LA tammikuu 2018
Heips! Onkohan täällä jo muita plussanneita joilla laskettu aika osuu tammikuulle?
Mulla la osuu tammikuun alkuun, nyt menossa rv 4+0. Plussan sain superherkkään testiin muutama päivä sitten.
Olisi kiva jutella samassa tilanteessa olevien kanssa ja laittaa vaikka facebook-ryhmää pystyyn tammivauvoille :)
Kommentit (37)
Onnea plussasta! ☺
Mua kiinnostaisi myös pienempikin ryhmä, mutta ei haittaa vaikka olisi porukkaa enemmänkin 😊
Hei,täällä olis yksin tänään plussannut mamma 🙂 La aika menis laskurin mukaan 1.1 eli tänään ois 4+2.
Mitä oireita teillä vielä on? Mulla ainoastaan rinnat kipeet ja valvovuotoa tullu monta päivää tosi paljon, välil vatsaakin vihloo .
Face ryhmä kiinnostaa, tosin haluan vielä pitää salassa tän ja käsittääkseni suljetusta ryhmästä pääsee ulkopuoliset urkkimaan jäsenet silti joten en haluis vielä tutuille paljastua.
Jemppu
Onnea Jempullekin plussasta!
Mulla ei oikeastaan ole mitään muita oireita paitsi ihan kamala väsymys. Pelkään että tulee kamala pahoinvointi 😐
Facebookiin pystyy tekemään salaisen ryhmän joka ei näy hauissa, ja johon pystyy liittymään vain jos kutsutaan. Sellaista olin ajatellut kun en itsekään vielä halua raskaudesta kertoa.
Mulla kans armoton väsymys päällä.. tänään alko töissä pahoinvointi ja pitkin päivää piti hapankorppuja pureskella että menis olot ohi..
Facessa saa tosiaan salaisen ryhmän niin et kukaan ei nää mitään.. mää voin alkaa perustaan sellast ryhmää jossa mielellään rajattais osallistujamäärä kohtuulliseksi että sit tulis passelin tiivis porukka 😊 Jos kiinnostaa pienempi faceryhmä niin laita s-postia tammivauvat18@yahoo.com niin laitan lisäinfoa kunhan kerkeän 😊 Voi laittaa kaveripyyntöä tätä ryhmää varten perustetulle "Anmari Tammi" profiilille (profiilikuva on pandavauva) ja lisäilen sitä kautta salaiseen ryhmään eli ryhmä ei näy muille kuin jäsenille :)
Onnea muillekin plussanneille 😊
Heippa,
Mä pelkään kans pahoinvointia, edellisissä raskauksissa ollut aika rajuna joten nyt jännään sitä millon alkaa. Oletteko jo neuvoloihin soitelleet? Tuosta facesta, laitoin hauksi muutamia suljettuja ryhmiä, ja en pääse ryhmien sivuille näkemään tekstejä mutta näet kyllä jäsenet. Onko salainen ja suljettu ryhmä eri asia? Mä en kyllä vieläkään oikeen käsitä koko plussa testiä, voiko olla näin ihanasti että raskaus alkanut ja kaikki hyvin.
Eli kun menee vaikka joulukuun vauvat tai tammivauvat suljettuun ryhmään ja sieltä näytä ryhmän tiedot ja sieltä jäsenet tulee kaikki jäsenten nimet esiin. Siitä pystyy bongaa tutut hyvin,joten itse ainakin taidan pysytellä vielä täällä nimimerkin takana pitkään 🙂
Suljettu ryhmä ja salainen on eri asia. Salaista ryhmää ei löydä hakemallakaan vaan sinne voi liittyä vain kutsun kautta. Itsekin haluan pitää vielä salassa mutta toi ryhmä ei näy minnekään.
Mää en vielä soitellut neuvolaan kun vähän mietin että ehkä haluaisin jopa vaihtaa hoitajaa ja ens viikolla olis esikoisen käyntiä niin samalla tsekkaan millainen hoitaja tää ens viikkoinen on ja sit alan soitteleen aikaa :) vähän tossa kans mietin et käviskö varhaisultrassa kurkkaamassa et tajuais taas että siellä se pikkupapu kasvaa
Mä varasin neuvolan parin viikon päähän. Mietin myös terkkarin vaihtoa, meillä ei oikeen kemiat kohdanneet.
