Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5päivää Hampurissa. Kokemuksia ja vinkkejä?

Vierailija
26.04.2017 |

Ei pieniä lapsia mukana.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä sää on n. 10 astetta, viikonlopusta lähtien 15c. Vettä ei juurikaan tule. Tuulista ei ole kovin usein. RIippuu täysin päivästä. 

t. 21

Vierailija
22/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin katsomassa Tanz der Vampire -musikaali, joka oli kyllä suosittelemisen arvoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin emännän kanssa viime syyskuussa autolla saksassa kaksi viikkoa. Tuli aika moni paikka koluttua, mutta suurimmat kaupungit olivat Berliini (kertakaikkisen upea mesta), Munchen (muuttaisin asumaan, jos voisin) ja Hampuri. Hampuri on aivan PASKA! Saman laista jörö-touhua kuin Suomessa. Ainoana poikkeuksena Reeberbahnin alue, joka kaiketi jonkinlaisena nähtävyytenä menee, mutta siellä makaa nistejä joka puolella pitkin kadun ja seinän reunoja.

Vierailija
24/29 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin emännän kanssa viime syyskuussa autolla saksassa kaksi viikkoa. Tuli aika moni paikka koluttua, mutta suurimmat kaupungit olivat Berliini (kertakaikkisen upea mesta), Munchen (muuttaisin asumaan, jos voisin) ja Hampuri. Hampuri on aivan PASKA! Saman laista jörö-touhua kuin Suomessa. Ainoana poikkeuksena Reeberbahnin alue, joka kaiketi jonkinlaisena nähtävyytenä menee, mutta siellä makaa nistejä joka puolella pitkin kadun ja seinän reunoja.

Tässä nähdään taas, kuinka asiat ovat makuasioita. Itse olin Berliinissä neljä päivää, ja se jos mikä oli paska. Minä, eikä moni ystäväni ymmärrä, mikä sen berliinin hienous on? Kaikki kadut näyttävät samalta. Berliinin muuriko se ylpeys on? Todella tylsä kaupunki, suurin pettymys koskaan mistään matkakohteistani.

Hampuri taas. Ap:n ja hänen kaltaisten ei kannata matkustaa Hampuriin, jos ei halua nähdä kauniita puistoja, jjossa ärvi keskellä kaupunkia, erilaisia asuinalueita ja rikasta yöelämää. Ehkä juuri kun mainitsee pelkän Reeperbahnin, niin voi sanoa samalla ettei ole edes Hampurissa käynyt.. Jollekin sekin on eksoottinen paikka, mutta Hampurissa on monta muuta kiinnostavampaa paikkaa mennä ulos kuin Reeperbahn. 

Itse en todellakaan aio mennä koskaan enää Berliiniin, täysin ylihypetetty paikka. 

Vierailija
25/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä nähdään taas, kuinka asiat ovat makuasioita. Itse olin Berliinissä neljä päivää, ja se jos mikä oli paska. Minä, eikä moni ystäväni ymmärrä, mikä sen berliinin hienous on? Kaikki kadut näyttävät samalta. Berliinin muuriko se ylpeys on? Todella tylsä kaupunki, suurin pettymys koskaan mistään matkakohteistani.

Hampuri taas. Ap:n ja hänen kaltaisten ei kannata matkustaa Hampuriin, jos ei halua nähdä kauniita puistoja, jjossa ärvi keskellä kaupunkia, erilaisia asuinalueita ja rikasta yöelämää. Ehkä juuri kun mainitsee pelkän Reeperbahnin, niin voi sanoa samalla ettei ole edes Hampurissa käynyt.. Jollekin sekin on eksoottinen paikka, mutta Hampurissa on monta muuta kiinnostavampaa paikkaa mennä ulos kuin Reeperbahn. 

Itse en todellakaan aio mennä koskaan enää Berliiniin, täysin ylihypetetty paikka. 

Tässä on varmaan aina vähän se, että kun menee ekaa kertaa johonkin isoon kaupunkiin, ei vaan voi tietää mitkä siellä on oikeesti ne must see-paikat jotka itseä kiinnostais. Netistä etsii tietoa ja vinkkejä tietysti mutta silti saattaa saada ihan väärän käsityksen, tai suunnata ihan "vääriin" paikkoihin. Mä itse esim. tykkään Hampurista ja Lyypekistä tosi paljon, mies on asunut niillä seuduilla pitkään eli mulla on ollut hyvä "turistiopas".

Vierailija
26/29 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"" 5päivää Hampurissa. Kokemuksia ja vinkkejä? ""

Hampurissa on erinomaisia ryhmäseksiklubeja joissa aika kuluu rattoisasti.

5 päivässä ehtii hyvin käydä noista muutamia läpi.

Vierailija
27/29 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin Hampuria kannattaa ottaa hotelli?

Vierailija
28/29 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen alue mahtaa olla päärautatieaseman seutu? Onko rauhaton alue?

Vierailija
29/29 |
05.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen alue mahtaa olla päärautatieaseman seutu? Onko rauhaton alue?

Kysyjä ehkä ei tätä näe, mutta vastaan silti. Ihan siinä rautatieaseman ulkopuolella on aina jonkun verran paikallisia pulisetiä ja asunnottomia, mutta eivät ole häirinneet. Usein oltu hotellissa esim. Kirchenalleella ihan aseman lähellä ja rauhallista on ollut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan