Meidän suvussa ei ole yhtään eronneita pareja
Ei vanhemmat (30v naimisissa), ei isovanhemmat (50 vuotta naimisissa), ei serkut...(20-30 vuotta naimisissa) ja kaikklla menee hyvin...
Repikää siitä mammat. Ja kaikki naiset valinneet miehensä reilusti ennen 30 vuotta.
Ja tämäkö muka "hyvää tuuria".. Tai sitten vaan järjen käyttöä ja ilman harhailua.
Terv, kiltti mies...
Kommentit (15)
Raha on ratkaissut. Ei nainen rikasta elättäjää jätä.
Ilmeisesti ei kovinkaan suuri suku
Hienosti, jos liitot ovat oikeasti onnellisia. Ne liitot, joissa ollaan yhdessä hampaat irvessä ja kumpikin voiden huonosti, eivät ole mitenkään arvostettavia.
Miehen eikä omassa suvussakaan ei ole kukaan eronnut, ainoastaan kuolema on vanhoja pareja erottanut ja sen jälkeen ovat olleet yksin.
Meidän suvussa on yksi: minä.
Pitää lisätä sana "toistaiseksi". Kun olin ollut 18 vuotta naimisissa, niin olisin voinut sanoa, ettei suvusta ole kukaan eronnut. Jeeee! Vuosi vierähti, niin tilanne on toinen. Eli korrekti ilmaisi on, että "toistaiseksi suvustamme on eronnut vasta yksi".
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mun ja miehen molempien vanhemmat on eronneet, isovanhemmistakin osa. Nyt ollaan oltu miehen kanssa 29v yhdessä. Mikähän se sun pointtisi oli?
Että vaikuttaa asennoitumiseen ja moraaliin.
Minäkin ilman muuta onnittelen, jos näin on. Pitkä avioliitto on monen asian summa, mutta ei välttämättä tarkoita onnellista avioliittoa.
Omassa suvussani on enemmän pitkiä liittoja, mutta myös erojakin. Omat vanhempani on eronneet, samoin veljeni ja minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehen eikä omassa suvussakaan ei ole kukaan eronnut, ainoastaan kuolema on vanhoja pareja erottanut ja sen jälkeen ovat olleet yksin.
Yksin ei mielestäni tartte olla, mutta ei se väärinkään ole.
Loppupeleissä pariutuminen ei ole mitään avaruustiedettä. Kun ihminen on kykenevä kunnioittamaan ja tutustumaan toiseen ei nappulat tartte osua yhteen.
Mutta paskat omilla ajatuksilla ole väliä kuin 90% naisista ajattelee vaikean kautta
Minun vanhempani ovat eronneet ja niin on miehenkin vanhemmat.
Olemme olleet nyt yhdessä 26 vuotta ja niistä naimisissa 22 vuotta ja ei ole mitään "vikaa" asenteissa tai moraalissa...on ihan omat aivot millä ajatella.
> ei serkut...
Montako serkkua sinulla on?
Minulla on paljon serkkuja, ja osa heistä on eronnut 20-30 avioliittovuoden jälkeen.
Sitä edeltävässä polvessa ei erottu. Vaikka syytä ehkä olisi ollut.
Tiina
Empä ole ikinä asiaa tajunnut pohtia, mutta ei muuten ole meidänkään suvussa ketkään eronneet! :D Me olemme yksiavioisia, niinkuin setäni kerran sanoi. Kaikilla menee hyvin, ja vietämme aikaa porukalla silloin tällöin, vaikka asumme aikalailla eri puolilla suomea ja ruotsia. Sääli semmosia ihmisiä, jotka käyttää turhaa aikaa riitelyihin jne.
Vierailija kirjoitti:
Minun vanhempani ovat eronneet ja niin on miehenkin vanhemmat.
Olemme olleet nyt yhdessä 26 vuotta ja niistä naimisissa 22 vuotta ja ei ole mitään "vikaa" asenteissa tai moraalissa...on ihan omat aivot millä ajatella.
Harvemmin näin. Onnea teille
Vierailija kirjoitti:
Ei vanhemmat (30v naimisissa), ei isovanhemmat (50 vuotta naimisissa), ei serkut...(20-30 vuotta naimisissa) ja kaikklla menee hyvin...
Repikää siitä mammat. Ja kaikki naiset valinneet miehensä reilusti ennen 30 vuotta.
Ja tämäkö muka "hyvää tuuria".. Tai sitten vaan järjen käyttöä ja ilman harhailua.Terv, kiltti mies...
No jos naimisissa olo on kriteeri, niin eipä kyllä löydy minunkaan suvusta ainuttakaan eronnutta. Minä kyllä olen avovaimoistani eronnut useampaankin kertaan, lyhyemmistä jutuista nyt puhumattakaan.
Ei tosin auennut, että missä kohtaa tuossa oli jotain repimisen aihetta?
t: Alfamies
Vierailija kirjoitti:
> ei serkut...
Montako serkkua sinulla on?
Minulla on paljon serkkuja, ja osa heistä on eronnut 20-30 avioliittovuoden jälkeen.
Sitä edeltävässä polvessa ei erottu. Vaikka syytä ehkä olisi ollut.
Tiina
Serkkuja on 4 jotka on naimisissa. Ikäerot serkkujen välillä on tosin iso. Itse olen. 35v mies ja nuorimmasta päästä.
Jaa, mun ja miehen molempien vanhemmat on eronneet, isovanhemmistakin osa. Nyt ollaan oltu miehen kanssa 29v yhdessä. Mikähän se sun pointtisi oli?