Moi! Täällä plussattu kans pari päivää sitten, menkat nyt päivän myöhässä eli mennään 4+1. Vielä niin alussa ettei uskalla kunnolla vielä iloita. Yksi km ja yksi lapsi ennestään. Kiinnostaisi myös pienempi fb ryhmä jota muut ei nää. 😊 pahoinvointia ollut lievänä ja tissien kutinaa..
Kaveripyyntöä tulemaan (anmari tammi) niin lisäilen salaiseen ryhmään :)
Okei, laitoin kaveripyynnön anmari tammi. Salattu on oikein hyvä idea. Useat vauvaryhmät on näköjään suljetuissa ryhmissä.
Varasin tänään neuvolan. Tänään siis 4+3 ja 7 viikolle tuli eka neuvola ja 8vkolle eka lääkärineuvola joten päästää kurkkaa onko siellä ketään 🙂
Meillä ei lk-neuvola ole ku vasta myöhemmin et pitäis jaksaa odottaa np-ultraan asti ellei sit kävis yksityisellä varhaisultrassa..
Tuli muuten mieleen et jos joku haluaa isomman faceryhmän niin perustelkaa ihmeessä, itse vaan tykkään ennemmin pienemmällä porukalla puhua niin uskaltaa sanoakin jotaki :D
Moikka
Mä plussasin sunnuntaina halpois testiin tuli vaan haamuviiva mut digitesti näytti raskaana 1-2vko. Mulla on tosi pitkä kierto niin en oikein tiedä milloi la olis. Epäilisin oleva suunnilleen 2.1. Meille lapsi olis kolmas. Mulla tuli tossa tiistai ilta verta vessa käynnillä mutta onneksi ei ole tullut sen jälkeen mitään. Mua kiinnostais kans face ryhmä.
Moikka tytöt! Hurjasti onnea kaikille!! Mä kans plussasin toissapäivänä iiiiks <3 Nyt 4+0 :) ja LA siis tammikuun ihan alussa. Ois ihana tulla mukaan ryhmään ja pientä ryhmää kannatan minäkin! Laitan kans kaveripyyntöä ^^
Onneksi olkoon teillekin :) kävin hyväksymässä pyyntöjä ja liittämässä ryhmään, tervetuloa :)
Hei! Ja onnea kaikille muillekin plussanneille!:)
Plussa ilmestyi täälläkin testiin ja laskettu aika noin 3.1. Varasin alkuraskauden ultran toukokuun puoleen väliin, että pystyy aikaa tarkentamaan ja näkee, että masussa on kaikki kunnossa. Mulla kun on epäsäännölliset kuukautiset, niin niiden perusteella ei lasketa mitään:D
Kolmatta odotellaan ja laitan facen kautta kaveripyyntöä, tuollaiset ryhmät on olleet ihania, kun saa vertaistukea:)
Moi! Haluaisin myös faceryhmään ja laitoin kaveripyynnön :) Plussasin viime maanantaina 24.4. ja LA olis arvioituna 4.1.2018 :)
Heips!
Rekisteröidyinpä nyt mukaan, kun tänään tuli selkeä plussa testiin ja on tosi omituiset fiilikset.
Oon 26 ja esikoinen on tulossa. Jännittää kyllä kauheasti, että onko tämä nyt oikeasti totta ja kasvaako mun sisällä todellakin uusi elämä?
Vauva on todella toivottu, mutta tosi monet asiat jännittää, pelottaa ja kummastuttaa. Vertaistuki voisi olla tarpeen ja salainen fb-ryhmä kiinnostaa. Niihin muille näkyviin en nyt ainakaan tässä vaiheessa uskalla liittyä, koska homma on niin alussa vasta, että mitä tahansa voi tapahtua.
Nyt on menossa rv 4. Vatsaa nippailee, palelee koko ajan (saunassakin :D) pissalla ramppaan koko ajan ja nännit nöpöttää koko ajan. Vähän jännittää, milloin alkaa pahoinvointi.
Täällä kans aamulla plussasin.. kierto vähän sekaisin ja la osuu tammikuun alkuun. Kiinnostaisi kovasti vähän pienemmän poppoon faceryhmä enemmän kuin jättiläisryhmä jos täällä on muita "pikkuporukkaa" kaipaavia 😊