestään teen väärin.
Riita on nyt sovittu mutta..... enpäs oikein tahdo päästä yli tuosta totaalisesta latistamisesta😕😕😕 Mielessä kummittelee vaan kuinka minussa ei ole mitää ihmeellistä ja parempi olisi jos pitäisin suuni😕😕

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet erehtynyt. Se mies ei ole ystäväsi, ja mies vain sanan laveassa merkityksessä.

Vierailija
2/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota opiksesi ja korjaa hänen listaamansa epäkohdat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sä sanoit miehelle ennen tuota purkausta?

Vierailija
4/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pelisilmää miehelläsi. Nytkin voisi saada pesää, mikäli olisi valinnut sanansa toisin.

Vierailija
5/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jäisi parisuhteeseen jossa toinen osapuoli ajattelee ettei minussa ole mitään ihmeellistä. Jos on rakastunut (niin kuin parisuhteessa pitäisi olla) niin kyllä silloin se toinen on nimenomaan ihmeellinen. Toki toisessa on aina jotain pientä mikä ehkä ärsyttää mutta ne muut hyvät ja ihmeelliset asiat vetävät pidemmän korren. On minusta aika julmaa sanoa tuollaista. Ansaitset niin paljon parempaa.

Vierailija
6/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vitosen kanssa niiiiiiin samaa mieltä,että ansaitsen parempaa. Kaikki ansaitsevat olla sen rakkaimman mielestä ihmeellisiä ja ihania pikku vikoineen kaikkineen.

Mutta minäpä Rakastan tätä miestä. Pakko jutella asia vielä selväksi. Ja jos vieläkin vaan en ole yhtään ihmeellinen niin pakko lopettaa koko homma😕😣😢

-Ap-

Vierailija
7/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no siinähän rakastat varsinkin kun mies noin kauniisti puhuu sinulle ja oikein näkee vaivaa kertoakseen sinulle kaikki virheesi. Harvinainen saalis.

Vierailija
8/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vitosen kanssa niiiiiiin samaa mieltä,että ansaitsen parempaa. Kaikki ansaitsevat olla sen rakkaimman mielestä ihmeellisiä ja ihania pikku vikoineen kaikkineen.

Mutta minäpä Rakastan tätä miestä. Pakko jutella asia vielä selväksi. Ja jos vieläkin vaan en ole yhtään ihmeellinen niin pakko lopettaa koko homma😕😣😢

-Ap-

Ei tuollaista edes tule mieleen sanoa toiselle,jos kaikki olisi hyvin.Mä vähän veikkaan,et miehelläsi mennyt hermot esim.sun nalkuttamiseen ja sitten vain päästänyt höyryt ulos.Luulen tosiaan,et on myös peiliin katsomisen paikka.Riidassa on aina enemmän kuin yksi ihminen.Mutta riidat sovitaan tietty sitten.

Vierailija
9/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mies sanoisi jos sinä alkaisit luetella kaikki miehen virheet ja ärsyttävyydet ja kertoisit vielä ettei hänkään nyt niin erikoinen ja ihmeellinen ole vaikka taitaa luulla olevansa oikea taivaan lahja.

Vierailija
10/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin akka haukutaan ja alistetaan maan rakoon ja sitten ihmetellään kun ei saa pillua.

Omiin muroihin ei kannata kusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi